Нова мания купуване на AE86-ци.Drifta е на мода!!!

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Нова мания купуване на AE86-ци.Drifta е на мода!!!

Мнение от Troshko » 03 Мар 2006 10:37

mad.gif mad.gif mad.gif .В които и форум да влезна все вижам обяви и желаещи да се здобият с АЕ86,това според мен е новата мания biggrin.gif Но тези които ги търсят незнаят с какво се захващат,те искат да си намерят АЕ86ца за 2000/3000лв(чули че неварвят скъпо)Да няма ръжда да е в добро състояние общо взето да се качат и да driftqt без проблеми. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Е аз им пожелавам успех(голям успех)в търсенето.Аз сам намнение че които си е взел АЕ86ца се съмнявам да реши да я продава,по склонен съм да мисля че щте си вземе ощте една tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Много желаещи за driffting явно това вече е на мода?Но лошо няма хубаво е да има много ентусиасти :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

El Camino

Мнение от El Camino » 03 Мар 2006 12:44

Oт есента на миналата година и в немския форум пощуряха буквално по АЕ86ците. Преди постоянно имаше някоя дето се продава и минаваха на по 1500 евро. Сега под 2500 трудно се намира, а листата на чакащите е необозрима.
В БГ ... едно е да искаш, друго е да искаш. Ямболската стоя доста месеци непродадена.

Аватар
JD
Мнения: 94
Регистриран на: 20 Ное 2005 19:15
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

NICE!

Мнение от JD » 03 Мар 2006 16:34

Supercharged 1985 AE86 Corolla GTS Coupe :thumbsup:

Toyota 4AGZE Motor pushing less than what we really want (power hungry, naaa?)
ACT 6-puck racing clutch
Custom Short-Throw Shifter
HKS Hiper cat-back exhaust system
HKS Superflow Intake
Koyo Aluminum 3-row radiator
Custom head porting and polishing
TRD 2-way Limited Slip Differential
TRD Hard Rubber Bushing kit for AE86
BattleVersion Negative Camber Roll Center Adjusters
CP Racing Prototype 5 point rear "Tri-Bar"
CP Racing Prototype 8 point front chassis brace
kg/mm brand single rate racing springs
TRD front swaybar
TRD short stroke shocks and strut cartridges
15x7.5, 7mm offset Rays Fin style wheels wacko.gif

http://www.driftstar.com/driftstar.mov punk.gif
Прикачени файлове
portrait.jpg
portrait.jpg (25.2 KiB) Преглеждано 6760 пъти
DSC03378.jpg
DSC03378.jpg (111.79 KiB) Преглеждано 6760 пъти
DSC03381.jpg
DSC03381.jpg (85.65 KiB) Преглеждано 6760 пъти

b_d

Мнение от b_d » 03 Мар 2006 19:15

Аз като човек с известен (вече) опит в АЕ86 полето за изява мога да кажа едно:
АЕ86 изобщо не излиза евтина. Сега ако трябва пак да купувам кола МНОГО сериозно бих се замислил за Нисан 200СХ или нещо подобно, с което да постигна нещата, които искам доста по-лесно.

Тойотата е готина, забавна и много ми харесва. Въпреки това обаче има серия много сериозни недостатъци, като за мен на първо място е трудния за намиране диф., който на всичкото отгоре не се слави със здравина.
Друго нещо е целия заден мост, който комбиниран с гладките като огледало български пътища може да доведе до изненади :whistle:
Повечето двигатели са за основен ремонт след 20 години...
Купето гние много сериозно около задните греди...
И т.н.

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 03 Мар 2006 20:29

Аз то4но това се опитвам да изтъкна :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Това не е халва режи и яш !!!!!smile.gif smile.gif smile.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 03 Мар 2006 20:39

да, и аз мисля че ако ще се взима кола за дрифтване е по добре да е Silvia, тук това са можеби най-популярните коли за целта.
друга подходяща кола за целта е IS300, но честно казано още не съм го пробвал за дрифтване.
->

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 04 Мар 2006 04:20

ALTEZZA написа:да, и аз мисля че ако ще се взима кола за дрифтване е по добре да е Silvia, тук това са можеби най-популярните коли за целта.
друга подходяща кола за целта е IS300, но честно казано още не съм го пробвал за дрифтване.
Az se uverih, 4e RX-8(predpolagam RX-6 i 7 su6to) e mnogo lesna za drifting. Ne sum karal, az se vozih. rolleyes.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Ivan Petrov
Мнения: 57
Регистриран на: 28 Фев 2006 19:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Ivan Petrov » 05 Мар 2006 17:19

А в България за колко пари мога да намеря горе долу?

