Франкенщайн Celica/Avensis

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
DaRookie
Мнения: 11
Регистриран на: 22 Яну 2010 01:28

Франкенщайн Celica/Avensis

Мнение от DaRookie » 22 Яну 2010 01:59

Привет, нов съм във форума. Значи имам авенсис, ама преди няколко дни прочетох че celica-та(или поне някои модели) има блокаж на диференциала. Искам да знам мога ли да взема кутия от такава и да я хакна на авенсиса, или поне дали диференциала ще ми пасне в кутийката. Щото със шперче си е друго.
Toyotka Avensis, моторчето е 1AZ-FSE 150 коня, едно магаре 200 нютонметра и директно впръскване. Въртиме и валчето и превключваме колекторите.

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Re: Франкенщайн Celica/Avensis

Мнение от LordDigital » 22 Яну 2010 07:28

DaRookie написа:Привет, нов съм във форума. Значи имам авенсис, ама преди няколко дни прочетох че celica-та(или поне някои модели) има блокаж на диференциала. Искам да знам мога ли да взема кутия от такава и да я хакна на авенсиса, или поне дали диференциала ще ми пасне в кутийката. Щото със шперче си е друго.
Обясни малко така по-популярно със какво те влече слагането на шпер на дизелова кола със предно предаване?
Изображение

DaRookie
Мнения: 11
Регистриран на: 22 Яну 2010 01:28

Мнение от DaRookie » 22 Яну 2010 07:55

Не знаех че карам дизелова кола, от близо година и наливам супер 98 и върви доста добре... пък и дизел да изключва на 6600 оборота не се среща всеки ден...
Toyotka Avensis, моторчето е 1AZ-FSE 150 коня, едно магаре 200 нютонметра и директно впръскване. Въртиме и валчето и превключваме колекторите.

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 22 Яну 2010 08:27

DaRookie написа:Не знаех че карам дизелова кола, от близо година и наливам супер 98 и върви доста добре... пък и дизел да изключва на 6600 оборота не се среща всеки ден...
Еми явно твоя е такъв ,цели сто и педесет коня па и със директно впръскване ,или може би шперо ша го отхвърлиш заради гиганския момент който те удря така безпощадно? ohmy.gif
Изображение

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 22 Яну 2010 10:13

LordDigital написа:
DaRookie написа:Не знаех че карам дизелова кола, от близо година и наливам супер 98 и върви доста добре... пък и дизел да изключва на 6600 оборота не се среща всеки ден...
Еми явно твоя е такъв ,цели сто и педесет коня па и със директно впръскване ,или може би шперо ша го отхвърлиш заради гиганския момент който те удря така безпощадно? ohmy.gif
wacko.gif
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

DaRookie
Мнения: 11
Регистриран на: 22 Яну 2010 01:28

Мнение от DaRookie » 22 Яну 2010 14:00

Еми то горе долу там е проблема, че "гигантския" момент върти тая гума дето се олекотява в завоя. Мисля че е горе долу ясно закво е тоя шпер. А и въпроса ми беше и все още е може ли от celica да се тури кутия на avensis, или още по-добре да се смени само диференциала. Ако някой знае нека каже. Ся тука все пак трябва да е технически форум, ползите от шпер мисля че за всеки разумно мислещ са очевидни, дали има смисъл да се бъхтя си е вече мой проблем.
Toyotka Avensis, моторчето е 1AZ-FSE 150 коня, едно магаре 200 нютонметра и директно впръскване. Въртиме и валчето и превключваме колекторите.

DaRookie
Мнения: 11
Регистриран на: 22 Яну 2010 01:28

Мнение от DaRookie » 22 Яну 2010 14:57

А относно бензиновите двигатели с директно впръскване, те съществуват в серийно производство от 39 година насам, а в автомобили се монтират успешно от 96 година. Първата такава машина е митсубиши с гди мотор... Жалко е че не си чувал за подобни двигатели, защото те имат доста сериозни възможности като степен на сгъстяване до 14 (1AZ-FSE има 11) освен това могат да работят в режими ламбда > 1 (при тойота мисля че достига 3,5).
@LordDigital ако не си чувал за подобни двигатели мисля че все пак може да постваш мненията си в форума на 2140, там няма шанс да попаднеш на такива изчанчени кочини.
Toyotka Avensis, моторчето е 1AZ-FSE 150 коня, едно магаре 200 нютонметра и директно впръскване. Въртиме и валчето и превключваме колекторите.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 22 Яну 2010 15:30

DaRookie написа:А относно бензиновите двигатели с директно впръскване, те съществуват в серийно производство от 39 година насам, а в автомобили се монтират успешно от 96 година. Първата такава машина е митсубиши с гди мотор... Жалко е че не си чувал за подобни двигатели, защото те имат доста сериозни възможности като степен на сгъстяване до 14 (1AZ-FSE има 11) освен това могат да работят в режими ламбда > 1 (при тойота мисля че достига 3,5).
@LordDigital ако не си чувал за подобни двигатели мисля че все пак може да постваш мненията си в форума на 2140, там няма шанс да попаднеш на такива изчанчени кочини.
Само с 5 поста а вече си ми любимец.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 22 Яну 2010 19:15

И на мен.

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 22 Яну 2010 20:03

:naka:
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 22 Яну 2010 20:11

Fido Dido написа:И на мен.
ТОЯ СИ Е МОЙ. НАМЕРИ СИ ДРУГ, да не овършеем ОМВ-то с тебе biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 22 Яну 2010 21:53

Това ми е втория ник ,стига с караниците да не ви дадат бан laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 22 Яну 2010 22:08

DaRookie написа:А относно бензиновите двигатели с директно впръскване, те съществуват в серийно производство от 39 година насам, а в автомобили се монтират успешно от 96 година. Първата такава машина е митсубиши с гди мотор... Жалко е че не си чувал за подобни двигатели, защото те имат доста сериозни възможности като степен на сгъстяване до 14 (1AZ-FSE има 11) освен това могат да работят в режими ламбда > 1 (при тойота мисля че достига 3,5).
@LordDigital ако не си чувал за подобни двигатели мисля че все пак може да постваш мненията си в форума на 2140, там няма шанс да попаднеш на такива изчанчени кочини.
Какв ,каква ЛамбДаДаДа ,3 или 5? или 3.5? Тва да не си прочел литража на некои 2GR двигател?

2140 беше модела на москвича ми ,и му се кефих много на карбураторната система ,а ти кефиш ли са на твоя дизел? wink.gif
Изображение

DaRookie
Мнения: 11
Регистриран на: 22 Яну 2010 01:28

Мнение от DaRookie » 22 Яну 2010 22:25

Ми виж ся, аз ти отговарям нормално, ти се дървиш при това не си и особено информативен. Колата е бензинова с по-модерен двигател ако не си вдянал още. Ламбда сто иляди говори нещо на хората които са следвали машиностроене, тия дето са следвали бухане на шарнири разбират каквото си искат. Не ми е 18 000 литра колата щото в централна европа един галон бензин не е 1.5 долара а 8. Ако толкова ви струваше бензина там, всички щяхте да карате V8-ци ама друг път. Няма какво да се заяждаме тука, явно не можеш да допринесеш особено по темата и явно не чуваш много какво пеят славейчетата... така че... прави си изводите... беше ми приятно но почва да омръзва и ще стане грубо.
Toyotka Avensis, моторчето е 1AZ-FSE 150 коня, едно магаре 200 нютонметра и директно впръскване. Въртиме и валчето и превключваме колекторите.

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 22 Яну 2010 22:39

DaRookie написа:Ми виж ся, аз ти отговарям нормално, ти се дървиш при това не си и особено информативен. Колата е бензинова с по-модерен двигател ако не си вдянал още. Ламбда сто иляди говори нещо на хората които са следвали машиностроене, тия дето са следвали бухане на шарнири разбират каквото си искат. Не ми е 18 000 литра колата щото в централна европа един галон бензин не е 1.5 долара а 8. Ако толкова ви струваше бензина там, всички щяхте да карате V8-ци ама друг път. Няма какво да се заяждаме тука, явно не можеш да допринесеш особено по темата и явно не чуваш много какво пеят славейчетата... така че... прави си изводите... беше ми приятно но почва да омръзва и ще стане грубо.

Май май пикаеш срещу вятъра
:whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта