АЕ86 тема с въпроси!!!

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
karlos_racing
Мнения: 35
Регистриран: 10 апр 2009 21:21
Репутация: 0
Местоположение: Троян

АЕ86 тема с въпроси!!!

Мнениеот karlos_racing » 07 сеп 2011 22:56

Имах прекрасното удоволствие да видя колата на живо и изглеждаше много много добре.Продължавай в същия дух :thumbsup:
Щом е за родината,газ до ламарината.

bel_air
Мнения: 26
Регистриран: 28 дек 2007 01:01
Репутация: 0

Мнениеот bel_air » 09 сеп 2011 22:32

Благодаря за хубавите думи... радвам се, че колата радва и други. Наистина искрено се надявам да мога да развивам колата както смятам за добре, но е много трудно да се намери балансът между това да карам и да събирам пари за истински части. Въпреки това мисля, че до някаква степен успявам да го хвана... От скоро се научих да си сменям и гумите сам и спестявам за бензин.. ХУахуахуа...
Искам сериозно да попитам хората с опит в окачването на тази кола.. Миро, Цоло, Рудолф, помагайте! Въпреки че доста съм преровил форумите , не мога да открия тема която да изчерпва темата за амортисиорите за тази кола и по- специално щорт строук лонг строук и тем подобни... Какви пружини? килограми и прочие. Оглеждам се за неща, но нямам ясна концепция и не виждам смисал да давам пари ей така без да правя нещо по предварителен план.. Примерно вчера загледах едни задни амортисиори ТРД блу с врътката които са отвън, и човека, който ги продаваше имаше два комплекта лонг и шорт строук, пак казвам че бяха задни. до вчера не знаех че има и задни шорт строук. С какви пружини трябва да се съчетаят? Не мога да намеря нещата написани на едно място.
Аз като поведение от колата от както я имам мога да кажа, че след като сложих полиуретан задницата на колата стана осезаемо по твърда и наистина ми допада. Предницата я намирам за леко мека... но пак си мисля, че добре. Просто искам нещо смислено, но нямам концепция... А може би това, което имам е добре и не е нужно да го подменям за сега? Не съм карал АЕ с хубаво окачване и нямам база за сравнение.Може и аз да греша...

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 09 сеп 2011 22:58

аз не претендирам да давам 100 разумнен отговор,ще ти отговоря субективно и най общо;)
няма хубаво окачване- всяко окачване е профилирано за определен и обстоятелства и фактори. заводско/ейбах кит/пистов сет--всичките имат плюсове в определени моменти и недостатъци в други. едно обхваща повече фактори и обстояттелства,,,друго много тесен диапазон. ти решаваш как ще я профилираш. завода я е профилирал за най широк кръг потребители и обстоятелства,ти сменяш предназначението на колата-не я правиш по добра.

амортисиора се избира по пружината,,той служи за да и гаси трептенията.-когато решиш с какви пружини ще караш-избираш амортисиори който се справят с този рейт,и по възможност не им е краен параметър.

не знам за ходовете на амортисиорите,но ако не ти е за автокроз,оффроуд,или камионетка- другите спортове изискват високи рейтове пружини който ще позволят 5-10 сантима ход на амортисиора,,,

пружината освен по профил-от за какво ще ползваш ,колата и на какъв терен,може да съобразиш и как искаш да ти се държи колата..като ундерстеер или оверстиийр.

Потребителски аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран: 14 дек 2004 19:54
Репутация: 0
Местоположение: sofia

Мнениеот ghost rider » 10 сеп 2011 21:00

По мое мнение трябва да се въртиш около 6 предни и 4 задни с нормалноходови "конита"(примерно)този сетъп вече се е доказал като абсолютно универсален.Всичко по кораво от това според мене ще ти създава повече ядове от колкото кеф...................И стаб.- щангите не са за пренебрегване........

Потребителски аватар
F20C
Мнения: 273
Регистриран: 27 май 2009 17:39
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот F20C » 10 сеп 2011 22:05

ghost rider написа:По мое мнение трябва да се въртиш около 6 предни и 4 задни с нормалноходови "конита"(примерно)този сетъп вече се е доказал като абсолютно универсален.Всичко по кораво от това според мене ще ти създава повече ядове от колкото кеф...................И стаб.- щангите не са за пренебрегване........


и аз съм на същото мнение и с такъв сет-ъп, 5.2 отпред, 4 отзад и пак е твърда за градско, но седи в завоите много добре :thumbsup:
If in doubt....Flat out!!!

