Интересен мотор !!!

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Интересен мотор !!!

Мнение от jamie » 10 Юни 2006 17:17

4AGTE implant .... anybody ?
laugh.gif

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Toyota-4 ... 1393QQrdZ1

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 10 Юни 2006 18:05

мотора е мания, ама в Бг никой още не е дорасъл за такова бижу, много сме назад sad.gif
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 10 Юни 2006 19:17

Кво ша рече Cosworth lifter buckets?
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 10 Юни 2006 19:34

gotin mator. naistina okolo 12k moje da e struval. ama samo 300 konia :)
edin pich ot nashia forum ima 400 hp 4age v negovia tercel.

vijte tuka ako ne sam vi poklazval:

http://board.tercelonline.com/viewthrea ... #pid195204

Изображение

Изображение
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 10 Юни 2006 22:14

Някой обърна ли внимание колко бууст и при каква CR ? :whistle:

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 10 Юни 2006 22:25

LordDigital написа:Кво ша рече Cosworth lifter buckets?
che kofite nad klapanite i pruzinite sa shim under bucket, toest nyamat takiva pulove, i sa proizvodstvo na Cosworth.
moje chovek sus sushtiyat uspeh da polva takiva ot 1sz-fe ili 2sz-fe,toest 1.0 i 1.3 na Yaris dvigatelite. wink.gif
tva e shtot polzvat camove sus mnogo agresivni ugli, i pulovete otgore izlitat ot mestata si. wink.gif

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 11 Юни 2006 02:36

jameiko zabeliazah az :)
oshte kato go chetoh se obleshtih kato vidiah compression 12 za turbo motor lol :)

vse pak 300 sa si 300, 400 sa si 400. ochevidno e che toia race prepped e mnogo po iak shtom izdarja na boost na takav compresion. tozi na moia priatel s tercela e all stock internals (ot 4agze of course, cryo treated) balanced and blue printed.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 11 Юни 2006 10:01

ugabuga написа:jameiko zabeliazah az :)
oshte kato go chetoh se obleshtih kato vidiah compression 12 za turbo motor lol :)

vse pak 300 sa si 300, 400 sa si 400. ochevidno e che toia race prepped e mnogo po iak shtom izdarja na boost na takav compresion. tozi na moia priatel s tercela e all stock internals (ot 4agze of course, cryo treated) balanced and blue printed.
Абе според мене е супер опасно на такова CR da se ryga boost. Dori i timing curves da sa neveroqtno dobre napraveni kato base ,dori i moteca da e nai-dobriq slushatel za knocking moze lesno da okucei rabotata i da stane qka detonacia - togaz veche nisto ,nikoi ne moze da spasi.

Segaaa ako se kara VINAGI samo i EDINSTVENO na 110oktanov benzin ,moze i da biva.
Изображение

Guest-a

Мнение от Guest-a » 11 Юни 2006 23:22

лорде виж един сетъп със 93октана
http://forums.evans-tuning.com/viewtopic.php?t=3428

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 12 Юни 2006 04:05

linkie no workie
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 12 Юни 2006 07:01

ami to zatova pravi tolkova kone bez intercooler i pr, prosto zashtot e race engine, toest karash sustezanieto i posle smenyash internals i pak, i pak, i pak! to zatova namalyavame kompresiyata, ta da trayat po-dulgo vutreshnostite... wink.gif
a shtom e race engine, to se znae sus visokooktanov benzinec shte bude, takuv deto se zapalva trudno smile.gif

Guest-a

Мнение от Guest-a » 12 Юни 2006 21:26

мда и на мен не бачка,дано да е в ред скорo.
Линка който съм дал е за турбиниран 1.8 200коня двг.
С 93 октана бенз и 11.1 cr,na 11psi прави 370
на колелата,при тва е дейли драйвън.
Не знам на колко отктана отговарят тези 93 при евро стандарта,но
сигурно не е над 98.

А плюс това главата на 4age e със т.н. quench style
горивна камера,докато двг. от линка е с обикновенна
кръгла горивна камера.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 12 Юни 2006 22:37

Guest, 11CR е ОК на 93 октана щатски бензин но без грам турбо.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 12 Юни 2006 22:43

jamie написа:Guest, 11CR е ОК на 93 октана щатски бензин но без грам турбо.
iz miami tarchat razni turbinirani 5efhe-ta koito sa 9.8cr i karat na 93 oktana. Kolko boost runvat ne znam tochno, no okolo 12 psi na ne mnogo malko turbo (neshto ot sorta GT24)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Guest-a

Мнение от Guest-a » 12 Юни 2006 23:15

Ами повечето хонди им дават 8-10 пси
за болтс он турбо китовете.Като се управи форума
вижте дайно плотовете wink.gif

в16ките с 10.5сr на 8-9пси си дават 280-300 на колелата.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 125 госта