Страница 4 от 5
Публикувано на: 03 Яну 2010 13:38
от rudolf
Troshko написа:...:
тоше не ми се спори.
http://www.jaydm.com/sparco/seats/compseats.htm
Т-тръбна
F-фибростъкло
C-karbon...
за пример- спринт ,който е от най евтините модели и е тъбен е
17лбс =7.71 кила
http://www.convertunits.com/from/kg/to/lb
...и не е много по-тежак от 9-10 кила фибростъкло..
има само 3 модела,нехомолинирани от фиа над 10 кила,
двата са с падащи облегали и реглажи-заради което,,
http://www.ompracing.it/pdf/en/sedili.pdf
омп май найстина са по натруфени и с една идея по тежки,но не много повече от 10 кила..и защото са тръбни,,,,
Публикувано на: 03 Яну 2010 18:22
от MX5
Ne znam taq tablica kak sq q generirali, no teglata, koito Sparco davat, sa po-tejki (za nqkoi malko, za drugi dosta):
http://www.sparcousa.com/resourceFiles/26.pdf
Публикувано на: 03 Яну 2010 18:40
от poli
За мен седалката е една Bride Low Max,имал съм удоволствието да карам в нея,уникална е,лека и е като отлята по-тялото,и е цифра.
http://www.nekketsu-racing.com/www/img/ ... mCat-l.jpg
Достъпни,красиви и вършещи работа седалки са Cobra,фирмата е английска,голяма част от моделите се правят в Китай,но са качествени.
За България представителите сме двама.
Публикувано на: 03 Яну 2010 19:12
от MX5
Ei tova e istinskata sedalka:
Recaro Profi SPA
http://www.evasivemotorsports.com/Merch ... re_Code=EM
teglo: 4kg
Публикувано на: 03 Яну 2010 21:01
от El Camino
А че къв им е проблема на черупките по 2 килограма? Има няколко фирми дет съм фиксирал и цените са под 350 паунда.
Не, че съм за два килограма повече или по малко, то след коледа аз мога да сваля колкото за 2 седалки.
Публикувано на: 03 Яну 2010 22:32
от MX5
El Camino написа:А че къв им е проблема на черупките по 2 килограма? Има няколко фирми дет съм фиксирал и цените са под 350 паунда.
Не, че съм за два килограма повече или по малко, то след коледа аз мога да сваля колкото за 2 седалки.
Ne se li klatushkat mnogo i im trqbva podpirane otzad? Vzemai i she kajesh posle kak e
Публикувано на: 03 Яну 2010 22:47
от El Camino
MX5 написа:El Camino написа:А че къв им е проблема на черупките по 2 килограма? Има няколко фирми дет съм фиксирал и цените са под 350 паунда.
Не, че съм за два килограма повече или по малко, то след коледа аз мога да сваля колкото за 2 седалки.
Ne se li klatushkat mnogo i im trqbva podpirane otzad? Vzemai i she kajesh posle kak e
Aми нали са два вида - клатушкащи, дето се подпират и такива дето са си стенд-алоун. Тези стенд-алоун са малко по-скъпи, но пък истински седалки. Ще се хваля... чакай да видим дали аз няма да взема от алуминиевите, че при мен работата стана сериозна. Ся в БГ мерих и зле изглеждат нещата със седалките. Сандо трябва да разкаже той къде се събира... или направо Алтезов.
Публикувано на: 04 Яну 2010 20:33
от MX5
El Camino написа:Aми нали са два вида - клатушкащи, дето се подпират и такива дето са си стенд-алоун. Тези стенд-алоун са малко по-скъпи, но пък истински седалки.
Но доколкото си спомням 2 кила са клатушкащите се
Публикувано на: 11 Фев 2010 21:55
от doggyboy
Доста мудно тръгна тая година развитието по колата,но с тези зими дето бяха щях да умра от студ в гаража.Но все пак след толкова мислене откъде да продължа започнах двигателя,абе в крайна сметка почти е сглобен,остана да ми довършат главата.
Мале мале,направо ми е смешно колко малки лагерчета има блутопа laugh.gif
И една глезотийка си направих на работа докато се мотам
Най интересното беше,че дори на 200000км.(ако са и истинските)цилиндрите и буталата стояха като нови(като изключим нагара който бяха хванали).
Публикувано на: 11 Фев 2010 22:59
от slona
perfektna izrabotka na glezotiikata samo cveta e malko tuning a da pitam otdelno imash li predstava shte karash li na prolet kolata ili shte ia pozabavish
Публикувано на: 11 Фев 2010 23:43
от doggyboy
Ами надявам се да я подкарам на пролет,но зависи от финансите и времето с което разполагам,все пак не искам да претупам работите.От утре ще почвам да подготвям коша за боя.Като завърша с него се мятам на купето и ако даде хубаво време до месец ще го завърша и него.Като заначало ще е абсолютно стокова,докато реша накъде ще доразвивам проекта
пп.Между другото реших окончателно че цвета на колата ще е като на капаците.
Публикувано на: 13 Фев 2010 00:09
от slona
prosto pitam che mi pisna kato doida do varna da gledam se njakvi nemski bokluci kak revat otvratitelno i kak se podguvat iz zavoite kato kaskavali
Публикувано на: 14 Фев 2010 18:34
от doggyboy
Публикувано на: 15 Фев 2010 11:11
от levin86
аз мисля мойто целото, с песакоструйка да го изчиста не е по-сериозно така?
евала за мераците
Публикувано на: 15 Фев 2010 12:18
от doggyboy
Някои от детайлите ще ги чистя на пясъкоструйка,но това което мога сам гледам да го направя за да спестя някой лев,че те заминават като топъл хляб,а и след пясъкоструйка трябва веднага да се обработи че започва да се окислява и работата заминава на вятъра