Страница 1 от 4

АЕ86 тема с въпроси!!!

Публикувано на: 09 Дек 2010 18:54
от bel_air
Отварям тази тема, в която ще задавам въпроси относно АЕ86-цата. Тема, в която се надявам, хората които могат да помогнат с каквото и да е да пишат. Извинявам се предварително, ако задавам тъпи въпроси или се изказвам некомпетентно, но ще гледам да съм на ниво. Колата е нова за мен, а имах доста голямо желание да имам такава и искам да съм максимално внимателен с колата и нейното развитие. Като всяко кола има неща за правене и едно по едно ги отстранявам. Та като начало се сблъсках с крива задна лява полуоска (явно преди години колата е срещала бордюр..хихихи). В последствие се е разбил лагера и това беше причината да я сваля. Намерих лагер и го смених. Полуоската в момента е за изправяне. Нядавам се да си свършат хората качествено работата (казаха ми, че ще направят всичко по силите си ). Като я взема и я сложа отново се надявам да пиша с положителни отзиви. Само да вметна, че колата е с отворен диференциал. Ъпгрейд към LSD се надявам да направя при първа възможност, но искам да и посвикна така за сега.
Прегледах всички дискове и накладки. Задните са определено за смяна, но ми се иска да сменя всичко. Можете ли да ми препоръчате от къде мога да намеря на добри цени дискове и накладки?ОГледах се за комплекти в ебей.Та искам да питам хора, които са поръчвали от US какво точно мито се плаща. Тоест какъв процент от стойността на въпросното нещо? Хубавото е че са вентилирани. Ако не плащам мито излизат около 330лв. Ето линк към дисковете и накладките:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AE86-Cor ... ccessories

Намерих и в английкия ибей, но там не са вентилирани. Хубавото е, че няма да платя мито за тях. Писах на продавача и ми каза 50 паунда за доставка. Та ще излязат около 385лв всичко.

http://cgi.ebay.co.uk/COROLLA-1-6-AE86- ... 45f30b1074

Двуомя се между тези две оферти. Ако някой има предложения или идеи за тук от България ще съм благодарен ако ме просветли. Мерси предварително.

Поздрави!
Пламен

Публикувано на: 09 Дек 2010 21:18
от rudolf
незнам полооски да се изправят...на твое място направо щят да почна да търся нова.(предполагам знаеш какс е пробват по книга на струг с часовник за отклонение,,,(нали не мислиш че с струговане изправяш полуоската??)

никога не съм имал задни спирачки от ае-но им се носи слух че имат кекави апарати и изхвърлели гумичките,,или каквото там ставало.
задните не носят много напън,но пък дисковете са малки и завис за какво ще я караш. аз не бих рестравриал оригиналните спирачки.

Публикувано на: 09 Дек 2010 22:53
от ghost rider
Честита придобивка първо! Наистина,ако си решил да правиш колата за сериозно каране май по добре ще е да се насочиш направо към други спирачни системи(поне отпред) спирачните маркучи също са важни.......Чакаме снимки на колата!

Публикувано на: 10 Дек 2010 02:08
от bel_air
Относно изправянето - Гледахме точно с часовник и имаше отколонение измерено на диска 45 стотни (допустимото мисля е 5..хаухуаха). Махнахме го и го измерихме на главината и беше същото. Надявам се, че ще успеят да я оправят. Не казвам, че ще я изправят, но се надявам поне да успеят да я направят така, че да е правя при шлица за касетата на дифа и при лагера на главината - за да не го разбива. Не твърдя, че това е начина, по който трябва да станат нещата, но е някакво решение, пък и ми е много интересно дали ще стане..(просто ми се човърка). При първа възможност бих се ъпгрейднал на цял мост от такава с LSD но за сега не съм чувал за такива за продан. Ако има-свиркайте.
Отностно колата - Става въпрос за червеното труено от Варна. Колата..колата..колата е кола ама е лудница - поне в моите очи де (не натоварвам никой с това си твърдение :):):):)). Говоря като тотално развълнуван хлапак, ама аз съм си такъв. Мечта от много време, която и в най смелите си мечти не съм си я представял такава....Абе, какво да ви кажа - като на Кейчи Цучия...Спринтер Труено хеч...Безмълвен съм просто :)
Студент съм, в София 3-ти курс в УНСС. Обичам да снимам, увличам се по япония и практически по всички аспекти на тяхната култура, обичам да карам BMX, хачитата/дрифта (чудя се кое харесвам повече, но се надявам един ден да получа отговор и на този въпрос). За момента нямам никакви сериозни намерения да правя колата за сериозно каране, защото на този етап от живота си нямам просто финансовата нагласа за това.Нещата трябва да се правят качествено и не смятам да правя компромиси. За сега искам просто да я карам да се уча да я правя/чупя/, евентуално пак чупя и правя, и да се забавлявам. Имам страшно много идеи и виждания какво искам да правя, но както вече казах - за момента нещата седят по този начин. Та относно спирачките искам сток или една идея по перформънс.
Ето и малко снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

Тука някакви Домо-кун-и атакуват...
Изображение

JDM...
Изображение


Имам още снимки, ако искате мога да кача :)

Публикувано на: 10 Дек 2010 02:30
от rudolf
bel_air написа:Относно изправянето - Гледахме точно с часовник и имаше отколонение измерено на диска 45 стотни (допустимото мисля е 5..хаухуаха). Махнахме го и го измерихме на главината и беше същото. )
имаш ли ремонтен каталог???...за пръв път чувам за такова мерене...принципно се мери в средата на полуоската докат се върти центрована.
струва ми се че правите нещо не многоумно с полуоските.как мислите да ги изправяте?

в най скоро време може и да се продава шпернат мост.

Публикувано на: 10 Дек 2010 03:25
от bel_air
Това, което измерихме беше със сложена полуоска на колата и беше на главината. Един приятел докато ходихме да караме, ми каза яе колелото ми играело. Та това, което ние измерихме е отклонение на главината. Предполагам , че утре като отида да се видя с тези хора, които ще я правят ще ми кажат как точно ще го правят. Предполагам, че ще измерят полуоската както съм надраскал на рисунката (в червено), а вече как ще я изправят не знам. На мен ми идва на ум, че при положение, че колата е имала удар от къде мога да съм сигурен, че центровете са си центрове, а не а се изметнали. Според мен ще я хванат на шлица и на лагера (където трябва да е права) и ще я изправят там. А вече челото на главината ще се вземе за да не ми бие колелото. Така предполагам аз...не знам точно... утре се надявам да разбера как ще го правят.

Публикувано на: 10 Дек 2010 08:43
от мехаННика
При този тип полуоски,така де-полувалове,се мери биенето на фланеца където ляга диска и то е от порядъка на 0,05мм или 5 стотни.По протежение на цялата полуоска сигурно биенето ще е в милиметри,но не е толкова важно ако лагера влезе нормално в корпуса на задния мост.

Публикувано на: 10 Дек 2010 09:55
от rudolf
червените мерения ги няма в книгата, и меренеро става само когато е центрована на струг--директно в полооската от двете страни.
ако не е хваната или през лагер-нищо не правите.

ей сега гледам по книга
:черния часовник е допустим-0.1мм
и другото мерене е в средата на полооската-- 1.5мм

всичко останало са някакви безумни импровизаций,не ги правете,колкото и логични да ви се виждат.
п.с.:според мен няма как да я изправите и си даваш парите и времето.

Публикувано на: 10 Дек 2010 13:03
от F20C
Здрасти Пламене,
като 1во честита придобивка, много хубав екземпляр си си купил :thumbsup:

Аз споделям мнението на колегата рудолф относно полуоската...моят съвет е да отправиш едно запитване към колегата "Тойота Форевар" за такава полуоска или да дебнеш по чуждите форуми да изпадне някоя.

колкото до спирачките след като няма да ги товариш много и си решил да взимаш един от линковете дето си пуснал то по добре вземи Щатските,защото английските са си най-обикновени,а такива тук можеш да си намериш на доста по добра цена.Щатските надали ще подобрят много осезаемо спирането, най-много да увеличат ресурса малко...иначе казано най-добре се ориентирай към ъпгрейд на РХ7-оцови отпред.

поздрави

п.с да живее манията laugh.gif :thumbsup:

Едит: п.с 2 - както казва колегата рудолф....търсене и запитване ако се стигне до там(мислех че се подразбира ;)) smile.gif

Публикувано на: 10 Дек 2010 14:14
от rudolf
F20C написа:,,,:
всъщност запитване и търсене на полуоска ще е необходимо,едва след замерване и установяване на неизправност.

..в случея до този момент това не е извършено.

Публикувано на: 10 Дек 2010 23:34
от ghost rider
Абе ще се намери полуоска може би дори и шпер,само че трябва да се има в предвид,че полуоските на отворените дифове са със няколко мм.по дълги.пиши на лични ако те интересуват!

Публикувано на: 11 Дек 2010 20:12
от bel_air
Полуоската е що годе в норма. Биенето на челото където ляга диска е 0.2мм - по книга допустимо оклонение е 0.1мм. Биенето на самата полуоска (хваната през центровете), замерено на самия вал е 0.2мм при допустимо отклонение 1.5мм. Сложих я вчера и покарах малко - няма вибрации в купето и колелото видимо не играе. Ето снимки на полуоската:

Изображение

Изображение


Ето и една снимка от днес: biggrin.gif

Изображение

Публикувано на: 14 Дек 2010 19:15
от perzik
Нямам конкретни отговори по темата, така че е спам.
Просто искам да поздравя за чудесния избор на автомобил.
такава тойота ми стои на десктопа от няколко години, когато видях обявата за продан, сърцето ми трепна. Беше твърде късно но така или иначе не можех да извадя 4к лв на куп.
Просто съвършенният автомобил
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: 14 Дек 2010 19:43
от Uncle Dido
Абе аз като ви говоря, че всички бесни тунери праскат свински опашки на поразия, вие не ми вярвате!

Изображение

На ви сега! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 16 Дек 2010 02:42
от bel_air
Мммм... Тази е страхотна. Супер изчистена без никакви излишни неща по нея...точно както си я представям. И тази джанта с меко казано "обиден" офсет и широчина допълва перфектно визията на колата.... :censored: