Страница 1 от 2

Някакви ... за Supra

Публикувано на: 14 Мар 2010 16:30
от intelman
Такааа здравейте biggrin.gif
Идеята се роди от един Soarer с 1uz-fe ... евентуално с един приятел ще го купиме след което ще размениме двигатеелите ... соарера идва с 2jz-ge а супрата става V8 ...
Другата идея беше да се взима TT двигател от Аристо но за сега остава на заден план ...
След цялата патаклама соарера ще се продава (някой иска ли соарер с 2jz-ge?)

wacko.gif worthy.gif tooth.gif ppp.gif

П.п. по първоначални данни суапа става без особено големи затруднения ... в процеса на работа ще се установи ...

няколко клипчета:
http://www.youtube.com/watch?v=Fm5k1ntJNBU
http://www.youtube.com/watch?v=OB_zE8EQm-0
http://www.youtube.com/watch?v=0n_ve7N4XxM

Като е камион да е истински wacko.gif
http://www.youtube.com/watch?v=d3mVYYKmwr0

В англия не пишат номер на двигателя ... а в българския талон съм без номер на двигателя така че формално няма проблеми :)

Публикувано на: 14 Мар 2010 20:22
от LordDigital
Има некои основни грижи със тоя мотор

Първо не ме кефи идеята за преходен фланец ,ако не е заводска камбана си има редица рискове идваши от бягането на центрирането.

След тва тоя V8 мотор е ташакоз във сток варянта ,афтермаркета му е ацки ограничен (разпределеителни валове най-вече).

Турбинирането е безкраен празник ,вечни проблеми със колекторите ,местото ,турбо пътища жега....

Не на последно место проекта ша е интересн ,колата ша има нещо уникално във нея - но повечто турбо шестаци във реалния живот ша те тепат като маче у дирек wink.gif

Публикувано на: 14 Мар 2010 23:31
от intelman
В тоя ред на мисли излиза по-рентабилно едно ТТ направо и да се гради bpu след като умалее да се мисли нагоре ...
Точно мислех че суапа убаво ама афтермаркет глупостите ще са сложни в предвид това че на 6-така нещата са по-достъпни ...
тоест платформата не е удобна върпеки всичките си предимства (въртящ момент?)

Публикувано на: 15 Мар 2010 03:14
от LordDigital
intelman написа:В тоя ред на мисли излиза по-рентабилно едно ТТ направо и да се гради bpu след като умалее да се мисли нагоре ...
Точно мислех че суапа убаво ама афтермаркет глупостите ще са сложни в предвид това че на 6-така нещата са по-достъпни ...
тоест платформата не е удобна върпеки всичките си предимства (въртящ момент?)
Правилно са орянтираш:)

Осмаака във натурален варянт би имал едно единствено преижущество - рентабилност при ендуро състезания (каране на заварка от Софиа до Морето би било нещо такова приемерно) :whistle:

За момента не се залъгваи ,първо тоз мотор е сравнително малолитражен осмак. Другото е ,че дори и да има някакви по-високи пикови стойности на момента ,осмаква си е натуралка и така наречения PowerBand т.с. интеграла под използваемите криви винаги ще му бъде много по-зле от на добре работещ BPU 2JZ-GTE ,всъщност ако GTE-то е със USDM контрол на турбините разликата ще е доста ссериозна.

Публикувано на: 13 Апр 2010 01:30
от intelman
Правя си темата обща за колата ...
Обух я най после на джанталаци :)

Публикувано на: 13 Апр 2010 07:45
от FEARKiril
Неверуятна лъскачка.
Просто тези джанти са правени за черна супра.
Неможах да си позная джантите Брат, даже май вече взех да съжалявам
tongue.gif

Публикувано на: 13 Апр 2010 08:25
от LordDigital
Пиче-Лов-ка :whistle:

Публикувано на: 13 Апр 2010 08:36
от intelman
някой да има идея как да огранича хода отзад на окачването ?
други пружини ?
Предницата ще я сваля с малко ...

Публикувано на: 13 Апр 2010 08:55
от LordDigital
intelman написа:някой да има идея как да огранича хода отзад на окачването ?
други пружини ?
Предницата ще я сваля с малко ...
Хода? Тва значи ,че гумите ти удрят у калниците ли?

Публикувано на: 13 Апр 2010 10:08
от intelman
задните при някоя хлътнатина на пътя се тръкват във веждите ...
предните след като я смъкна и те най вероятно ще опират ...
мислех си че лека е твърди пружини ... сигурно ще стане като лагерница biggrin.gif

п.п. Окачването е жълт билщайн наскоро го сложих от тогава муцуната се вирна мисля че е от ТТ и предните пружини са по-твърди :)

Публикувано на: 13 Апр 2010 10:18
от Troshko
intelman написа:задните при някоя хлътнатина на пътя се тръкват във веждите ...
предните след като я смъкна и те най вероятно ще опират ...
мислех си че лека е твърди пружини ... сигурно ще стане като лагерница biggrin.gif

п.п. Окачването е жълт билщайн наскоро го сложих от тогава муцуната се вирна мисля че е от ТТ и предните пружини са по-твърди :)

Обърни ръба на задната вежда и си готов smile.gif

Публикувано на: 13 Апр 2010 10:24
от intelman
ще викнеме механиците на бялото АЕ със s2000 сърце ... те ги разбират тия работи

Публикувано на: 18 Апр 2010 19:32
от intelman
айде под ножа ...

Публикувано на: 19 Апр 2010 15:37
от intelman
май прекалих със смъкването ...

Публикувано на: 19 Апр 2010 18:21
от Xeku
Ще караш само направо! wacko.gif