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 10 сеп 2011 22:14

:thumbsup: и аз съм за 5-6 отпред 3-4 отзад..

bel_air
Мнения: 26
Регистриран: 28 дек 2007 01:01
Репутация: 0

Мнениеот bel_air » 16 сеп 2011 20:06

Изображение

86
Мнения: 1
Регистриран: 03 окт 2011 21:25
Репутация: 0

Мнениеот 86 » 03 окт 2011 21:59

ХОРА ПОМОГНЕТЕ!!!Вече съм убеден че първото ми возило ще е хачироку. biggrin.gif реших че тука е най правилното място да си задам въпроса който е... Знаете ли дали се продава някъде :help: МНОГО БЛАГОДАРЯ предварително :hiding:

Потребителски аватар
dodoabg
Мнения: 4
Регистриран: 15 юни 2011 22:06
Репутация: 0

Мнениеот dodoabg » 26 окт 2011 23:22

86 написа:ХОРА ПОМОГНЕТЕ!!!Вече съм убеден че първото ми возило ще е хачироку. biggrin.gif реших че тука е най правилното място да си задам въпроса който е... Знаете ли дали се продава някъде :help: МНОГО БЛАГОДАРЯ предварително :hiding:

аз имам едно левин-че за продан ако имаш интерес

bel_air
Мнения: 26
Регистриран: 28 дек 2007 01:01
Репутация: 0

Re: АЕ86 тема с въпроси!!!

Мнениеот bel_air » 12 юни 2012 17:44

Здравейте на всички. Реших да напиша и пусна малко снимки с нещата, които съм правил напоследък по колата. Нищо съществено в интерес на истината, но все пак може и на някой да му е интересно.
Основно проблемите със загряването не се отстраниха и реших да си отворя мотора за нова гарнитура. След като отворих мотора, се оказа че главата няма проблем, а проблема е в крив блок, при което го челосаха на 0.08. Главата преди беше също свалена с 0.08 провериха и нея и се оказа, че няма нужда от изравняване. Та така наложи се да разглобя целия мотор. Смених и основните и биелни лагери с бюджетни на тайхо. Нова гарнитура на главата тойота, сложих маслен радиатор и почистих измих и боядисах всичко което имаше нужда.
Сложих си хидравлична ръчна и си направих ребилд на задните апарати. За съжаление не успях да намеря комплект за ребилд на предните, но какво да се прави. Сложих си също и Нови маркучи на спирачките.
Купих си Нови лагери на диференциала и на полуоските. Общо взето исках да подменя нещата, за които имах съмнение че са вече на доста годинки. Ето малко снимки. Като намеря всички ще кача още.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

IVOtuning
Мнения: 319
Регистриран: 13 авг 2006 22:37
Репутация: 0
Местоположение: Испания
Контакти:

Re: АЕ86 тема с въпроси!!!

Мнениеот IVOtuning » 13 юни 2012 14:51

smile.gif Харесва ми, браво!

Главата е същата като на 7М, само и липсват 2 цилиндъра хехех biggrin.gif

bel_air
Мнения: 26
Регистриран: 28 дек 2007 01:01
Репутация: 0

Re: АЕ86 тема с въпроси!!!

Мнениеот bel_air » 30 юли 2012 16:58

Някой използвал ли е спирачна помпа и серво от АЕ92, защото моята тече, а намерих такава корола на едни отпадъци? Разликата освен че е в захващането (АЕ92 е с три болта), също има и разлики в диаметъра на буталото. На ае86 е 13/16, а до колкото виждам на АЕ92 е 7/8. Утре ще я разгледам пак, но не съм виждал някой да си слага помпа и серво от АЕ92. Ако някой може да помогне да пише.

Поздрави

bel_air
Мнения: 26
Регистриран: 28 дек 2007 01:01
Репутация: 0

Re: АЕ86 тема с въпроси!!!

Мнениеот bel_air » 06 фев 2013 19:31

Изображение

Потребителски аватар
kofarata
Мнения: 93
Регистриран: 08 сеп 2008 14:22
Репутация: 0
Местоположение: Sofia

Re: АЕ86 тема с въпроси!!!

Мнениеот kofarata » 22 фев 2013 09:49

drool.gif punk.gif браво за всичко, да си я юркаш със здраве!
Toyota Celica (T20) 7А
Toyota Corolla (АE92) 4А

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: АЕ86 тема с въпроси!!!

Мнениеот Japanese_fever » 23 фев 2013 06:52

Красота. smile.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта