Страница 3 от 4

Публикувано на: 19 Апр 2011 21:44
от rudolf
F20C написа:Браво,браво колата е супер и добре си я стягаш :) трябва да дойдеш някоя неделя да и се порадваме на живо :whistle:
Колкото до маслото аз мога да се изкажа много положително за Motul Gear 300 Competition 75w-140, което е с 6 лв по скъпо от 75w-90.Скоростите и дифф-а са с него.Скоростите влизат чудесно и на топло и студено.
:thumbsup: това съм набелязал за следващия сет уп

Публикувано на: 21 Апр 2011 14:23
от F20C
bel_air написа:Абе никой ли не ПОДАРЯВА Селика-супра джанти бе... laugh.gif

какво не им харесваш на твоите 15ки, размера? biggrin.gif
отзад 10мм фланец или там колкото влиза в зависимост от ЕТ-то на джантата и ще стане още по красива :thumbsup: tongue.gif

Публикувано на: 21 Апр 2011 21:20
от Bass_Man
F20C написа:Браво,браво колата е супер и добре си я стягаш :) трябва да дойдеш някоя неделя да и се порадваме на живо :whistle:
Колкото до маслото аз мога да се изкажа много положително за Motul Gear 300 Competition 75w-140, което е с 6 лв по скъпо от 75w-90.Скоростите и дифф-а са с него.Скоростите влизат чудесно и на топло и студено.
А принципно с някакво друго имал ли си проблем ? Или въобще някакъв проблем с влизането на скоростите ?

Публикувано на: 21 Апр 2011 21:34
от F20C
Bass_Man написа:
F20C написа:Браво,браво колата е супер и добре си я стягаш :) трябва да дойдеш някоя неделя да и се порадваме на живо :whistle:
Колкото до маслото аз мога да се изкажа много положително за Motul Gear 300 Competition 75w-140, което е с 6 лв по скъпо от 75w-90.Скоростите и дифф-а са с него.Скоростите влизат чудесно и на топло и студено.
А принципно с някакво друго имал ли си проблем ? Или въобще някакъв проблем с влизането на скоростите ?
преди беше с 75w-90 скоростната.карах го някъде около 4 месеца и не съм имал проблеми на студено масло, но 2-3 пъти се случи в обороти след 7200 да не влезне 3та скорост(на работна температура).смених го защото имах 75в-140 в повече.

Публикувано на: 21 Апр 2011 21:40
от rudolf
въобразил съм си че избора на масло е свързан с износването и запазването на ресурса на детайлите,в зависимост от приложението им,,,,а не толко с моментното поведение на детайлите....принципно,щом колата може и без масло да се движи,,,известно време.

Публикувано на: 30 Апр 2011 02:49
от bel_air
Полибущ ол араунд biggrin.gif
Монтирах полиуретана... Мислех, че ще ми стигнат няколко часа за цялата операция и помолих да ползвам гаража на бащата на един мой приятел. Е, успях да се справя за половин ден... Той ме изплаши, че не мога да ги сменя до вечерта и аз се разбързах, затова не направих много снимки. Странно задните къси линкове на моста излязоха доволно криви (от удара, който е имала колата отзад в ляво) - само те го бяха отнесли, а не дългите, но ги изправихме. Няколко болта бяха също клеасали и се налагаше намесата на оксижен и флекс, но като цяло беше безпроблемно. Колата е доста по-твърда така, а при спиране я усещам много по стегната..(преди имах чувството, че нещо се разхожда отпред като спирам). Като цяло доста съм доволен. Пак ми се разхлопа рейката, и ще я сваля да и направят втулките. След това предполагам RCA и реглаж.
Искам да се допитам до хората с такива коли за сетъп за окачването. Поносими цени, какво от къде, защо. Смятам следващото нещо, което ще направя да е смислено окачване, но наистина се нуждая от съвет. Какви амортисъори да избера? Какви килограми на пружините? Отпред coilover или не? Всякакво инфо ще е от помощ, така че не бъдете скромни. Ето малко снимки:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: 01 Май 2011 10:30
от Bass_Man
Тез линкове лесно ли се изправиха ?

Некой хора нещо май пак са потривали !

Публикувано на: 01 Май 2011 11:40
от bel_air
Да доста лесно се изправиха. Нагряхме ги и и ги oгънахме докато ги докараме що годе в прилична форма. Rudolf ми каза, че си мисли, че са кухи, но се оказа, че са сa solid.

Публикувано на: 01 Май 2011 18:56
от ghost rider
Само дългите са кухи.

Публикувано на: 22 Юли 2011 23:47
от bel_air
Разочарованията продължават. В началото си мислех, че съм си купил мазда 323, а сега се оказа, че колата е и със задно предаване... потресен съм :censored: хихих, а сега сериозно:
Поразтече се помпата на съединителя и си поръчах ремонтен комплект и пластинки за задните апарати.
Сложих и RCA и минах реглаж на предницата отново... от теча на помпата в коша беше паднала боята и свалих сервото и боядисах с червено пак.. и сервото боядисах защото и то беше шупнало. Понеже колата като я карам по сериозно и ми загряваше, реших да промия охладителната система. Доста боклуци излязоха, но маи нямаше особен ефект.
Налях Мотул спирачна течност и сложих нови накладки и пластинки отзад както и изравнени дискове. Незнам защо, но нямам грам ръчна, въпреки, че си натегнах ръчната, върнах буталцето и уж се обра всичкия луфт между накладката и пръстите на самия апарат.. абе беше голяма мъка на дрифт дей-а без ръчна. Незнам дали накладките не са просто много зле... Някакви Делфи са... Бюджетни laugh.gif
Успях да покарам малко на Калояново и съм много щастлив, въпреки че ми се пръсна радиатора.... Първоначално реших да карам със семперита за да си запазя йокохамите, но колата вървеше ужасно през предница и се бях отегчил доста сериозно, защото си мислех, че аз бъркам нещо, но после сложих йокохамите отпред и колата се пързаляше само със спирачка...даже се поувлякох и се пръсна радиатора...Ама се надявам скоро да дойде новия.. Ето малко снимки
laugh.gif

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: 01 Авг 2011 01:53
от bel_air
Ако някой може да помогне - търся си TPS за мап версията на 4АГЕ-то, защото моя се разпадна като гръмна радиатора.
Също си търся цялата система за масления радиатор. Тоест радиатор, маркучи и сандвича на масления филтър. А щях да забравя - понеже искам да си сменя дигиталното табло с обикновенното си търся датчик за налягането на маслото (аз имам само лампа). Също си търся и датчик за нивото на бензина, който е в резервоара. Ако някой тук евентуално ги има тези неща за продаване ще съм му благодарен да драсне два реда. biggrin.gif

4arkove

Публикувано на: 05 Авг 2011 21:40
от ghost rider
Privet!imam6 gi vsi4kite 4arkove+karter(koito su6to 6te ti trqbva) za 100kinta ob6to :thumbsup: zvunkai ako te interesuvat za da po4vam da gi tursq!Pozdravi!

Публикувано на: 06 Авг 2011 14:43
от bel_air
Имаш лично Миро!
Дойде новият радиатор biggrin.gif
Понеже е по-голям се наложи да направя нови скоби за захващането горе, но мисля че станаха здраво. Покарах я малко нагоре и не загряваше, но времето си беше студено. Ще я тествам и на по-горещо. Ето малко снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Калояново SUNSET!!!

Изображение

Изображение

П.С Снимам я докато е хубава, не че нещо biggrin.gif

Публикувано на: 06 Авг 2011 15:37
от F20C
ухааа радиатора изглежда доста готин smile.gif
би ли споделил от къде го поръча и колко ти излезна като $$?
поздрави

Публикувано на: 07 Авг 2011 01:29
от bel_air
Ибейски е... 152 долара е с перките и капачката комплект. Доставката е 80 долара. Ако искаш мога да ти дам линк на продавача в ибей, но ти като напишеш той изкача най-отпред. Имаше малко разкарване по митници и прочие още 50-тина лева...