Страница 1 от 1

въпрос за турбото на супрата

Публикувано на: 06 Май 2010 06:55
от toyo_bg
Ако махна водното охлаждне на турбината ще и стане ли нещо?

Преди имах кавазаки нинджа 750 турбо то нямаше охлаждане и си работеше.

Публикувано на: 06 Май 2010 14:28
от Vokil
Е как бе човек незнаеш ли че така се вдига надува всички бИгачки са с изолирано охлаждане на турбината.Спирай и водата и да постнеш резултатите от повишените показатели.

Публикувано на: 06 Май 2010 15:27
от b_d
Vokil написа:Е как бе човек незнаеш ли че така се вдига надува всички бИгачки са с изолирано охлаждане на турбината.Спирай и водата и да постнеш резултатите от повишените показатели.
Шегуваш се, нали?

Публикувано на: 06 Май 2010 18:10
от Bass_Man
Доста хора ги махат ама аз лично не бих го направил .
А иначе защо искаш да го махаш ?

Публикувано на: 06 Май 2010 20:59
от toyo_bg
защото прегрява много когато работи турбото, ако карам спокойно е добре ама взема ли да карам както ми е кеф и стрелката отива в червеното

Публикувано на: 06 Май 2010 22:26
от diver
toyo_bg написа:защото прегрява много когато работи турбото, ако карам спокойно е добре ама взема ли да карам както ми е кеф и стрелката отива в червеното
toyo_bg написа:Ако махна водното охлаждне на турбината ще и стане ли нещо.
аха и като спреш едното охлаждане, ще почне да прегрява по-малко.....спри хапчетата по-добре или смени доктора...

Публикувано на: 07 Май 2010 03:49
от Me4oKyX
Ако си налял топла вода, нормално да прегрява laugh.gif Сипи студена, пак пробвай, а ако не става, звъни, ще ти направим един въздуховод, че явно по-добро от въздушното няма...... wacko.gif :whistle:

Публикувано на: 07 Май 2010 03:56
от LordDigital
На теория понеже водата дето минава през турбото МОжЕ да създаде мехури във системата ,премахването на охлаждането има някакъв шанс да внесе някакво подобрение. Почти съм сигурен ,че колата има некакви други проблеми по охладителната система (оргинален радиатор ,дърта капачка ,водопад зад таблото и т.н.)

Публикувано на: 07 Май 2010 07:29
от toyo_bg
гарнитурата на главата я смених преди 1 седмица преди това имаше водопад сега не. Другите неща са стари.
Вчера махнах охлаждането на турбото карах 15 км до из родопите с повече газ на малки предавки и температурата си остана на средата.
За сега има ефект само не знам дали няма да се счупи турбината без охлаждане.

Публикувано на: 07 Май 2010 23:10
от FEARKiril
Време е да си купиш турбо-таймер тогава.
Целтана водното охлаждане на турбината е основно да не се повреди турбото при истиване.

Публикувано на: 08 Май 2010 00:04
от Vokil
Момента направо си палче да се цитира бат Петьо Моканина. wink.gif

Публикувано на: 08 Май 2010 02:04
от LordDigital
FEARKiril написа:Време е да си купиш турбо-таймер тогава.
Целтана водното охлаждане на турбината е основно да не се повреди турбото при истиване.
точно така ,заради това препоръчвам или добър турбо-таймер или сериозни изчаквания след като колата е работила на ръчка. Иначе по време на каране ,маслото върши доволно добра работа за охлаждането на центъра на турбото.

Публикувано на: 08 Май 2010 23:31
от Bass_Man
toyo_bg написа:гарнитурата на главата я смених преди 1 седмица преди това имаше водопад сега не. Другите неща са стари.
Вчера махнах охлаждането на турбото карах 15 км до из родопите с повече газ на малки предавки и температурата си остана на средата.
За сега има ефект само не знам дали няма да се счупи турбината без охлаждане.
Въпреки всичко , не е лошо да си прегледаш охладителната с-ма из основи .

Публикувано на: 27 Май 2010 22:34
от toyo_bg
Ami 20 dena dni si raboti normalno i ne gubi technost veche
eto clip ot dnes sled obed