Бухово - голям купон :)

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 02 Май 2006 03:11

^xa xa xa xo xo xo.... mnogo smeshno

RECENT photo of PAKETA_1

front
Изображение
back
Изображение
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 02 Май 2006 03:17

back to topic!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 02 Май 2006 07:40

ugabuga написа:be mani tia imprezi, s vsichkite tia elektroniki i diferenciali :P
Mne povecheto sa Visco ,mnogo malko ima sys (MultiPlate-Clutch)(MnogoDiskov Ambriaz). Vsysnost edin pyt sobstvenika na taz systata kola za zasegna mnogo losho kato mu kazah che Subaru imat nai-skapanite 4x4 sistemi - malka kompania sa bedni kato cyrkovni miski i slagat glavno 40 godisnoto Visco ,a na malkoto koli koito imat MultiPlate (osnovno avtomatici zastoto implementaciata im dyrpa mnogo hidravlicno) - ta tam SoftWare-to im e slabichko.

Taz negovata e sys razdatka ot STi qvno ,to za teh ma imase nekakvi Drifting Pachove (stoto se upravlqvat ot ECU) ,a moze i za Haldexa da e bilo ne si spomnqm tocno.
Изображение

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 02 Май 2006 07:59

V35GTR написа:Shkoda? wacko.gif
no.gif tooth.gif
->

Oscar de la Hoya
Мнения: 145
Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
Местоположение: София

Мнение от Oscar de la Hoya » 02 Май 2006 19:23

:thumbsup:
Супер филмче, biggrin.gif

А как е асфалта-гладък или грапав,не мога да разбера от филмчето?

И,нека да анализираме поведението на Субарото, когато изпусна завоя.Точно за този проблем писах преди доста време и аз -само че колата ми е съвсем друга компановка и повече от два пъти по-слаба,но ето че и тука го видях-Значи той навива волана, а колата със зверски Understeer продължава напред -така ли стана? И най-важното -защо???
Плачи Земьо, Шоп те гази..

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 02 Май 2006 21:44

Асвалта е хубав и гладък - това е картинг писта все пак :)

Импресата от филмчето е с кутия от STi, 6 степенна, с електронно управление на диференциала, но нещо контролера не бачка като хората.
Виското не става за дрифтове, освен ако не е с електронно управление, но дори и тогава е трудно. Проблемът е, че виско-LSD сработва едва когато има разлика във скоростта на въртене на двете колела(на единия двигателен мост), или когато има разлика в скоростта на въртене на предния и задния мост - сработва бавно. Всичко става мудно - като стъпиш на газта, първо трябва да ти превърти едното колело и чак тогава идва въртящ момент и на другото (сработва виското) - за добро управление на такъв тип LSD по време на дрифт на сух асвалт се искат страшно много умения и прецизна работа - не вярвам в БГ да има човек, който да се справи с такава кола и да дрифти с нея като хората. С виско-LSD всичко става много мудно и само най-съвременните модели, които са с допълнително електронно управление и регулиране на налягането на вискозната течност, могат да се съревновават за дрифт с clutch type LSD(което реагира на въртящ момент и блокира моментално като стъпиш на газта). Мицубиши Ево е с механични дифове и затова има много по-малък understeer в завоите от Импреса и може да дрифти на сух асвалт. Само Impreza WRC и последните върхови модели на Импреса - STi Spec C, нямат този проблем - те са с въпросните електронни дифове и могат да дрифтят на асвалт.

На сняг или дърт виското върши страхотна работа, но на асвалт е пробнлемно и докарва голям understeer.

Най-лесен дрифт с виско става, като преди това изпързаляш колата и едва тогава използваш виското като стъпиш на газта. landikar така и правеше и успя да направи някои добри хлъзгания - просто това не го снимахме - нямаше памет на апаратчето. Само че да изпързаляш лесно кола с understeer настроено окачване(така е фабричното) трябва да е модифицирано окачването. Импресата от филмчето е с модификации за засилване на oversteer-a - сменени са задната и предната стабилизиращите щанги(sway bar), като задната е по-дебела, има 2 градуса негативен камбър на предните колела и 10мм разтвор на гумите - това е вид дрифт настройка за кола със задно, а при коли със силен understeer го редуцира значително. Предницата е страшно зацепена - в някои от завоите вътрешното задно колело се повдигаше! Реагира на волана като картинг - достатъчно е леко чукване и е с вратите напред. Но за да вадиш такъв дрифт трябва да имаш скорост и обороти на двигателя, за да може да сработи турбото - на тази писта е много трудно. На писта Дракон му е много по-лесно и там я пързаля по няколко десетки метри без проблем.

На филмчето Импресата изпързаля зверски и излезе от пистата защото имаше прах и чакъл по края и просто се хлъзна неконтролируемо напред, не можа да се завърти. На посления кадър се вижда каква пушилка вдигна тойотата когато я превъртях на същия завой - за това става на въпрос. Следващият път ще пометем добре преди да се пускаме. В горната част на пистата беше по-чисто и имаше скорост на S-образните завои - аз успявах да правя онези номера с волана - Ueo style - където правиш един вид "вентилатор" - хлъзгаш странично и когато колата почне да се връща, стъпваш на газта, засилваш с чукване воланът на контра и го пускаш сам да се върти - така колата върви напред, но с вратите :) Преди следващият завой чукваш леко спирачката и когато колата почне да се обръща, пак газ и вентилатор - много е фенско. На филмчето в далечината се вижда едно такова излизане на Влади с асконата - цялата кола се клати и излиза с вратите напред - точно там са S-образните завои. На правата правех пак същото, но с клъч кик на първа или втора и колата се обръщаше последователно наляво и надясно с вратите - само че съединителя пламна за нула време biggrin.gif

За по-голям oversteer и да превъртат по-лесно задните гуми ги бях напомпал на 2.5 атмосфери, а предните оставих на 2. Когато ги огледах накрая - предните бяха малко изтъркани, а задните имаха само малко грайфер по краищата, по средата бяха станали като сликове - така се получава като е пре-напомпана една гума и пилиш яко - изхабява се само по средата.

Като вземем камера другия път ще снимаме и ще ви кача по-качествено видео. и май ще има повече коли - доколкото разбрах, още народ изяви желание да пързаля - там са се събирали от BMW клуба да пързалят
status: за БАН

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 02 Май 2006 21:49

а разбрах че и bad_dog е правил разтривки на тойотата си, ама нямам повече инфо да изклюкарствам biggrin.gif
status: за БАН

b_d

Мнение от b_d » 02 Май 2006 22:01

кой ме издаде cool.gif признавай бързо

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 02 Май 2006 23:19

bad_dog написа:кой ме издаде cool.gif признавай бързо
нали имаше сбирка на диното - и аз наминах, а Живко се изпусна. Ама друго не ми каза biggrin.gif
status: за БАН

b_d

Мнение от b_d » 02 Май 2006 23:22

maggkrabar написа:
bad_dog написа:кой ме издаде cool.gif признавай бързо
нали имаше сбирка на диното - и аз наминах, а Живко се изпусна. Ама друго не ми каза biggrin.gif
като се видим ще ти разкажа smile.gif Имаше некои проблемчета

Oscar de la Hoya
Мнения: 145
Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
Местоположение: София

Мнение от Oscar de la Hoya » 03 Май 2006 12:26

Значи всъщност Субито изпуска завоя защото губи сцепление заради лошата настилка,така ли?Защото на мене ми се видя, че самото недозавиване го изхвърли от пистата,защото той продължаваше да дава газ. А всъщност ти пишеш, че е работил почти само на задно, така ли ?
Плачи Земьо, Шоп те гази..

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 05 Май 2006 22:58

той беше подал газ защото очакваше колата да се завърти, а тя продължи напред - извърта я с чукване на волана.

просто централния диф сработваше когато му скимне, а и landikar има навика от преди - с нормално работещия диф - да вади колата с подаване на газ - AWD на импресата вади колата с газ като тръгне да се завърта много, а не както при задно с навиване на волана и отпускане на газта - ако пробваш да вадиш такава кола с отпускане на газта - тя се завърта още повече - затова и му е този навик да подава газ още преди да се е врътнала колата. това му беше първото такова каране на RWD, още няма отработен навик да законтря воланът като тръгне задницата - все пак я кара година и нещо AWD
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 07 Май 2006 10:38

Povecheto EVO-ta btw imat MultiPlate po sredata i Active Diff (systo ot tip mnogoDiskov syedinitel) na zadniq most. Sys drugi dumi ,EKU-to moze vyv vseki edin moment po napylno elektronen pyt da nakara da se vyrti samo zadna lqva ili zadna dqsna.

Predniq im Diff e mehanicen i e dosta slabichyk.

Samo informativno de:)
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 07 Май 2006 13:45

ми то затова и Евото разпуква импреса на писта :)
Като пуснаха импреса Spec C имаше малко равенство, но само за една година - на следващото Ево му сложиха Yaw Control и импреса пак стана по-бавна - виското, въпреки електронния контрол, не може да се сравнява с механичния диф
status: за БАН

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 16 Май 2006 12:10

Не знам как съм пропуснал тази темичка до сега. Поздравления за инициативата. Тази писта ми беше направила впечатление още преди време от едно БМВ посещение, но така и не съм я пробвал лично. Завиждам ви за възможността! Браво! smile.gif

Като се замисля около мен колко малко места има... а след като сложих и твърдото окачване, изборът съвсем се стесни sad.gif wink.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 87 госта