Никой не ти се смее, а с по-горните постове се опитваме да ти спестиме пари и нерви.
Лошото е, че човек като не отбира много много и винаги подхваща от грешното място тунинга. Аз също бях така с първия си проект и набих луди пари в неща, които с последствие смених, защото се оказа че или не ми трябват, или са боклуци, или не са за моя сетъп.
По повод еку-то, недей бърка достъпно и хубаво. Това, че се ползвало най-много, не го прави автоматично най-доброто.
По повод 2к лв... Само обръщането ще ти стъпи на толкоз, рекаро салона още толкоз, тапицера и той още толкоз.
Отделно една кола освен да върти, трябва и да може да спира и да е стабилна в завоите. Може би от там трябва да почнеш, едно хубаво окачване, едни хубави апарати, дискове и накладки. После зависи точно колко искаш да изстискаш двигателя - смени карантията и/или поне основни неща като гарнитури, биелни лагери, такива неща (според зависи точно в какви приключения ще се хвърляш). Нека основите са здрави, за да градиш нагоре спокойно. Ако за сега ще караш на стокова турбина с по-голямо налягане малко, то по-добре инвестирай в хубав интеркулер и малко по-големи инжектори, отколкото в тоя вит колектор, с него коне няма да качиш. Смени назад генерацията и т.н.
Наистина не ти знам нито мераците, нито финансовите възможности, за да мога да коментирам по-обстойно и да ти говоря с конкретни производители. Само ще ти дам съвет, преди да се впуснеш в каквото и да е, много хубаво обмисли какъв искаш да е крайния резултат, прочети повечко, после питай каквото не ти е ясно и чак тогава тръгвай да пазаруваш