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 05 Мар 2006 18:08

neznam vsi4ko e otnositelno,ako e v otli4no sastoqnie 6te si e dosta pari predvid skapite 4asti(no mnogo se samnqvam nqkoi da tragne da si q prodva) koito sa vlagani v neq cool.gif cool.gif cool.gif A ina4e nqkakva savsem obiknovena izgnila i v okaqno sastoqne moje da si nameri6 v promnejdutak ot 1500/3000 lv ne e nevazmojno namiraneto no 6te si e dosta zle vse pak e okolo 20godi6na :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 05 Мар 2006 18:49

Имах възможност да огледам добре моята тойота когато беше при майстора за тенекии. Първоначалното му мнение беше, че колата е гробница. Когато обаче почна да я прави, полека лека си промени мнението. Оказа се, че шасито и крепежните възли са ОК, праговете не бяха мръднали. Гнилоча беше само по калници, вежди и капаци - козметични дефекти и много лесно се оправиха. Не знам дали съм имал късмет или по принцип е така, но колата беше зле само на външен вид и след козметичните поправки изглежда далеч по-добре от много европейски коли с десетина години по-млади. Просто ламарините и са тънки - затова е толкова лека. Но няма никаква опасност да ти потънат пружините в купето като на някоя вектра 91-92г :) Иначе интериора е доста омазан, там вече има какво да се желае. Но това не ми е кола за возене, а за каране - много важно че отвътре е проскубана, нали има спортна злоба :)
status: за БАН

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 05 Мар 2006 19:08

За гниенето си прав така е и от ми наблюдения :thumbsup: :thumbsup:
Аз имах късмет с моята и има съвсем малко ръжди,но пък за сметка на това беше ударена от пред и то дорбре mad.gif. Моята 86ца е ударена и е стояла 8години в гараж сигурно затова няма много ръжди tongue.gif tongue.gif tongue.gif

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 05 Мар 2006 19:46

и моята беше чукната, но леко и отзад - трябваше само да се изправи крепежната планка на бронята и да зе изчука калника - нямаше особени поражения. но веждите се ронеха като сирене - от голф 2 паснаха, сега са като оригиналните
status: за БАН

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 05 Мар 2006 21:41

wink.gif wink.gif На моята сега като се позатопли времето и предстои доваршителните кърпежи и боядисване.Въпрос на един месец и тогава лека полека започвам усъваршенстване като начало нови стабилизиращти щтанги за стабилност,а по нататък като си намеря може и някои red top ,а после защто не и турбинка tongue.gif tongue.gif tongue.gif :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 05 Мар 2006 22:40

belchilov написа:wink.gif wink.gif На моята сега като се позатопли времето и предстои доваршителните кърпежи и боядисване.Въпрос на един месец и тогава лека полека започвам усъваршенстване като начало нови стабилизиращти щтанги за стабилност,а по нататък като си намеря може и някои red top ,а после защто не и турбинка tongue.gif tongue.gif tongue.gif :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
я раздухай за стабилизиращите щанги че този въпрос живо ме интересува. стандартните са тънки като макарони и трябват по дебели - ти какви ще слагаш?
status: за БАН

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 06 Мар 2006 05:39

maggkrabar написа: я раздухай за стабилизиращите щанги че този въпрос живо ме интересува. стандартните са тънки като макарони и трябват по дебели - ти какви ще слагаш?
po princip na pazara ima na whiteline, avstralia, predlagat se i ot finlandski i shveizarski distributori, taka che ne nuzno da se poruchva ot avstralia.
ima predna 27mm, i 25mm regulirashta se, i zadni ima regulirashti se, ne pomnya kolko mm byaha... unsure.gif
za drugi neznam.
smile.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта