Страница 7 от 9

Публикувано на: 28 Сеп 2011 21:56
от Chapstur
Малко се забавих с отговора но едвам си отпочинах от приготовленията за калояново.Колата имаше доста проблеми за отстраняване,затова седмица преди състезанието прекарвах всяка вечер след работа в гаража.Както винаги проблемите бяха с нас от стъпването на пистата.Със излизането на пистата съединителя избоксува.Нямаше какво да се направи първия ден и карах така.Петък вечерта пристигна от Видин един приятел и ми донесе феродов диск.Не успяхме да намерим за тойота така,че от Рено Трафик се оказа добър заместител smile.gif .Събота сутринта сменихме съединителя и стигнах до второто място.Никога не бях карал на тази писта и осъзнах коло грешно съм направил колата си :censored: .Но едно мога да кажа.Пистата на която ще карам от тук нататък и за която ще си подготвям колата е Калояново.В неделя бях поканен за батъла но успях да направя само няколко обиколки преди да счупя отново съединител(притискател)този път.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: 28 Сеп 2011 22:46
от rudolf
паце не те ли е срам,на награждаването да пребозаваш питона и да бараш задника на резината?:)

поздрави за купата.пожелания догодина да събереш 12 за цял сервиз:)
има ли някъде времената от каранията?

Публикувано на: 29 Сеп 2011 09:57
от Chapstur
ЕЕЕЕ Мите така изглежда само laugh.gif иначе нямам интерес към Резинката

Времена има само в live timing-а в сайта на DCB.Иначе на батъла пистата беше в оригинален вид.На тренировките без да претоварвам колата времето ми беше 1,04 . На квалификацийте в първата обиколка в която я натоварих съединителя се предаде.Но под минута няма шанс да падна в това състояние на колата

Публикувано на: 29 Сеп 2011 14:53
от rudolf
паце нагласи колата и ела на някой трак дей,,тогава се кара в пъти повече от състезание,а и оригиналния вариант на пистата ми се струва много по интересен. научиш ли колата да държи в завой,и качиш ли средната скорост,мисля че по широките гуми ще ти дойдат-идеално..

Публикувано на: 17 Окт 2011 17:33
от Chapstur
Завърши и последния кръг на таим атак за тази година.На домакинската писта във Видин след груба грешка от моя страна завърших на трета позиция.Борбата за Второто място беше между мен и Ваньо Цвятков след като първата обиколка карах с умерено темпо,той ме поведе и на втората обиколка дадох цялата газз.След като много бързо го застигнах и поведох настъпих на един завой единствената локва на трасето.Колата се поднесе и излезе от пистата,бързо я овладях,но това беше достатъчно Ваньо да финишира пред мен
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: 17 Окт 2011 19:48
от Japanese_fever
Ихаааа... w00t.gif bow.gif

Изображение

Гледам рекламираш и форума. biggrin.gif

Продължавай все така... на пълна газ! :thumbsup:

Публикувано на: 18 Окт 2011 10:29
от Chapstur
Мерси много. :thumbsup:

Публикувано на: 18 Окт 2011 11:30
от LordDigital
Mnogo feishan lepenka na prednia kapak wink.gif

Taq pista ot koi i za kakvo e stroena?

Публикувано на: 18 Окт 2011 11:40
от rudolf
тойота в турболенция:)...честит 1/3 варел,догодина се стягай за цял:)
хубаво е че знаеш как да станеш по бърз.

Публикувано на: 18 Окт 2011 19:16
от Uncle Dido
Здравей и честито!

Успя ли да преработиш генерацията и имаше ли ефект?

Публикувано на: 19 Окт 2011 12:14
от ghost rider
lepenkata rulira wink.gif

Публикувано на: 19 Окт 2011 15:38
от Chapstur
Благодаря ви.
Лорде- Пистата е строена преди няколко години от община Видин като суперспециален етап на Рали Вида.Тясна е но е доста атрактивна,с разминаването на колите на моста.

Дидо- направих нова генерация по твоя съвет,както и някои други промени и определено колата стана много приятна за каране.

Публикувано на: 19 Окт 2011 22:06
от Japanese_fever
Минаването по този мост дори без скок ми се вижда много опасно. Ще се слагат ли някакви ограждения?

Публикувано на: 20 Окт 2011 11:32
от Chapstur
При минаването няма опасност да паднеш от моста.Но ако се прекали със скороста е много вероятно да удари картера.На всяко състезание финиширват по няколко коли точно там

Публикувано на: 24 Дек 2011 19:22
от Chapstur
Дроселите вече са на колата.Всичко е сложено само пробно за да видя дали няма нещо да пречи.Сега се чудя дали да не дам малко наклон на тръбите.Ще ми се да ги оставя напълно хоризонтални но доста близко стоят до генератора.Ако някой има компетентно мнение по въпроса приемам всякакви съвети,иска ми се да чуя няколко мнения относно дължината на тръбите,ъгъла спрямо главата.В момента са направени напълн хоризонтално и дължината е 14см от гърба на клапана до дросела.След като всичко бъде уточнено,съм приготвил 240сс дюзи,премахване на делкото и заместването му с 4 бубини от БМВ както и електроника.

Изображение
Изображение

Изображение

Изображение
Изображение
Изображение