Страница 8 от 9

Публикувано на: 29 Фев 2012 11:49
от Chapstur
След зимна пауза подложих колата та диета -30кг само от стъклата.Като няма коне ще сваляме килограми.Взех и резервоар от Трабант ще кача снимки понеже сега търпи малки промени.

Изображение
Изображение

4 килограмови джанти със много малко ет,

Изображение

Публикувано на: 29 Фев 2012 12:49
от LordDigital
Ако имаш кой да ти скалъпи един калъп за заден карбонов капак ,ето ти още сигурно 15-на кила?

Публикувано на: 29 Фев 2012 13:03
от mitoko
резервоар от Трабант

worthy.gif worthy.gif worthy.gif

Публикувано на: 29 Фев 2012 17:44
от Japanese_fever
Chapster написа:...4 килограмови джанти, резервоар от Трабант
bow.gif bow.gif bow.gif

Какви са тези джанти?

Ако не се лъжа Джак Брабам имаше една мисъл относно олекотяването на състезателни коли, цитирам по памет:
“Една кола е достатъчно лека тогава, когато започнат да падат части от нея.” biggrin.gif

Публикувано на: 01 Мар 2012 09:25
от Chapstur
LordDigital написа:Ако имаш кой да ти скалъпи един калъп за заден карбонов капак ,ето ти още сигурно 15-на кила?
За сега задния капак ще остане така,защото колата става с прекалено лека задница.Ще се опитам сам да си направя преден капак от смола.А ако вземе па стане,ще се заиграя и с калници и предна броня

Публикувано на: 01 Мар 2012 09:32
от Chapstur
Japanese_fever написа:
Chapster написа:...4 килограмови джанти, резервоар от Трабант
bow.gif bow.gif bow.gif

Какви са тези джанти?
джантите са fondmetal canonica,като тези от снимката но 7х13. 5кг са заводско ама сругарчето взе няколко излишни ръбчета
biggrin.gif
Изображение

Публикувано на: 01 Мар 2012 11:57
от LordDigital
Chapstur написа:
LordDigital написа:Ако имаш кой да ти скалъпи един калъп за заден карбонов капак ,ето ти още сигурно 15-на кила?
За сега задния капак ще остане така,защото колата става с прекалено лека задница.Ще се опитам сам да си направя преден капак от смола.А ако вземе па стане,ще се заиграя и с калници и предна броня
Притеснява те дистрибуцията между мостовете ли със леката задница?Къде ти е във момента акумулатора ,че не го виждам на мястото му?:)

Публикувано на: 01 Мар 2012 13:23
от Chapstur
Ами да.Притеснявам се че колата става много лека отзад а пък отпред единствено мога да сваля килограми от ламарините.резервоара ще е доста по лек и с по малък обем затова мисля да е на мястото на резервната гума,все още не съм решил дали да е върху задния мост или след него.Някъде бях чел,че е много лошо да е след моста.Все едно влачиш нещо smile.gif и бутал задницата в завой.Акомулатора е на мястото на дясната седалка

Публикувано на: 01 Мар 2012 16:11
от LordDigital
Chapstur написа:Ами да.Притеснявам се че колата става много лека отзад а пък отпред единствено мога да сваля килограми от ламарините.резервоара ще е доста по лек и с по малък обем затова мисля да е на мястото на резервната гума,все още не съм решил дали да е върху задния мост или след него.Някъде бях чел,че е много лошо да е след моста.Все едно влачиш нещо smile.gif и бутал задницата в завой.Акомулатора е на мястото на дясната седалка
По принцип е така ,от гледна точка на ротацина инерция (колко лесно са върти колата) най-добре на задния мост че и пред него. Проблема е във тоя случаи че резервуара идва доста високо от земята ,което води до дрги недостатъци. Зараду тва вдълбан на местото на реервната гума или упрян напред колкото може най-добре. Другия момент е като вдълбаваш че требе усилване ,дето тежи и ето ти още разлики между теория и практика.

Тия Короли не са ли ги карали във група А или група 1? Виж батките от Тойота къде са слагали резервуара и просто копирай :whistle:

Публикувано на: 02 Мар 2012 09:45
от rudolf
moq wleze pod lamarinata-do kazana za rezerwnata (kakto si sedqt wsichki rezerwoari).--rezerwoara e podatliv na chuk, za donapaswane,kakto i samata lamarina na kolata syshto... mislq che zad mosta ,ne e osobeno fatalno 30 santima razlika...

Re: Видинска Тойота АЕ82

Публикувано на: 13 Юни 2012 18:55
от Chapstur
Почти всичко е готово.Преминаха и първите настройки.Доволен съм от постигнатия резултат ама ми се иска повече .Ето няколко снимки от деня на настроиката.Сложих и лексана,стана много грозно wacko.gif ама поне е леко и с всяко нещо което колата става по лека става и по грозна
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Re: Видинска Тойота АЕ82

Публикувано на: 14 Юни 2012 00:18
от rudolf
не е по грозна,,екстра си е:)

Re: Видинска Тойота АЕ82

Публикувано на: 14 Юни 2012 17:53
от LordDigital
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Re: Видинска Тойота АЕ82

Публикувано на: 20 Юни 2012 09:13
от powerg
Може ли да попитам кой е мапера ?

Re: Видинска Тойота АЕ82

Публикувано на: 20 Юни 2012 09:50
от Chapstur
Мапера ми се казва Дани и е на 16 години от Видин.Мегата която ползвам е правена от него wink.gif