Бухово - голям купон :)

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Бухово - голям купон :)

Мнение от agent dust » 01 Май 2006 00:59

Днес посетихме картинг пистата в Бухово. Тясна и бавна е, ама с нашия мерак за дрифтове това не беше от значение. Не сме карали картинг - купонясвахме с колите. Няколко часа имаше яко пушилка и писък на гуми. Общо взето се разцепихме от каране. Т.е. не карахме, а практикувахме дрифтове - да правиш дрифтове на картинг писта е голямо приключение :)

Пистата е малка и тясна, няма място за добра засилка, има доста прахоляк, тук там стърчат винкели от тревата - бе тегава работа, но си изкарахме екстра, мина без инциденти. Врътнахме по двайсетина обиколки.
Още сме далече от показното на cj, но работим по въпроса - другия път ще се завлечем по-рано и ще изметем и почистим пистата. Но Влади с асконата показа истинска класа! В единия си край беше чиста и там беше екстра, с горе-долу добра засилка на 2-ра имаше няколко последователни завоя. За съжаления не бяхме взели камера, та успях да сглобя едно малко клипче с наличните материали от фотоапарата ми. Поразучихме и пистата, другия път ще вземем камера и ще направим свястно видео - chase camera и in-car camera(да видите кво въртене на волана пада - лудница е!)

аз с тойотата, landikar с импресата, Влади Мантата с бялата аскона. Най-много обиколки врътна Влади - като видя пистата направо пощръкля това момче, няма спиране. Накрая и жена му покара малко :) Всъщност тя през цялото време се вози в асконата
Последния кадър от видеото е класика cool.gif

video:
Изображение
status: за БАН

Аватар
juri_galev
Мнения: 739
Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45

Мнение от juri_galev » 01 Май 2006 01:09

Но има последици иначе бялото опелче добре го дрифтва

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 01 Май 2006 01:11

последиците са гумата в последния кадър... и landikar май счупи шпера, ама той и без това не беше в ред.
status: за БАН

b_d

Мнение от b_d » 01 Май 2006 01:18

Яко, но много тясно, особено за колата с повечко коне...

Аватар
juri_galev
Мнения: 739
Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45

Мнение от juri_galev » 01 Май 2006 01:28

Да тясно деиствително но пък е имало емоция

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 01 Май 2006 01:35

още малко тренировки и ще стане :)
днес имаше много прахоляк на пистата, просто я пробвахме. а и малкото пространство иска много техника, която все още нямаме. но като се свикне няма проблеми. а и е сравнително безопасна - само на няколко места има някакви винкели, които стърчат една педя от земята, те са опасни. аз и Влади минавахме далеч от тях, но където импресата излетя от пистата(на видеото) - мина на сантимерти от един такъв винкел, замалко да стане беля wacko.gif
status: за БАН

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 01 Май 2006 05:15

imprezata tva momche mai ne ia iurka mnogo :) iazuk che takava kola kara.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 01 Май 2006 09:14

яка е импресата - над 400кс и 540Nm, но е с турбина за драг - има голям лаг, което за тази писта е лошо - няма място да се развие турбината. на клипчето се вижда как запали гумите. наскоро смени скоростната кутия щото изпопотроши другите като солети, включително една KAAZ(нютонметрите са твърде много), сега е с 6 степенна от STi, но контролера на централния диф(регулируем е 0:100 - 50:50) нещо не бачка и е почти само на задно. попързаля я много здраво, но просто не съм го снимал.
status: за БАН

del_sol_fen
Мнения: 533
Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
Местоположение: Chicago, US of A

Мнение от del_sol_fen » 01 Май 2006 18:36

super e , ama sega i ako ruchnata pochne da izpolzva tova momche s imprezata shte e oshte po-dobre. az vikam ei sega shte napravi niakoi neveroiaten 4WD DRIFT ama na.... tongue.gif
super ste si prekarali. bravo :)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 01 Май 2006 19:07

Малко инфо за асконата - колата е правена само за каране, мисля, че е Аскона Б, със задно. Двигателят е стандартен от Омега 2.0i 115кс, но е с вал за 140кс. Маховика е от кадет и е доста по-лек от стандартния за този двигател и колата дърпа много добре. Няма шпер, но пързаля като бясна - има въртящ момент, а и Влади има доста опит в дрифтовете. Но веднъж като подпали гумите ускорява трудно без шпер. На божура ме дръпна защото е по-мощна, но му взимам старта(с шперче wink.gif). Асконата е със сдвоени предна и задна стабилизиращи щанги(sway bar) и стои много добре на пътя, но сега му бяха заминали задните амотрисьори - отделно от това предницата му е много разтворена и захапва прекалено яко завоите - доста пъти я превъртя. Като време на обиколка(с пързаляне) се кантарим с асконата, на тойотата шпера и дава малко повече динамика в бързите завои - когато ми зацепи съединителя и успея да преборя бясното люшкане. Пича има и друг подобен двигател, но е направен 180кс и със 70% орязан маховик - приготвил го е за тази кола. Мисли да слага и шпер(има на една манта). Колата му се чувства прекрасно на такава писта с остри завои, докато импресата видя голям зор горката.
del_sol_fen написа:super e , ama sega i ako ruchnata pochne da izpolzva tova momche s imprezata shte e oshte po-dobre. az vikam ei sega shte napravi niakoi neveroiaten 4WD DRIFT ama na.... tongue.gif
super ste si prekarali. bravo :)
ами аз точно с тази цел му направих "тунинг" на ръчната, че един път забрави да я пусне - хората пари дават за този тунинг, а той мина само с малко изолирбанд и бояджийско тиксо tongue.gif опъва я няколко пъти, но е кофти - няма система за автоматично отключване на централния диф - като на новите импреси - и като опне ръчната почва да пързаля с 4-те колела
Прикачени файлове
e-brake tuning.JPG
e-brake tuning.JPG (60.22 KiB) Преглеждано 7199 пъти
status: за БАН

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 01 Май 2006 20:15

be mani tia imprezi, s vsichkite tia elektroniki i diferenciali :P
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 01 Май 2006 20:34

ugabuga написа:be mani tia imprezi, s vsichkite tia elektroniki i diferenciali :P
не само това - такава кола е много трудна за юнашко каране от човек без достатъчно опит - особено ако е със сликове. вътре си като в някаква центрофуга, така те блъска в коритото(седалката) на всички страни, че после слизаш като смазан wacko.gif аз и асконата спирахме само да починат колите, импресата спираше за да почине шоферът biggrin.gif
status: за БАН

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 01 Май 2006 23:59

Bravo :thumbsup: mnogo mi haresa purvata kola! Shkoda? wacko.gif
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
PAKETA_1
Мнения: 642
Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54

Мнение от PAKETA_1 » 02 Май 2006 01:28

stupid.gif dude....u so stupid duuude. прочети пак всичките мнения отгоре

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 02 Май 2006 03:08

haha :) opel askona be batka, ne shkoda
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта