Ауто Крос!

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Ауто Крос!

Мнениеот LordDigital » 27 май 2006 06:40

Във неделя ,само за маниаци (6 часа заранта требе да се става).

По случая нацисите са се заиграли по гаражите (не ги знам какво точно правят) ,но и ние не дремем - вече ми додоха всички екстри - 100% по-твърди щанги (Suspension techniques sways) ,регулируеми връзки за щангите и супер лек и мега здрав кардан (Алуминиеви сплави). Като гледам маи пак във последния момент ша се монтират щангите ,дано скоро да има снимков мат'риал cool.gif
Изображение

Потребителски аватар
ugabuga
Мнения: 2840
Регистриран: 23 фев 2005 07:06
Репутация: 0
Местоположение: New Brunswick, NJ
Контакти:

Мнениеот ugabuga » 27 май 2006 07:10

sando ti s toiaa tank kav autokros bre :)
cha zemesh da pometesh publikata :)
ama uspeh de, kupon da stava.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 27 май 2006 07:56

ugabuga написа:sando ti s toiaa tank kav autokros bre :)
cha zemesh da pometesh publikata :)
ama uspeh de, kupon da stava.


Оно не е танк - а параход:)

Новата щанга има различни дупки ,сметам да наглася колата на якоооооо OverSteer ,i da obiram uvaciite na publikata (ili kolchetata) ... pak moze i zakona che masata e nai-golemiq vrag na Handlinga da ne vazi kogato si sys vratite naprede :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Изображение

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 27 май 2006 08:11

Сега са разрових - паркинга къде ша го правят наистина изглежда знаметелно голем ,направо колкото стадион за конни надбягвания ,ето и снимка:

Изображение


Маи нема да карам само на Вакум rolleyes.gif
Изображение

Потребителски аватар
ALTEZZA
Мнения: 3673
Регистриран: 10 сеп 2004 20:19
Репутация: 0
Местоположение: Chicago

Мнениеот ALTEZZA » 27 май 2006 08:27

kade se namira tova? a i v kolkot chasa shte pochne sabitiieto, ako resha da doida kato ziapach?
->

agent dust
Мнения: 2236
Регистриран: 15 авг 2005 23:26
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот agent dust » 27 май 2006 09:07

успех :thumbsup: и снимков материал
status: за БАН

Потребителски аватар
ugabuga
Мнения: 2840
Регистриран: 23 фев 2005 07:06
Репутация: 0
Местоположение: New Brunswick, NJ
Контакти:

Мнениеот ugabuga » 27 май 2006 17:02

"eto go i sando ide, s 2 vrati napred, o ye!"
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 28 май 2006 00:25

ALTEZZA написа:kade se namira tova? a i v kolkot chasa shte pochne sabitiieto, ako resha da doida kato ziapach?


http://www.scscc.net/maywood.html

АКО САМО ДОЙДЕШ ДА ГЛЕДАШ ,ча ти отнемем Алтеза-та във и ша я подарим на Ракетов wink.gif
Изображение

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 29 май 2006 09:40

Ето и Обещания мат'риал:)

Значи първо от доста време къртех кардани ,първо оргиналния ,после още един и преди да изкъртя и трети махнах тоз тъпизам 2-та заводски кардана и ги смених със 1pc ,кардан правен от някакви магически сплави. Тежи под 30% от оргиналния ,леко се криви (при стартове да не се къртят дифове и трансмисии) и разбирасе наи-важното няма Center Carrier Bearing.

Изображение


След това - за последните хитринко по окачването.

Както е известно имам Рагулируеми Кони амортисиори ,със прогресивни Eibach пружини. Понеже очаквах пистата да бъде технична ,намаляването на BodyRolla беше наи-важно. 2-те неща които можех да направя беха или Poly Bushings или яки стабилизиращи шанги ,избрах второто понеже тука е доста сложно да сменям Bushings .

За щанги избрах suspension techniques ,главно поради идеята че задната шанга има възможност за регулиране на Under/Over steer (3 възможни позиции). Освен това предната шанга е 100% по-яка от заводската ,а задната е над 80%.

Ясно ми беше ,че трябва да се сменят също и swaybar end links със такива които може да се регулират. Едната причина е да мога да регулурам поведението на колата и чрез тях и другата ,че оргиналните са все пак на 15 години и немаше човешки начин да ги изадим без да ги унищижим...


Ето и снимки за какво говорим:

Изображение


На картинка изглежда много хубаво и можеби лесно за инсталация - но ни се e*e мамата докато сменим шангата. Дефакто се изгърбихме 5 часа ,хем работехме главно 2-ма човека (на моменти 5-6-7) :) ,разбирасе очакваните проблеми със развъртането на оргиналните end links ,които не можахме да развъртим без яко нагряване и много псуване ... но големия проблем излезна ,че във следствие на запушен маркуч на въздуха се скъса единия болт които държи Sway Bar-а за рога. Хитринки идваши от BluePoint (SnapOn) за развъртане на скъсани болтове не помогнаха ,и накрая парчето болт съвсе гаиката изхвърча некъде във рога. При тва панижение немахме избор и се наложи да вадим ракетата и да режем рога. направихме една тригъгална дупка ,от там завряхме една гаика и го стегнахме некак си ,сега въпроса е със какво да я напълня тая дупка ,че да не ми ръждеса рога? unsure.gif

(На снимката се вижда парчето ламарина обърнато на страни):

Изображение
Изображение

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 29 май 2006 09:52

Сега за самата писта.

Общо взето напълно очаквана писта ,която е перфекта за КАРТИНГИ - нали все пак са я правили VW Club Chicago ,за да могат да им вървят там разните Голф Колички wink.gif

Ма определено беха прекалили ,Хипер бавна писта. Наи-добре се взима на първа ,като се кара яко до прекъсвач. Разтоянието между Конусите по славомите беше доста малко ,направо стрескащо близко наредени.

Наи-бързи на пистата беха VW разбирасе като примрно разни Vento-ta дефакто взимаха половината писта на 3 гуми! (едната задна гуми виси във въздуха).

Е при тва полужение аз бех със Супрата там като Слон във Стъкларски магазин! Дадох наи-доборо време 58 секунди (за сравнение имаше Viper GTS със Сликове дето даде 48 секунди).

Нацистите ни победиха ,кои със 3 секунди кои със 4 ,ма кво да се праи следващия път ша им го върнеме.

Във краина сметка беше много готино де ,започнах от времене 1мин и 12 и със всеко едно каране смъквах по 2-3 секунди ,като наи-накрая се качихме със KORD уж да праим FUN run НА ЯКА РЪЧКА със супер въртене на гъза по завоите дадох наи-доброто време.

Видео на 2-рия ми рън (около 100мб):


http://supra.stalx.com/Project/AutoX/MVI_2048.avi


Видео на ръна на KANU:

http://supra.stalx.com/Project/AutoX/MVI_2047.avi
Последна промяна от LordDigital на 30 май 2006 01:59, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
ugabuga
Мнения: 2840
Регистриран: 23 фев 2005 07:06
Репутация: 0
Местоположение: New Brunswick, NJ
Контакти:

Мнениеот ugabuga » 29 май 2006 16:29

i told you so :-D

chakai da doida az s tercelkata shte im razkaja igrata na golfovete i ventotata :-D

skoro shte mi doide zadnia sway bar i shte vidiat te.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2236
Регистриран: 15 авг 2005 23:26
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот agent dust » 29 май 2006 18:18

суркане на задницата му е майката :thumbsup:
а за тия яки щанги не трябва ли да сложиш и уретанови тампони - за да работят максимално ефективно - доколкото знам стандартните тампони са прекалено меки за тях и се бави ефекта с пренос на тежестта. за кардана - страшна работа е, не знаех, че за тойоти има такива - подобни са карданите на скайлайн Z-tune и леко се усукват, но са правени с карбон и свръх олекотяване.

ugabuga, никаква прошка за нацистите tongue.gif
status: за БАН

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9395
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 05 юни 2006 23:19

Klipa na KANU e ne6to s precakano ka4estvo?!? wacko.gif
Vse edno mi e godiran, takla go vijdam, a ina4e zvuk se 4uva! gOLEMI PILEJI SE 4UVAT.
Klipa na Lorda go gledam bez problem.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Мнениеот LordDigital » 06 юни 2006 09:17

Japanese_fever написа:Klipa na KANU e ne6to s precakano ka4estvo?!? wacko.gif
Vse edno mi e godiran, takla go vijdam, a ina4e zvuk se 4uva! gOLEMI PILEJI SE 4UVAT.
Klipa na Lorda go gledam bez problem.


Mi toi nema LSD - kak nema da pili:)

Inak nema kvo da gledas - nekyv Nacist se razhozda po pista - specialno podredena za negoviq Golf...
Изображение

Потребителски аватар
V35GTR
Мнения: 2945
Регистриран: 09 мар 2005 00:43
Репутация: 0
Местоположение: Chicago
Контакти:

Мнениеот V35GTR » 07 юни 2006 00:29

^ mnoo iasno... te golfajiite runvat tai sushta pista ot WWII. da ne govorim che nacistichnite im golfove tejat po malko ot prazen legen za prane (che taka i karat) wink.gif
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа:Обещавам да не се отклонявам от темата и да...


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта