Страница 13 от 16

Публикувано на: 03 Юли 2011 22:19
от FEARKiril
Кадрите съдържат продуктово позициониране :)

Изображение

Публикувано на: 13 Юли 2011 06:01
от The Ghost
Zdravei Kolega

Pozdravi za tozi proekt i Evala za truda koito polagash!Abe az ne 4e takova,ama kakvo rabotish ti be pi4,tova e svurzano predimno s finansi,i az sum maniak na Jap koli ama... :iroc: I drugo da pitam,kato gledam vsi4ko si pravish sam,mai tova otgovarq na vaprosa mi kude rabotish ili gresha?Ot kude kupuvash vsi4ki tezi 4asti,iskam da te pitam nqkoi neshta,4e se zamislqm da pravq nqkoi promeni po moqta Altezza.Uspeh s proekta. :whistle:

Публикувано на: 13 Юли 2011 06:40
от Japanese_fever
FEARKiril написа:Бавно но славно напредваме
Колектора вече е готов за "подвизи".
Маслените магистрали се избистрят.
Даунпайпа е наприцел :)
Тука кипи сериозна работа.
Успех със задачите, но не наблягай много на Монстъра! :thumbsup:

Публикувано на: 16 Юли 2011 14:24
от Ployd
тия от Монстер , Ариана и БеикРолс ако отворат тая тема е готов за 3 годишен договор, и колата ще му я налепят с стикери :thumbsup:

Публикувано на: 16 Юли 2011 15:15
от mitoko
Ployd написа:тия от Монстер , Ариана и БеикРолс ако отворат тая тема е готов за 3 годишен договор, и колата ще му я налепят с стикери :thumbsup:
те само Девин и Ред бул стигат punk.gif

Публикувано на: 16 Юли 2011 22:01
от FEARKiril
Ами ако някой има връзки в някоя от изброените компаний да им каже че имам нужда от: бутала, биели, валове, съединител, пауър ефце, бензин и много гуми. Лепенките не са проблем.
Поради защото е много жега мамка му и тъпият панелен гараж става като акумолираща печка и дори и нощем е 45 градуса вътре, а и защото трябва бирата да се изпива проекта се движи много бавно.
Благодаря на всички за моралната подкрепа.
Тези дни трябва да има развитие, честен кръст.

Публикувано на: 17 Юли 2011 15:01
от FEARKiril
Днес дойде редът на инжекторите:

Изображение

Изображение

Тези дни трябва да са готови почистени 440-ките и ги забучвам.
Надявам са да са достатъчни за началните етапи за след това мисля да слагам още два допълнително.

Публикувано на: 18 Юли 2011 01:07
от Nedkow
Оригинално с какви си ?

Публикувано на: 23 Юли 2011 06:28
от FEARKiril
Новата ми играчка тъкмо пристигна :)

Изображение

Изображение

Публикувано на: 23 Юли 2011 10:00
от EMPEROR
Не си поплюваш момче, браво! :thumbsup:

Публикувано на: 24 Юли 2011 14:03
от FEARKiril
Разрешете да доложа :)

Смених си дюзите, досега бях с жълти :) вече съм със сиви :)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Даркоси, кадето и по света да се намираш, жив и здрав да си приятелю. Просто перфектни дюзи си ми дал.

Боядисах си тенджерата

Изображение

И най-накрая препаснах слива на маслото от турбината

Изображение

Изображение

Изпих още един Монстър :)

Последно телефона ми прави ужасни снимки трябва да го сменям :)

Рапорт даден :)

Публикувано на: 24 Юли 2011 23:34
от Nedkow
Оригиналните какви кубици са ?

Публикувано на: 25 Юли 2011 06:32
от FEARKiril
Nedkow написа:Оригиналните какви кубици са ?
Ами нещо май 380 ли бяха не съм сигурен.

Публикувано на: 25 Юли 2011 17:20
от LordDigital
Киро

Абе тия твойте "оргинални" инжектори ,изглеждат много драматично различно от Аристо. Хич не ми харесва идеята да караш колата със рейка за едни инжектори напасната за други - при мене инжекторите от 1JZ бяха почти същите като тез от Аристо ,нямам спомени за чак такава разлика и още по-важно Grey инжекторите просто се завинтиха на местото на 1JZ без каквито и да е модификации!

По принцип целата рейка не е добре направена ,случва са като св вдигне налягането заводски инжектори на USDM supra да почнат да изкачат (injector pop) ,представи си сега като при тебе има таква голяма разлика във дължината и почнеш да правиш промени какво може да се случи.

П.С. Аз на 3-те дълги болта дето държат рейката съм ги сменил със по-дълги и завил стоманени гайки на края ,за да не рискувам да изтръгнат алуминиевата резба.

Публикувано на: 25 Юли 2011 23:50
от Nedkow
Е то може да се измисли рейка от 2JZ ама дали става на неговата глава :thumbsup: