Публикувано на: 24 Авг 2010 09:48
Денис пък що кара тая кола ?
С BMW Z3 Coupe-то на планинско някакси не вървиDanielzZz написа:Денис пък що кара тая кола ?
ее могло е и по зле,,,според мен е "нищо особено" а не "много зле",,кат изключим отпадането деLordDigital написа:За да бъдем акуратни ,Денис е успял да се качи един път на байра само ,че за втори не е стигнала силицата на коша. И времето е подобаващо ,със цели ОСЕМ секунди по-бърз от СиАрЕкс Х2 ,хаха:)
http://www.bfas-bg.org/uploaded_files/b ... es_584.pdf
И ти да караш кола дето има стотина хиледарки евро и неколко хиляди часа инвестирани ... и ти ша дааш времена по-слаби от н4andrian999999 написа:а защо аудито е дало по слаби времена от н4-ките?
ама на пистата ги биеше по времена и беше най - бързо, дали някакъв проблем или нали за да са конкурентни на с2000 и с1600 на Н4 (не съм сигурен точно) ама рестриктора беше май 32 а от тази година 34 и от минали години от 57,... или 56.. и нещо на дракон най добро време са дават 54,....LordDigital написа:И ти да караш кола дето има стотина хиледарки евро и неколко хиляди часа инвестирани ... и ти ша дааш времена по-слаби от н4andrian999999 написа:а защо аудито е дало по слаби времена от н4-ките?
бе май има и е 34мм щтото без ще станат много коне, ма требва да се прочете в бфас ако има инфо щото сайта им е пълна скръб и нема никва информацияkarlos_racing написа:Обяснението е много просто,спънатите трасета не са за Аудито и за това Н4-ките дават по-силни времена.Друг е въпроса и с пилота.
А относно Н4-ките от тази година са без рестриктори.