Нова мания купуване на AE86-ци.Drifta е на мода!!!
Нова мания купуване на AE86-ци.Drifta е на мода!!!
.В които и форум да влезна все вижам обяви и желаещи да се здобият с АЕ86,това според мен е новата мания biggrin.gif Но тези които ги търсят незнаят с какво се захващат,те искат да си намерят АЕ86ца за 2000/3000лв(чули че неварвят скъпо)Да няма ръжда да е в добро състояние общо взето да се качат и да driftqt без проблеми. Е аз им пожелавам успех(голям успех)в търсенето.Аз сам намнение че които си е взел АЕ86ца се съмнявам да реши да я продава,по склонен съм да мисля че щте си вземе ощте една
Много желаещи за driffting явно това вече е на мода?Но лошо няма хубаво е да има много ентусиасти
Много желаещи за driffting явно това вече е на мода?Но лошо няма хубаво е да има много ентусиасти
Oт есента на миналата година и в немския форум пощуряха буквално по АЕ86ците. Преди постоянно имаше някоя дето се продава и минаваха на по 1500 евро. Сега под 2500 трудно се намира, а листата на чакащите е необозрима.
В БГ ... едно е да искаш, друго е да искаш. Ямболската стоя доста месеци непродадена.
В БГ ... едно е да искаш, друго е да искаш. Ямболската стоя доста месеци непродадена.
NICE!
Supercharged 1985 AE86 Corolla GTS Coupe
Toyota 4AGZE Motor pushing less than what we really want (power hungry, naaa?)
ACT 6-puck racing clutch
Custom Short-Throw Shifter
HKS Hiper cat-back exhaust system
HKS Superflow Intake
Koyo Aluminum 3-row radiator
Custom head porting and polishing
TRD 2-way Limited Slip Differential
TRD Hard Rubber Bushing kit for AE86
BattleVersion Negative Camber Roll Center Adjusters
CP Racing Prototype 5 point rear "Tri-Bar"
CP Racing Prototype 8 point front chassis brace
kg/mm brand single rate racing springs
TRD front swaybar
TRD short stroke shocks and strut cartridges
15x7.5, 7mm offset Rays Fin style wheels
http://www.driftstar.com/driftstar.mov
Toyota 4AGZE Motor pushing less than what we really want (power hungry, naaa?)
ACT 6-puck racing clutch
Custom Short-Throw Shifter
HKS Hiper cat-back exhaust system
HKS Superflow Intake
Koyo Aluminum 3-row radiator
Custom head porting and polishing
TRD 2-way Limited Slip Differential
TRD Hard Rubber Bushing kit for AE86
BattleVersion Negative Camber Roll Center Adjusters
CP Racing Prototype 5 point rear "Tri-Bar"
CP Racing Prototype 8 point front chassis brace
kg/mm brand single rate racing springs
TRD front swaybar
TRD short stroke shocks and strut cartridges
15x7.5, 7mm offset Rays Fin style wheels
http://www.driftstar.com/driftstar.mov
- Прикачени файлове
-
- portrait.jpg (25.2 KiB) Преглеждано 6761 пъти
-
- DSC03378.jpg (111.79 KiB) Преглеждано 6761 пъти
-
- DSC03381.jpg (85.65 KiB) Преглеждано 6761 пъти
Аз като човек с известен (вече) опит в АЕ86 полето за изява мога да кажа едно:
АЕ86 изобщо не излиза евтина. Сега ако трябва пак да купувам кола МНОГО сериозно бих се замислил за Нисан 200СХ или нещо подобно, с което да постигна нещата, които искам доста по-лесно.
Тойотата е готина, забавна и много ми харесва. Въпреки това обаче има серия много сериозни недостатъци, като за мен на първо място е трудния за намиране диф., който на всичкото отгоре не се слави със здравина.
Друго нещо е целия заден мост, който комбиниран с гладките като огледало български пътища може да доведе до изненади
Повечето двигатели са за основен ремонт след 20 години...
Купето гние много сериозно около задните греди...
И т.н.
АЕ86 изобщо не излиза евтина. Сега ако трябва пак да купувам кола МНОГО сериозно бих се замислил за Нисан 200СХ или нещо подобно, с което да постигна нещата, които искам доста по-лесно.
Тойотата е готина, забавна и много ми харесва. Въпреки това обаче има серия много сериозни недостатъци, като за мен на първо място е трудния за намиране диф., който на всичкото отгоре не се слави със здравина.
Друго нещо е целия заден мост, който комбиниран с гладките като огледало български пътища може да доведе до изненади
Повечето двигатели са за основен ремонт след 20 години...
Купето гние много сериозно около задните греди...
И т.н.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Az se uverih, 4e RX-8(predpolagam RX-6 i 7 su6to) e mnogo lesna za drifting. Ne sum karal, az se vozih.ALTEZZA написа:да, и аз мисля че ако ще се взима кола за дрифтване е по добре да е Silvia, тук това са можеби най-популярните коли за целта.
друга подходяща кола за целта е IS300, но честно казано още не съм го пробвал за дрифтване.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 28 Фев 2006 19:21
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
neznam vsi4ko e otnositelno,ako e v otli4no sastoqnie 6te si e dosta pari predvid skapite 4asti(no mnogo se samnqvam nqkoi da tragne da si q prodva) koito sa vlagani v neq A ina4e nqkakva savsem obiknovena izgnila i v okaqno sastoqne moje da si nameri6 v promnejdutak ot 1500/3000 lv ne e nevazmojno namiraneto no 6te si e dosta zle vse pak e okolo 20godi6na
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Имах възможност да огледам добре моята тойота когато беше при майстора за тенекии. Първоначалното му мнение беше, че колата е гробница. Когато обаче почна да я прави, полека лека си промени мнението. Оказа се, че шасито и крепежните възли са ОК, праговете не бяха мръднали. Гнилоча беше само по калници, вежди и капаци - козметични дефекти и много лесно се оправиха. Не знам дали съм имал късмет или по принцип е така, но колата беше зле само на външен вид и след козметичните поправки изглежда далеч по-добре от много европейски коли с десетина години по-млади. Просто ламарините и са тънки - затова е толкова лека. Но няма никаква опасност да ти потънат пружините в купето като на някоя вектра 91-92г Иначе интериора е доста омазан, там вече има какво да се желае. Но това не ми е кола за возене, а за каране - много важно че отвътре е проскубана, нали има спортна злоба
status: за БАН
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
я раздухай за стабилизиращите щанги че този въпрос живо ме интересува. стандартните са тънки като макарони и трябват по дебели - ти какви ще слагаш?belchilov написа: На моята сега като се позатопли времето и предстои доваршителните кърпежи и боядисване.Въпрос на един месец и тогава лека полека започвам усъваршенстване като начало нови стабилизиращти щтанги за стабилност,а по нататък като си намеря може и някои red top ,а после защто не и турбинка
status: за БАН
po princip na pazara ima na whiteline, avstralia, predlagat se i ot finlandski i shveizarski distributori, taka che ne nuzno da se poruchva ot avstralia.maggkrabar написа: я раздухай за стабилизиращите щанги че този въпрос живо ме интересува. стандартните са тънки като макарони и трябват по дебели - ти какви ще слагаш?
ima predna 27mm, i 25mm regulirashta se, i zadni ima regulirashti se, ne pomnya kolko mm byaha...
za drugi neznam.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта