Страница 1 от 4

Toyota celica gt4/carlos sainz HISTORY.

Публикувано на: 21 Сеп 2010 02:07
от rudolf
в предвид че повечето 20 годишни селики в раздел купува/продава, се оказват с карлос сайнц екстри,,днес се зачудих дали това не е стандартно обурудване на моделите селика

общо взето стигнах до този извод:

http://www.turbocelica.nl/gtfourhistory.htm

каслос сайнц едишън,са 3000 те бройки на ст185 от общо 5000те,продадени в европа необходими за серийна продажба, според изискването на фиа, за да може даден модел да се допусне в врц шампионата като сериен..

ето разликите в обурудването:
http://www.turbocelica.nl/st185specifications.htm

комерсиалните модели на тойота:
http://www.rallycars.com/Cars/Toyota_GT ... ST185.html



ст185 това е единствения модел на селика в които има 3000 екземпляра карлос саинз модел, и вероятността да го имате,но да не знаете- е много малка( взе пак 3000 бройки за спортно рали купе на 19 години ,значи че много екземпляри отдавна са претъркулени в деретата на европа.

нуждата от 5000 бройки в които е карлос сайнц едишън е че обикновените гт4 версий,каквито сме виждали тук,прекалено се различават от врц-автомобилите и не го лигитимират като сериен автомобил. тези хомологирани автомобили-са липсащото звено в еволюцията на стоковата селика до рали шампионата.

http://gtfour.supras.org.nz/ST185RC%20description.htm

http://gtfour.supras.org.nz/Carlos%20sa ... 201992.doc

ако някой има повече инфо,нека ме допълни. не претендирам че съм запознат.
/в рамките на шегата,мислех да направя темата важна в раздел "купува/продава" / laugh.gif

Публикувано на: 21 Сеп 2010 06:22
от LordDigital
Е пак си остаа Се-У-Ина wink.gif

Отчаиваща платформа освен за ходене до магазина. Кошмара на всички пилоти откъм позиция за шофиране и полезрение ,на практика неипозлваема по ралита освен по принуда и разбирасе във българският ПиЩоФ шампионат. Неизползваема и за тунинг поради екзотичните цени на сериозни части ,трансмисия ,окачване. Но за всеки влак си има пътници де :whistle:

Публикувано на: 21 Сеп 2010 10:33
от rudolf
LordDigital написа:,,:
ей как шкода фабия ,с изтегляне позицията на пилота и навигатора позицията си на пилота се опитва да излекува подобни неудобства и да убеди собствници на фабиа кат мен,че имат нещо общо с врц

http://www.auto-motor-i-sport.pl/magazy ... 452-6.html

http://forums.worldmotorsport.com/forum ... 1&page=206

прави ми впечатление че сайнц версията се види widebody,и е по къса и от narrow шелф,,

Публикувано на: 22 Сеп 2010 00:37
от andrian999999
в едно предаване Себастиан леоб когато сменяше автомобила преди сезона се оплакваше ,че за разлика от ксарата
Ц4 позицията на седене му е изместена по назад заради центъра на тежеста
и има доста слаба видимост особено при скоковете не виждал къде се приземявал и разправяше как тествали, с повисока позиция на седене и некви други глупости. за мен всичко си е индивидуално за човека
а и разликата от 5-10 сантиметра незнам дали има толкова голямо значение

Публикувано на: 22 Сеп 2010 02:02
от rudolf
andrian999999 написа:...
ми когато от твоето разположение зависи някакъв минимален процент Г в оверстирването,,и когато в ралито има XXX завоя,в които твоето удобство ще избутва колата от пътя и ще ти намали скоростта, започваш да се замисляш дали е по добре да се чувстваш удобно в кола с ограничен потенциал,или позицията ти би довела до повече грешки от плюса които ще имаш с една по балансирана кола....

Публикувано на: 22 Сеп 2010 06:35
от LordDigital
andrian999999 написа:в едно предаване Себастиан леоб когато сменяше автомобила преди сезона се оплакваше ,че за разлика от ксарата
Ц4 позицията на седене му е изместена по назад заради центъра на тежеста
и има доста слаба видимост особено при скоковете не виждал къде се приземявал и разправяше как тествали, с повисока позиция на седене и некви други глупости. за мен всичко си е индивидуално за човека
а и разликата от 5-10 сантиметра незнам дали има толкова голямо значение
The biggest disadvantages of the Celica GT4 when compared to other successful Group A rally cars, were its dimensions and the driver's limited visibility. Most Celica drivers used to complain saying they were feeling as if they were sitting in a Porsche when driving the car. Ove Anderson (an ex-rally driver himself), Toyota Team Europe manager, spent many years trying to convince Toyota Japan that the Corolla class of vehicles was much more suited to rallying. With the new WRC car regulations in effect since January 97 he finally succeeded to develop a WRC version of the Corolla.

Публикувано на: 23 Сеп 2010 22:32
от andrian999999
сигурно е така щом казват хората аз не съм пилот обаче на мен ми е удобна но трябва да се има предвид, че съм я карал само 2 пъти на Калояново на писта (ако може да се нарече писта но на мен ми харесва) а и това е първата ми кола със спортен характер друга не съм карал и не мога да правя сравнения

Публикувано на: 23 Сеп 2010 22:37
от rudolf
andrian999999 написа:сигурно е така щом казват хората аз не съм пилот обаче на мен ми е удобна но трябва да се има предвид, че съм я карал само 2 пъти на Калояново на писта (ако може да се нарече писта но на мен ми харесва) а и това е първата ми кола със спортен характер друга не съм карал и не мога да правя сравнения
мисля че не случайно на писта нямат записки и навигатор.....при ралито си мисля че сензитивността от външните фактори са по значими.

Публикувано на: 23 Сеп 2010 22:48
от Nedkow
Аз искам такава за зимата да си ходя с вратите по кръстовищата ама хората са луди искат 5к за трошляк laugh.gif

Публикувано на: 24 Сеп 2010 13:01
от alex72bg
"The ST185 is Toyota's most successful rally car. It won the WRC Driver's Championship in 1992, and the WRC Manufacturer's and Driver's Championships in 1993 and 1994.

World Rally Championship (WRC)
* ST165 won 13 WRC series. Carlos Sainz won the 1990 WRC Driver's Title.
* ST185 won 16 full WRC series, and 3 overall winner in the W2L series. WRC Driver's Titles with Carlos Sainz in 1992, Juha Kankkunen in 1993, and Didier Auriol in 1994. WRC Manufacturer's Titles in 1993 and 1994."

Това е без другите шампионати.
Така че, едва ли е била толкова лоша, с ST205 може би е по-различно, но на мен специално ST185 ми е доста удобна кола.

Публикувано на: 24 Сеп 2010 21:15
от andrian999999
Nedkow написа:Аз искам такава за зимата да си ходя с вратите по кръстовищата ама хората са луди искат 5к за трошляк laugh.gif
еми бегаш до чужбина с 3500 евро + 500 - 600 за разходката и си готов даже може да и сложиш май 14-ки ако не 15-ки щото не са и големи дисковете за по 100 - 120 лева и ще си като властелина на пръстените като падне снега biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 24 Сеп 2010 22:01
от Win_XP
В англия ги има за по-малко biggrin.gif :whistle:

Публикувано на: 25 Сеп 2010 01:53
от Nedkow
Win_XP написа:В англия ги има за по-малко biggrin.gif :whistle:
Именно wink.gif

Публикувано на: 26 Сеп 2010 13:11
от andrian999999
Win_XP написа:В англия ги има за по-малко biggrin.gif :whistle:
а части за и труд за обръщането и колко по евтино?

Публикувано на: 27 Сеп 2010 07:47
от LordDigital
andrian999999 написа:
Win_XP написа:В англия ги има за по-малко biggrin.gif :whistle:
а части за и труд за обръщането и колко по евтино?
Недков ги обръща със поглед :whistle: