zavihrya se NOV proekt

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1512
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

zavihrya se NOV proekt

Мнениеот punkara » 27 ное 2004 05:44

izdirih edna celica-supra ot 1984g, v edno germansko selo... vnesena e ot USA, i e v perfektno sustoyanie!
drugata sedmica otivam da si ya dokaram... ideyata mi beshe da sloza edin 4.3L V8 dvigatel ot Lexus, ama dokato se pribirah snoshti se zamislih, che moga da sloza i edin 3S-GTE i da go naduya na 400kc. ta reshih, koito dvigatel namerya purvo, nego da sloza... biggrin.gif :whistle:

Гост

Мнениеот Гост » 27 ное 2004 09:13

icon_clap прати снимки да видиме звяра bow.gif преди да ти е стартирал проекта plane.gif 400 к.с icon.doh моята е само 88....... boo.gif smile.gif

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 27 ное 2004 10:04

Освен благородно да ти завидя на ентусиазма :-)))
Този пич тук със сервиза "Хидравлика" продава на части такава. Знаеш го човека.
Аз не бих почвал друг проект преди да свърша окончателно моя - а като гледам с какво темпо се движа - хич няма да е скоро :-)

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1512
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 27 ное 2004 14:12

jamie написа:Освен благородно да ти завидя на ентусиазма :-)))
Този пич тук със сервиза "Хидравлика" продава на части такава. Знаеш го човека.
Аз не бих почвал друг проект преди да свърша окончателно моя - а като гледам с какво темпо се движа - хич няма да е скоро :-)

tozi model na toyota vinagi mi e bil liubim, i e naistina edna suoper kola, sega shte izdirya snimki na takuv model i shte postna za da se vidi za kakvo stava vupros. smile.gif biggrin.gif

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1512
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

eto i snimki na modela pod vupros...:)

Мнениеот punkara » 27 ное 2004 14:36

eto ya i neya :thumbsup: biggrin.gif smile.gif
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 27 ное 2004 18:57

Красива кола !
На мен от този модел ми е любима скоростната кутия и раздувките на веждите....
Инак ми е прекалено голяма - мисля че АЕ86 ми пасна чудесно !

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1512
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 27 ное 2004 20:22

jamie написа:Красива кола !
На мен от този модел ми е любима скоростната кутия и раздувките на веждите....
Инак ми е прекалено голяма - мисля че АЕ86 ми пасна чудесно !

tova e prekrasna kola za dulag put, ne samo za kef! vutre se sedi kato vuv shezlong, vsichko e adski udobno, el. stukla, klimatik, el.liuk otgore, plavash diferencial otzad, abe kupon...:).
zatova i si mislya da sloza V8 v neya, 300kc, napulno atmosferni, na niski oboroti, na izkliuchitelno tih dvigatel, s kef da patuvash!
no puk i 3s-gte ne e losha ideya, shte ima tolkova mesto v motornoto, shtot toi e po-kus i maluk ot 5M-GE, i e po-lek, toest shte se balansira tezestta otpred i otzad...:).
shte vidime kakvo shte stane... wacko.gif tongue.gif

Гост

Мнениеот Гост » 27 ное 2004 21:23

Голяма и мощна кола :thumbsup: мечта cool.gif ха сега кажи коя е по добре А 86 или тази?

Гост

Мнениеот Гост » 27 ное 2004 21:31

jamie написа:Красива кола !
На мен от този модел ми е любима скоростната кутия и раздувките на веждите....
Инак ми е прекалено голяма - мисля че АЕ86 ми пасна чудесно !


jamie незнам брат ама голям кеф е с голяма и тежка кола на дълъг път

plane.gif просто е мега кеф а и тия 400 коня вече не ми се мисли guns.gif

jamie
Мнения: 2503
Регистриран: 11 сеп 2004 10:02
Репутация: 0
Местоположение: U S A

Мнениеот jamie » 27 ное 2004 21:44

boss™ написа:jamie незнам брат ама голям кеф е с голяма и тежка кола на дълъг път

plane.gif просто е мега кеф а и тия 400 коня вече не ми се мисли guns.gif


Може би понеже ме отпуска на дълго - не харесвам да карам на дълъг път така или иначе :-)))

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1512
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 28 ное 2004 03:55

boss™ написа:Голяма и мощна кола :thumbsup: мечта cool.gif ха сега кажи коя е по добре А 86 или тази?

nai-hubavoto na tazi supra e che ne e tezka! po specifikaciya e 1230kg. Sus 3SGTE shte padne oshte tegloto. poslednite modeli supra sa naistina tezki, zatova tazi shte hvurchi sus edin 3sgte, ili s V8, vse taya e... nai-dobroto e che ne se nalagat promeni po skorostna kutiya i pri diferenciala, zdravi sa, i to mnogo! tazi supra e sus W58 kutiya (Altezza, v tvoyat lexus ima sushtata...:)...) a te izdurzat mnogo, ama mnogo natovarvane!
taka che hich ne e tezka tazi kola, moyata AE92-ka e 1250kg, sus 115kc 4A-GE i pulneshe kilometraza navremeto nyakolko puti sum vdigal 240km/h s neya, vednuz na magistrala Trakiya, i za po-dulgo na magistrala v Italia.
ta predstavete si sega tazi kola, deto e sushtoto teglo, samo che ima standartno 170kc, ot 2,8 litrov 6 cilindrov dvigatel, tya i taka si e edna furiya, a sus drug dvigatel, prosto neznam... wacko.gif
no naistina e udobna kola, i tova nai-mnogo me kefi, vutre se razpluva chovek naturalno taka da se kaze, i vsichko e adski udobno pasnato, shtot samata kola e po-golyama, i mnogo shiroka. novite sportni koli, sus tyahnite sportni sedalki, vinagi imash chuvstvoto che si sednal v nyakava kutiya, koeto za ralita e dobre, no za dulag put, na men lichno ne mi haresva.
koya e po-dobra.. AE86 ili MA61? ami i dvete sa super, razlichni sa i vsyaka si ima predimstvata, vaznoto che i dvete me kefyat maksimalno, a vunshniyat vid na suprata napravo e trepach, vupreki che ima hora koito ne go haresvat kato dizain, na men adski mnogo mi dopada cyalata liniya na kolata... vupros na vkus.
drugata sedmica shte napravya snimki i shte postna tuk, za da stane yasno otblizo za kakvo stava vupros smile.gif :thumbsup:

Потребителски аватар
ALTEZZA
Мнения: 3673
Регистриран: 10 сеп 2004 20:19
Репутация: 0
Местоположение: Chicago

Мнениеот ALTEZZA » 28 ное 2004 10:16

ta kolata si e hubava, no tuk tazi generacia e dosta riadka(rajdata gi goni), vaprechi che tuk na edna sasedna ulica sam vijdal dve takiva da gi parkirat pred kastata im, iavno sa niakvi maniaci i te. obache men kato vanshnost po mi haresva sledvastata generacia Supra(takava det Lorda si vze i sega ia pravi), prosto formata e naiakak si po izpipana, inache i tia e strashno udobna vatre, pone na men mi dopada. btw, kva e razlikata v dvigatelite mejdu tez dve generacii, stoto na Lorda e 3.0L pak ti kaza che tvoita e 2.8L, sastia dvigatel s promenena kubatura li e?
i kat spomena za transmisii, az ako ne se laja moita e W55, t.e. sastata transmisia no s razlichen broi zabi na predavkite. obache taz transmisia se slaga samo na modeli bez turbo, na poslednata generacia Supra s turbo se slaga V160(6 skorostnata), pak na predishnata e R124(ako ne se laja), predpolagam che tez transmisii izdarjat povechko natovarvania.
->

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1512
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Мнениеот punkara » 28 ное 2004 14:55

ALTEZZA написа:ta kolata si e hubava, no tuk tazi generacia e dosta riadka(rajdata gi goni), vaprechi che tuk na edna sasedna ulica sam vijdal dve takiva da gi parkirat pred kastata im, iavno sa niakvi maniaci i te. obache men kato vanshnost po mi haresva sledvastata generacia Supra(takava det Lorda si vze i sega ia pravi), prosto formata e naiakak si po izpipana, inache i tia e strashno udobna vatre, pone na men mi dopada. btw, kva e razlikata v dvigatelite mejdu tez dve generacii, stoto na Lorda e 3.0L pak ti kaza che tvoita e 2.8L, sastia dvigatel s promenena kubatura li e?
i kat spomena za transmisii, az ako ne se laja moita e W55, t.e. sastata transmisia no s razlichen broi zabi na predavkite. obache taz transmisia se slaga samo na modeli bez turbo, na poslednata generacia Supra s turbo se slaga V160(6 skorostnata), pak na predishnata e R124(ako ne se laja), predpolagam che tez transmisii izdarjat povechko natovarvania.


znachi tazi supra e sus dviatel 5M-GE (170kc), tova e 2.8L blok, sus DOHC glava, sus 12 klapana. Sld ozi dvigatel, samo v Japan, puskat i 6M-GE, koito e sushtiyat dvigatel, samo che sus 3.0litrov blok (200kc), i vednaga sled tova izliza seriyata 7M-GE (204kc) i turbo variantut mu 7M-GTE (238kc), koito sa DOHC sus 24klapana (po 4 na cilindur). Takuv dvigatel ima i Lorda v negovata supra.
Skorostnite kutii sa kakto sledva:
7M-GE idva sus W58
7M-GTE idva sus R154
5M-GE idva sus W58
2JZ-GTE idva sus V160
mislya che toyata tryabva da e W58, a ne W55, shtot slagat W55 na po-slabi dvigateli.
Formata na sledvashtata generaciya Supra ne e losha, no na men me kefi predishnata, mnogo poveche...:), no viz kakvo e napravil edin pich v germaniya sus negovata MA70 (kato na Lorda) nemozesh da ya posnaesh... biggrin.gif :thumbsup:

otnosno ruzdata, taka e, no tazi kola, tryabva da bila nyakude v uzen shtat, shtot prosto NYAMA ruzda, ne po pragove, ne otdolu po kalnici i pr. edinstvenoto petno s maka dupka or ruzda e na samiyat zaedn kapak, i tova e vsichko, taka che v tova otnoshenie sum mnogo shtastliv...:).
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран: 18 окт 2004 17:04
Репутация: 24
Местоположение: Chicag0-Land

Bravos

Мнениеот LordDigital » 29 ное 2004 04:07

Chestito i ot mene. Nai-vaznoto vyv edna project car e da NQMA RYZDA ,zastoto po nikakyv nacin ne se otplasta nisto koeto choek pravi ako e zagnila - ogledai vnimatelno ,az na moita ne vidqh nikyde sled dosta motane nagore-nadolu ,namerih pod akumulatora qko ryzdqsalo ,i sled kato hubavo q izmih zadniq desen kalnik tocno vyv nishata systo sha trebe da q tyrkam ,ma ti imas opit taka ili inache.

V8 motora mi se struva che sha ti napravi dosta noseDiving ,ako osven ne e nqkakvo aluminievo chudo deto tezi po-malko ot 6 cilindrov sys turbo. Vse pak cha byde mnogo po-chovechen kato krivi na vyrtqst moment i mosnost ,ma vse pak Turbo Rulz:) - i dvata varianta ne sa loshi taka ili inache taka che kvoto padne.
Изображение

Потребителски аватар
punkara
Мнения: 1512
Регистриран: 12 сеп 2004 13:23
Репутация: 2
Местоположение: KP60/MA61

Re: Bravos

Мнениеот punkara » 29 ное 2004 09:21

LordDigital написа:Chestito i ot mene. Nai-vaznoto vyv edna project car e da NQMA RYZDA ,zastoto po nikakyv nacin ne se otplasta nisto koeto choek pravi ako e zagnila - ogledai vnimatelno ,az na moita ne vidqh nikyde sled dosta motane nagore-nadolu ,namerih pod akumulatora qko ryzdqsalo ,i sled kato hubavo q izmih zadniq desen kalnik tocno vyv nishata systo sha trebe da q tyrkam ,ma ti imas opit taka ili inache.

V8 motora mi se struva che sha ti napravi dosta noseDiving ,ako osven ne e nqkakvo aluminievo chudo deto tezi po-malko ot 6 cilindrov sys turbo. Vse pak cha byde mnogo po-chovechen kato krivi na vyrtqst moment i mosnost ,ma vse pak Turbo Rulz:) - i dvata varianta ne sa loshi taka ili inache taka che kvoto padne.


nyama strashno, ruzda nyama po koata. a takiva modeli s V8 vutre veche ima, eto kak izglezda...:), tova e sus 1UZ-FE, toest 4,0L V8, a az mislya napravo 3UZ-FE da sloza 4.3L. tezi dvigateli sa izcyalo aluminievi, i ne tezat poveche ot standartniyat dvigatel, taka che nyama problem s tegloto otpred.
eto i kak izglezda vsichko tova
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост