Страница 1 от 5

Публикувано на: 01 Апр 2010 10:16
от 4A-GE
Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко rolleyes.gif
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски :wav:

Публикувано на: 01 Апр 2010 10:23
от Troshko
4A-GE написа:Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко rolleyes.gif
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски :wav:

"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????

Публикувано на: 01 Апр 2010 10:27
от 4A-GE
Troshko написа:
4A-GE написа:Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко rolleyes.gif
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски :wav:

"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????
Смисъл заводски е 124,но след преработка от наша страна придоби тези коне :thumbsup:

Публикувано на: 01 Апр 2010 10:30
от Troshko
4A-GE написа:
Troshko написа:
4A-GE написа:Колега,поздравления за колата тва е машина-чук.
Казвам ти го от опит защото карах същата такава на баща ми,аз съм от София и преди 10години тези коли както и сега бяха и ще продължават да са рядкост и уникат.Мога да се хвана на бас със тебе че няма да можеш да го счупиш тоя мотор,след като баща ми не успя на неговото каране (казвам каране) едва ли и ти ще можеш,дано не се случва,просто подхвърлям пламъка на Японската сила biggrin.gif беше 173 коня официялно АЕ82 с червените лайсни GT-FX същя мотор...
После я смени за АЕ86 преди около говора ти за 2001-02 година някъде беше когато бях още ученик киснех с него по гаражите и бензиновите испарения от мотора. АЕ86-цата беше железен автомобил със заводски шпер и правеше козунаци яко rolleyes.gif
Така че,пожелавам ти успех в съзтезанията и не излагай марката,колега
Разчитам на тебе да ги пребиеш както си трябва по Нипонски :wav:

"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????
Смисъл заводски е 124,но след преработка от наша страна придоби тези коне :thumbsup:
И разкажи как точно става покачване с мощността на Н/А кола с 40% щото малко си се по объркал laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 01 Апр 2010 10:34
от bachvarov
Troshko написа:
4A-GE написа:
Troshko написа:

"беше 173 коня официялно АЕ82" - Сигурен ли си ?????
Смисъл заводски е 124,но след преработка от наша страна придоби тези коне :thumbsup:
И разкажи как точно става покачване с мощността на Н/А кола с 40% щото малко си се по объркал laugh.gif laugh.gif laugh.gif
зе да става интересно ... ще научим ли тайната ?

Публикувано на: 01 Апр 2010 11:19
от 4A-GE
Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня unsure.gif smile.gif

ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце

Публикувано на: 01 Апр 2010 14:05
от Troshko
4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня unsure.gif smile.gif

ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
За вървенето е ясно ,че колата си върви .Съотношение КГ-КС ,не може да се обори.Но с тези неща които казваш колата няма как да е тези коне ,чипове за тези коли няма wink.gif

Публикувано на: 01 Апр 2010 14:29
от 4A-GE
Troshko написа:
4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня unsure.gif smile.gif

ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
За вървенето е ясно ,че колата си върви .Съотношение КГ-КС ,не може да се обори.Но с тези неща които казваш колата няма как да е тези коне ,чипове за тези коли няма wink.gif
Moже,може... дано да си прав колега. Аз викам да не разводняваме повече темата на човека rolleyes.gif

Публикувано на: 01 Апр 2010 14:51
от Troshko
4A-GE написа:
Troshko написа:
4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър,беше с олекотени ролки и валове поръчвани от щатите, с испускателна система хром-никелова 4-1 ф65,само с последно гърне Ремус,иридиеви свещи NGK + добавки в съотнешение с нитрометан от там идва цялата тази мощност отделно,портване на блок,глава и тарелка на клапаните,издълбаване на фаските на клапаните,K&N кит поръчван и той от Щатите от Труено.На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня и тогава ми каза че показало 173 коня unsure.gif smile.gif

ПП.1 много вървеже този автомобил дори и да не е бил тези коне (което ме съмнява да ме е излъгал) мога да кажа че беше страшно говедце
За вървенето е ясно ,че колата си върви .Съотношение КГ-КС ,не може да се обори.Но с тези неща които казваш колата няма как да е тези коне ,чипове за тези коли няма wink.gif
Moже,може... дано да си прав колега. Аз викам да не разводняваме повече темата на човека rolleyes.gif
Няма яд,прав си .Аз нещо съм се объркал wink.gif

Публикувано на: 01 Апр 2010 22:27
от ghost rider
чакай,че и на мене ми стана интересно...........

Публикувано на: 01 Апр 2010 23:33
от 4A-GE
ghost rider написа:чакай,че и на мене ми стана интересно...........
Кое ти е интересно не си виждал 1.6 тойота над 160 коня ли tongue.gif

Публикувано на: 02 Апр 2010 07:38
от LordDigital
4A-GE написа:
ghost rider написа:чакай,че и на мене ми стана интересно...........
Кое ти е интересно не си виждал 1.6 тойота над 160 коня ли tongue.gif
Пуснато на: Чет Апр 01, 2010 1:16 am Заглавие: 173 коня официялно АЕ82

Ужас ,хората не спят - дебнат да удари първиот април и влизат у яките обороти да ни метат тука wink.gif

Публикувано на: 02 Апр 2010 08:11
от ghost rider
ъъъъъъъ 173 на колелетата ще да са били предполагам,а нютоните колко са били?!?и къде!?! :happy1:

Публикувано на: 02 Апр 2010 08:19
от b_d
Защо само 173 - поне 250 е била спорем мен и е въртяла да 20 000 оборота.

Публикувано на: 02 Апр 2010 10:17
от diver
4A-GE написа:На времето в София имаше Динамостенд само в Горна Баня
Где го тоя диностенд в горна баня колега, да одя мерна гоУфчето или мери само тойоти?
4A-GE написа:Ами бяха някви чипове по компютър
Става още по-забавно....
bad_dog написа:Защо само 173 - поне 250 е била спорем мен и е въртяла да 20 000 оборота.
тайната предполагам се крие в нитрометана, дето 90-та година са пълнели, вероятно на дино стенда в Горна Баня.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif