Ауто Крос!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ауто Крос!
Във неделя ,само за маниаци (6 часа заранта требе да се става).
По случая нацисите са се заиграли по гаражите (не ги знам какво точно правят) ,но и ние не дремем - вече ми додоха всички екстри - 100% по-твърди щанги (Suspension techniques sways) ,регулируеми връзки за щангите и супер лек и мега здрав кардан (Алуминиеви сплави). Като гледам маи пак във последния момент ша се монтират щангите ,дано скоро да има снимков мат'риал
По случая нацисите са се заиграли по гаражите (не ги знам какво точно правят) ,но и ние не дремем - вече ми додоха всички екстри - 100% по-твърди щанги (Suspension techniques sways) ,регулируеми връзки за щангите и супер лек и мега здрав кардан (Алуминиеви сплави). Като гледам маи пак във последния момент ша се монтират щангите ,дано скоро да има снимков мат'риал
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Оно не е танк - а параход:)ugabuga написа:sando ti s toiaa tank kav autokros bre
cha zemesh da pometesh publikata
ama uspeh de, kupon da stava.
Новата щанга има различни дупки ,сметам да наглася колата на якоооооо OverSteer ,i da obiram uvaciite na publikata (ili kolchetata) ... pak moze i zakona che masata e nai-golemiq vrag na Handlinga da ne vazi kogato si sys vratite naprede
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
http://www.scscc.net/maywood.htmlALTEZZA написа:kade se namira tova? a i v kolkot chasa shte pochne sabitiieto, ako resha da doida kato ziapach?
АКО САМО ДОЙДЕШ ДА ГЛЕДАШ ,ча ти отнемем Алтеза-та във и ша я подарим на Ракетов
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ето и Обещания мат'риал:)
Значи първо от доста време къртех кардани ,първо оргиналния ,после още един и преди да изкъртя и трети махнах тоз тъпизам 2-та заводски кардана и ги смених със 1pc ,кардан правен от някакви магически сплави. Тежи под 30% от оргиналния ,леко се криви (при стартове да не се къртят дифове и трансмисии) и разбирасе наи-важното няма Center Carrier Bearing.
След това - за последните хитринко по окачването.
Както е известно имам Рагулируеми Кони амортисиори ,със прогресивни Eibach пружини. Понеже очаквах пистата да бъде технична ,намаляването на BodyRolla беше наи-важно. 2-те неща които можех да направя беха или Poly Bushings или яки стабилизиращи шанги ,избрах второто понеже тука е доста сложно да сменям Bushings .
За щанги избрах suspension techniques ,главно поради идеята че задната шанга има възможност за регулиране на Under/Over steer (3 възможни позиции). Освен това предната шанга е 100% по-яка от заводската ,а задната е над 80%.
Ясно ми беше ,че трябва да се сменят също и swaybar end links със такива които може да се регулират. Едната причина е да мога да регулурам поведението на колата и чрез тях и другата ,че оргиналните са все пак на 15 години и немаше човешки начин да ги изадим без да ги унищижим...
Ето и снимки за какво говорим:
На картинка изглежда много хубаво и можеби лесно за инсталация - но ни се e*e мамата докато сменим шангата. Дефакто се изгърбихме 5 часа ,хем работехме главно 2-ма човека (на моменти 5-6-7) ,разбирасе очакваните проблеми със развъртането на оргиналните end links ,които не можахме да развъртим без яко нагряване и много псуване ... но големия проблем излезна ,че във следствие на запушен маркуч на въздуха се скъса единия болт които държи Sway Bar-а за рога. Хитринки идваши от BluePoint (SnapOn) за развъртане на скъсани болтове не помогнаха ,и накрая парчето болт съвсе гаиката изхвърча некъде във рога. При тва панижение немахме избор и се наложи да вадим ракетата и да режем рога. направихме една тригъгална дупка ,от там завряхме една гаика и го стегнахме некак си ,сега въпроса е със какво да я напълня тая дупка ,че да не ми ръждеса рога?
(На снимката се вижда парчето ламарина обърнато на страни):
Значи първо от доста време къртех кардани ,първо оргиналния ,после още един и преди да изкъртя и трети махнах тоз тъпизам 2-та заводски кардана и ги смених със 1pc ,кардан правен от някакви магически сплави. Тежи под 30% от оргиналния ,леко се криви (при стартове да не се къртят дифове и трансмисии) и разбирасе наи-важното няма Center Carrier Bearing.
След това - за последните хитринко по окачването.
Както е известно имам Рагулируеми Кони амортисиори ,със прогресивни Eibach пружини. Понеже очаквах пистата да бъде технична ,намаляването на BodyRolla беше наи-важно. 2-те неща които можех да направя беха или Poly Bushings или яки стабилизиращи шанги ,избрах второто понеже тука е доста сложно да сменям Bushings .
За щанги избрах suspension techniques ,главно поради идеята че задната шанга има възможност за регулиране на Under/Over steer (3 възможни позиции). Освен това предната шанга е 100% по-яка от заводската ,а задната е над 80%.
Ясно ми беше ,че трябва да се сменят също и swaybar end links със такива които може да се регулират. Едната причина е да мога да регулурам поведението на колата и чрез тях и другата ,че оргиналните са все пак на 15 години и немаше човешки начин да ги изадим без да ги унищижим...
Ето и снимки за какво говорим:
На картинка изглежда много хубаво и можеби лесно за инсталация - но ни се e*e мамата докато сменим шангата. Дефакто се изгърбихме 5 часа ,хем работехме главно 2-ма човека (на моменти 5-6-7) ,разбирасе очакваните проблеми със развъртането на оргиналните end links ,които не можахме да развъртим без яко нагряване и много псуване ... но големия проблем излезна ,че във следствие на запушен маркуч на въздуха се скъса единия болт които държи Sway Bar-а за рога. Хитринки идваши от BluePoint (SnapOn) за развъртане на скъсани болтове не помогнаха ,и накрая парчето болт съвсе гаиката изхвърча некъде във рога. При тва панижение немахме избор и се наложи да вадим ракетата и да режем рога. направихме една тригъгална дупка ,от там завряхме една гаика и го стегнахме некак си ,сега въпроса е със какво да я напълня тая дупка ,че да не ми ръждеса рога?
(На снимката се вижда парчето ламарина обърнато на страни):
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Сега за самата писта.
Общо взето напълно очаквана писта ,която е перфекта за КАРТИНГИ - нали все пак са я правили VW Club Chicago ,за да могат да им вървят там разните Голф Колички
Ма определено беха прекалили ,Хипер бавна писта. Наи-добре се взима на първа ,като се кара яко до прекъсвач. Разтоянието между Конусите по славомите беше доста малко ,направо стрескащо близко наредени.
Наи-бързи на пистата беха VW разбирасе като примрно разни Vento-ta дефакто взимаха половината писта на 3 гуми! (едната задна гуми виси във въздуха).
Е при тва полужение аз бех със Супрата там като Слон във Стъкларски магазин! Дадох наи-доборо време 58 секунди (за сравнение имаше Viper GTS със Сликове дето даде 48 секунди).
Нацистите ни победиха ,кои със 3 секунди кои със 4 ,ма кво да се праи следващия път ша им го върнеме.
Във краина сметка беше много готино де ,започнах от времене 1мин и 12 и със всеко едно каране смъквах по 2-3 секунди ,като наи-накрая се качихме със KORD уж да праим FUN run НА ЯКА РЪЧКА със супер въртене на гъза по завоите дадох наи-доброто време.
Видео на 2-рия ми рън (около 100мб):
http://supra.stalx.com/Project/AutoX/MVI_2048.avi
Видео на ръна на KANU:
http://supra.stalx.com/Project/AutoX/MVI_2047.avi
Общо взето напълно очаквана писта ,която е перфекта за КАРТИНГИ - нали все пак са я правили VW Club Chicago ,за да могат да им вървят там разните Голф Колички
Ма определено беха прекалили ,Хипер бавна писта. Наи-добре се взима на първа ,като се кара яко до прекъсвач. Разтоянието между Конусите по славомите беше доста малко ,направо стрескащо близко наредени.
Наи-бързи на пистата беха VW разбирасе като примрно разни Vento-ta дефакто взимаха половината писта на 3 гуми! (едната задна гуми виси във въздуха).
Е при тва полужение аз бех със Супрата там като Слон във Стъкларски магазин! Дадох наи-доборо време 58 секунди (за сравнение имаше Viper GTS със Сликове дето даде 48 секунди).
Нацистите ни победиха ,кои със 3 секунди кои със 4 ,ма кво да се праи следващия път ша им го върнеме.
Във краина сметка беше много готино де ,започнах от времене 1мин и 12 и със всеко едно каране смъквах по 2-3 секунди ,като наи-накрая се качихме със KORD уж да праим FUN run НА ЯКА РЪЧКА със супер въртене на гъза по завоите дадох наи-доброто време.
Видео на 2-рия ми рън (около 100мб):
http://supra.stalx.com/Project/AutoX/MVI_2048.avi
Видео на ръна на KANU:
http://supra.stalx.com/Project/AutoX/MVI_2047.avi
Последно промяна от LordDigital на 30 Май 2006 01:59, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
суркане на задницата му е майката
а за тия яки щанги не трябва ли да сложиш и уретанови тампони - за да работят максимално ефективно - доколкото знам стандартните тампони са прекалено меки за тях и се бави ефекта с пренос на тежестта. за кардана - страшна работа е, не знаех, че за тойоти има такива - подобни са карданите на скайлайн Z-tune и леко се усукват, но са правени с карбон и свръх олекотяване.
ugabuga, никаква прошка за нацистите
а за тия яки щанги не трябва ли да сложиш и уретанови тампони - за да работят максимално ефективно - доколкото знам стандартните тампони са прекалено меки за тях и се бави ефекта с пренос на тежестта. за кардана - страшна работа е, не знаех, че за тойоти има такива - подобни са карданите на скайлайн Z-tune и леко се усукват, но са правени с карбон и свръх олекотяване.
ugabuga, никаква прошка за нацистите
status: за БАН
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Klipa na KANU e ne6to s precakano ka4estvo?!?
Vse edno mi e godiran, takla go vijdam, a ina4e zvuk se 4uva! gOLEMI PILEJI SE 4UVAT.
Klipa na Lorda go gledam bez problem.
Vse edno mi e godiran, takla go vijdam, a ina4e zvuk se 4uva! gOLEMI PILEJI SE 4UVAT.
Klipa na Lorda go gledam bez problem.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Mi toi nema LSD - kak nema da pili:)Japanese_fever написа:Klipa na KANU e ne6to s precakano ka4estvo?!?
Vse edno mi e godiran, takla go vijdam, a ina4e zvuk se 4uva! gOLEMI PILEJI SE 4UVAT.
Klipa na Lorda go gledam bez problem.
Inak nema kvo da gledas - nekyv Nacist se razhozda po pista - specialno podredena za negoviq Golf...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 88 госта