Видинска Тойота АЕ82

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 09 Юни 2010 11:24

Преминаха и първите тестове на колата.Върви строхотно надмина ми очакванията даже.Има още някой неща да се донаправят като генерация,настроика на наклоните на гумите и живот и здраве на 19-20 юни ще видим как ще се предсави на 2-рия кръг от Таим атак на плевен

Аватар
CECO
Мнения: 61
Регистриран на: 04 Апр 2007 13:09
Местоположение: София

Видинска Тойота АЕ82

Мнение от CECO » 09 Юни 2010 11:43

лично аз много се радвам на такива хора все едно гледах някой филм от ония пич оправи "си" колата ,много яко поздрави :thumbsup:
TOYOTA AVENSIS T22 1.6 1999 & TOYOTA COROLLA E12 1.4 2005

Аватар
LiakaDJ
Мнения: 276
Регистриран на: 17 Яну 2008 22:33
Местоположение: Pleven

Мнение от LiakaDJ » 10 Юни 2010 06:43

Chapstur написа:Преминаха и първите тестове на колата.Върви строхотно надмина ми очакванията даже.Има още някой неща да се донаправят като генерация,настроика на наклоните на гумите и живот и здраве на 19-20 юни ще видим как ще се предсави на 2-рия кръг от Таим атак на плевен
Колега ще викам за теб . Радвам се , че ще има представител на Тойота . На 19-ти ще съм на линия , но на 20-ти съм на работа така , че тогава само ще стискам палци .
УСПЕХ !!!!!!!!!!! :thumbsup:
Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Юни 2010 12:06

Chapstur написа: .........................
главата си я прибрах вкъщи и леко полеко се работи и по нея,леглата на клапаните са намалени до 1,5мм.клапаните са полирани остана само да се напаснат и да се полират портовете и приключваме с нея.Ето една снимка от процеса на работа
.................................
Принципно малко късно но все пак да ти кажа за друг път , че няма нужда да полираш портовете и клапаните . И като ги разширяваш да гледаш да запазиш формата на канала . ( ако не знаеш ) :thumbsup:

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 10 Юни 2010 20:58

LiakaDJ написа: Колега ще викам за теб . Радвам се , че ще има представител на Тойота . УСПЕХ !!!!!!!!!!! :thumbsup:
+1 :thumbsup:
p.s. изкормих tvis-a, много съм доволен happy.gif

Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 10 Юни 2010 23:26

Ще се постарая да представя марката на ниво.Какато повечето знаят тази година няма клас 1.6 и ще ми е доста трудно но не се предавам

bass_man формата на канала е запазена.разширих всмукателите с точния фрезер със същия градус а другите неша ги полирах защото така и така имах време а не ми се слагаха клапаните с тоя нагар biggrin.gif

Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 10 Юни 2010 23:28

rudolf написа:
LiakaDJ написа: Колега ще викам за теб . Радвам се , че ще има представител на Тойота . УСПЕХ !!!!!!!!!!! :thumbsup:
+1 :thumbsup:
p.s. изкормих tvis-a, много съм доволен happy.gif
и аз го уволних.колата се разцепва да върви до края на оборотите

п.с това излезе малко като хвалба ама си е истина biggrin.gif

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 11 Юни 2010 00:55

Chapstur написа:и аз го уволних.колата се разцепва да върви до края на оборотите
кат стана реч,,,бе колко е тоя край при мап-версията,че съм дебитомерка??

до колко набира и на колко затъпква??

в мой клас си??-модифициран??..не вярвам да има силна конкуренция повече от 3-4 коли,,демек ще минем клалификацийте:)

Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 12 Юни 2010 09:07

7800 е края на оборотите.

Дали и ти ще идваш на Плевен?

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 12 Юни 2010 11:10

Chapstur написа:7800 е края на оборотите.

Дали и ти ще идваш на Плевен?
при мен се вдигнаха с 300-400 ефективно,,

сигурно няма.нямам възможност да два дни,а не ми се преправя колата за да съм стреет...

Аватар
F20C
Мнения: 273
Регистриран на: 27 Май 2009 17:39
Местоположение: София

Мнение от F20C » 13 Юни 2010 11:40

rudolf написа:
Chapstur написа:7800 е края на оборотите.
при мен се вдигнаха с 300-400 ефективно,,

сигурно няма.нямам възможност да два дни,а не ми се преправя колата за да съм стреет...
това не доведе ли до загуба на въртящ момент в ниските или не се усеща(4-1 предполагам са ви изпускателните колектори)?
If in doubt....Flat out!!!

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 13 Юни 2010 12:07

F20C написа:
rudolf написа:
Chapstur написа:7800 е края на оборотите.
при мен се вдигнаха с 300-400 ефективно,,

сигурно няма.нямам възможност да два дни,а не ми се преправя колата за да съм стреет...
това не доведе ли до загуба на въртящ момент в ниските или не се усеща(4-1 предполагам са ви изпускателните колектори)?
според мен -не,,,в диаграмите които са експериментирани загубата е символична до 4500....

1.на тези диаграми,не е с искормен твис,а с отворен,,,
2.кой планува да кара 4аге до 4500...
3. при този малък въртящ момент на 1.6,аз в момента не мога да преценя дали е на загуба...

субективно -мисля че трайно над 5500 има няколко кончета отгоре...аз комбинирах корменето с един въздухозаборник,и нямам мнение откъде се пръкнаха,,,

Аватар
F20C
Мнения: 273
Регистриран на: 27 Май 2009 17:39
Местоположение: София

Мнение от F20C » 13 Юни 2010 13:52

екстра,аз ще гледам да го съчетая с олекотяванията дето колегата е показал по рано в темата.

:thumbsup:
If in doubt....Flat out!!!

Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 13 Юни 2010 17:10

Всъшност аз немога да съм сигурен че колата ми е по добре без т-вис тои така и така никога не е работел откакто е при мен.Не мога да преценя има ли разлика с постоянно отворен и напълно премахнат защото колата претърпя доста промени от към мотор.Но си мисля че нямя начин да не и е по добре в високите,а пък на достигането на достатъчни обороти разчитам на олекотения маховик и шаиба

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 14 Юни 2010 13:51

Chapstur написа:..................Но си мисля че нямя начин да не и е по добре в високите,............................
Всъщност начин има ! Но вече има достатъчно диностендове из БГ за да се чудите толкова .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 149 госта