Страница 4 от 5

Публикувано на: 03 Яну 2010 13:38
от rudolf
Troshko написа:...:
тоше не ми се спори.

http://www.jaydm.com/sparco/seats/compseats.htm

Т-тръбна
F-фибростъкло
C-karbon...

за пример- спринт ,който е от най евтините модели и е тъбен е
17лбс =7.71 кила
http://www.convertunits.com/from/kg/to/lb

...и не е много по-тежак от 9-10 кила фибростъкло..

има само 3 модела,нехомолинирани от фиа над 10 кила,

двата са с падащи облегали и реглажи-заради което,,

http://www.ompracing.it/pdf/en/sedili.pdf
омп май найстина са по натруфени и с една идея по тежки,но не много повече от 10 кила..и защото са тръбни,,,,

Публикувано на: 03 Яну 2010 18:22
от MX5
Ne znam taq tablica kak sq q generirali, no teglata, koito Sparco davat, sa po-tejki (za nqkoi malko, za drugi dosta):

http://www.sparcousa.com/resourceFiles/26.pdf



Публикувано на: 03 Яну 2010 18:40
от poli
За мен седалката е една Bride Low Max,имал съм удоволствието да карам в нея,уникална е,лека и е като отлята по-тялото,и е цифра.
http://www.nekketsu-racing.com/www/img/ ... mCat-l.jpg
Достъпни,красиви и вършещи работа седалки са Cobra,фирмата е английска,голяма част от моделите се правят в Китай,но са качествени.
За България представителите сме двама.

Публикувано на: 03 Яну 2010 19:12
от MX5
Ei tova e istinskata sedalka:

Recaro Profi SPA

http://www.evasivemotorsports.com/Merch ... re_Code=EM

teglo: 4kg

Публикувано на: 03 Яну 2010 21:01
от El Camino
А че къв им е проблема на черупките по 2 килограма? Има няколко фирми дет съм фиксирал и цените са под 350 паунда.
Не, че съм за два килограма повече или по малко, то след коледа аз мога да сваля колкото за 2 седалки.

Публикувано на: 03 Яну 2010 22:32
от MX5
El Camino написа:А че къв им е проблема на черупките по 2 килограма? Има няколко фирми дет съм фиксирал и цените са под 350 паунда.
Не, че съм за два килограма повече или по малко, то след коледа аз мога да сваля колкото за 2 седалки.
Ne se li klatushkat mnogo i im trqbva podpirane otzad? Vzemai i she kajesh posle kak e smile.gif

Публикувано на: 03 Яну 2010 22:47
от El Camino
MX5 написа:
El Camino написа:А че къв им е проблема на черупките по 2 килограма? Има няколко фирми дет съм фиксирал и цените са под 350 паунда.
Не, че съм за два килограма повече или по малко, то след коледа аз мога да сваля колкото за 2 седалки.
Ne se li klatushkat mnogo i im trqbva podpirane otzad? Vzemai i she kajesh posle kak e smile.gif
Aми нали са два вида - клатушкащи, дето се подпират и такива дето са си стенд-алоун. Тези стенд-алоун са малко по-скъпи, но пък истински седалки. Ще се хваля... чакай да видим дали аз няма да взема от алуминиевите, че при мен работата стана сериозна. Ся в БГ мерих и зле изглеждат нещата със седалките. Сандо трябва да разкаже той къде се събира... или направо Алтезов.

Публикувано на: 04 Яну 2010 20:33
от MX5
El Camino написа:Aми нали са два вида - клатушкащи, дето се подпират и такива дето са си стенд-алоун. Тези стенд-алоун са малко по-скъпи, но пък истински седалки.
Но доколкото си спомням 2 кила са клатушкащите се

Публикувано на: 11 Фев 2010 21:55
от doggyboy
Доста мудно тръгна тая година развитието по колата,но с тези зими дето бяха щях да умра от студ в гаража.Но все пак след толкова мислене откъде да продължа започнах двигателя,абе в крайна сметка почти е сглобен,остана да ми довършат главата.
Изображение
Мале мале,направо ми е смешно колко малки лагерчета има блутопа laugh.gif
Изображение Изображение Изображение
И една глезотийка си направих на работа докато се мотам wink.gif
Изображение

Най интересното беше,че дори на 200000км.(ако са и истинските)цилиндрите и буталата стояха като нови(като изключим нагара който бяха хванали).

Публикувано на: 11 Фев 2010 22:59
от slona
perfektna izrabotka na glezotiikata samo cveta e malko tuning a da pitam otdelno imash li predstava shte karash li na prolet kolata ili shte ia pozabavish

Публикувано на: 11 Фев 2010 23:43
от doggyboy
Ами надявам се да я подкарам на пролет,но зависи от финансите и времето с което разполагам,все пак не искам да претупам работите.От утре ще почвам да подготвям коша за боя.Като завърша с него се мятам на купето и ако даде хубаво време до месец ще го завърша и него.Като заначало ще е абсолютно стокова,докато реша накъде ще доразвивам проекта

пп.Между другото реших окончателно че цвета на колата ще е като на капаците.

Публикувано на: 13 Фев 2010 00:09
от slona
prosto pitam che mi pisna kato doida do varna da gledam se njakvi nemski bokluci kak revat otvratitelno i kak se podguvat iz zavoite kato kaskavali

Публикувано на: 14 Фев 2010 18:34
от doggyboy
Малко пресни снимки от този уикенд.Днес направо се развихрих,оправих си гредата за рейката,изчистих цялото окачване на колата до ламарина,да имам какво да боядисвам през свободното време на работа.
Изображение Изображение Изображение
Ето това се получава като хванеш големия флекс с телена четка на него и имаш достатъчно нерви да бъркаш и чистиш навсякъде:
Изображение

Публикувано на: 15 Фев 2010 11:11
от levin86
аз мисля мойто целото, с песакоструйка да го изчиста не е по-сериозно така?

евала за мераците :thumbsup:

Публикувано на: 15 Фев 2010 12:18
от doggyboy
Някои от детайлите ще ги чистя на пясъкоструйка,но това което мога сам гледам да го направя за да спестя някой лев,че те заминават като топъл хляб,а и след пясъкоструйка трябва веднага да се обработи че започва да се окислява и работата заминава на вятъра