Видинска Тойота АЕ82

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 28 Сеп 2011 21:56

Малко се забавих с отговора но едвам си отпочинах от приготовленията за калояново.Колата имаше доста проблеми за отстраняване,затова седмица преди състезанието прекарвах всяка вечер след работа в гаража.Както винаги проблемите бяха с нас от стъпването на пистата.Със излизането на пистата съединителя избоксува.Нямаше какво да се направи първия ден и карах така.Петък вечерта пристигна от Видин един приятел и ми донесе феродов диск.Не успяхме да намерим за тойота така,че от Рено Трафик се оказа добър заместител smile.gif .Събота сутринта сменихме съединителя и стигнах до второто място.Никога не бях карал на тази писта и осъзнах коло грешно съм направил колата си :censored: .Но едно мога да кажа.Пистата на която ще карам от тук нататък и за която ще си подготвям колата е Калояново.В неделя бях поканен за батъла но успях да направя само няколко обиколки преди да счупя отново съединител(притискател)този път.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 28 Сеп 2011 22:46

паце не те ли е срам,на награждаването да пребозаваш питона и да бараш задника на резината?:)

поздрави за купата.пожелания догодина да събереш 12 за цял сервиз:)
има ли някъде времената от каранията?

Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 29 Сеп 2011 09:57

ЕЕЕЕ Мите така изглежда само laugh.gif иначе нямам интерес към Резинката

Времена има само в live timing-а в сайта на DCB.Иначе на батъла пистата беше в оригинален вид.На тренировките без да претоварвам колата времето ми беше 1,04 . На квалификацийте в първата обиколка в която я натоварих съединителя се предаде.Но под минута няма шанс да падна в това състояние на колата

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 29 Сеп 2011 14:53

паце нагласи колата и ела на някой трак дей,,тогава се кара в пъти повече от състезание,а и оригиналния вариант на пистата ми се струва много по интересен. научиш ли колата да държи в завой,и качиш ли средната скорост,мисля че по широките гуми ще ти дойдат-идеално..

Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 17 Окт 2011 17:33

Завърши и последния кръг на таим атак за тази година.На домакинската писта във Видин след груба грешка от моя страна завърших на трета позиция.Борбата за Второто място беше между мен и Ваньо Цвятков след като първата обиколка карах с умерено темпо,той ме поведе и на втората обиколка дадох цялата газз.След като много бързо го застигнах и поведох настъпих на един завой единствената локва на трасето.Колата се поднесе и излезе от пистата,бързо я овладях,но това беше достатъчно Ваньо да финишира пред мен
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas

Мнение от Japanese_fever » 17 Окт 2011 19:48

Ихаааа... w00t.gif bow.gif

Изображение

Гледам рекламираш и форума. biggrin.gif

Продължавай все така... на пълна газ! :thumbsup:
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 18 Окт 2011 10:29

Мерси много. :thumbsup:

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 18 Окт 2011 11:30

Mnogo feishan lepenka na prednia kapak wink.gif

Taq pista ot koi i za kakvo e stroena?
Изображение

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 18 Окт 2011 11:40

тойота в турболенция:)...честит 1/3 варел,догодина се стягай за цял:)
хубаво е че знаеш как да станеш по бърз.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 18 Окт 2011 19:16

Здравей и честито!

Успя ли да преработиш генерацията и имаше ли ефект?

Аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
Местоположение: sofia

Мнение от ghost rider » 19 Окт 2011 12:14

lepenkata rulira wink.gif

Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 19 Окт 2011 15:38

Благодаря ви.
Лорде- Пистата е строена преди няколко години от община Видин като суперспециален етап на Рали Вида.Тясна е но е доста атрактивна,с разминаването на колите на моста.

Дидо- направих нова генерация по твоя съвет,както и някои други промени и определено колата стана много приятна за каране.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas

Мнение от Japanese_fever » 19 Окт 2011 22:06

Минаването по този мост дори без скок ми се вижда много опасно. Ще се слагат ли някакви ограждения?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 20 Окт 2011 11:32

При минаването няма опасност да паднеш от моста.Но ако се прекали със скороста е много вероятно да удари картера.На всяко състезание финиширват по няколко коли точно там

Аватар
Chapstur
Мнения: 88
Регистриран на: 04 Мар 2009 15:47
Местоположение: Vidin

Мнение от Chapstur » 24 Дек 2011 19:22

Дроселите вече са на колата.Всичко е сложено само пробно за да видя дали няма нещо да пречи.Сега се чудя дали да не дам малко наклон на тръбите.Ще ми се да ги оставя напълно хоризонтални но доста близко стоят до генератора.Ако някой има компетентно мнение по въпроса приемам всякакви съвети,иска ми се да чуя няколко мнения относно дължината на тръбите,ъгъла спрямо главата.В момента са направени напълн хоризонтално и дължината е 14см от гърба на клапана до дросела.След като всичко бъде уточнено,съм приготвил 240сс дюзи,премахване на делкото и заместването му с 4 бубини от БМВ както и електроника.

Изображение
Изображение

Изображение

Изображение
Изображение
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта