Страница 13 от 13

Re: Проект Celica GT-Four ST205

Публикувано на: 22 Ное 2012 17:58
от rudolf
SLADURA написа:
-Да и аз не съм фен на шлайфането, но щом от завода го дават, 1ви и 2ри ремонтен размер, значи няма грижи.. .. моята е първи - всичко пасна без никви отклонения ..
не съм много сигурен че това което наричаш 1ви и 2ри "ремонт" е шлайфане на вала..
за моя мотор има 4 различни лагери в разлика на 2-3 стотни. 3 от тези комплекта се водят стандартни и са през по малко от 1 стотна. /лично моя мотор е с 2 лагера номерирани като 1 ,и с два номерирани 2. ,още когато е нов мотора се мери комбинацията от кои размери лагери ще се сглоби,но това е поради изискванията за прецизна хлабина,а не заради ремонти...

освен 3те размера има и 1 -които се води ремонтен. той е със същите вътрешен размер както 3ти номер при другите,но с различен външен,което може да значи че е за компенсация на друго,,а не шлайфан вал.
кометирам моя мотор защото е с същия блок и вал като твоя. вие с колко сте го шлайфали че да ползвате 1-2 стотни лагер??? в моя ремонтен комплект никъде няма информация за ремонт на вал, шлайф и т.н.

Re: Проект Celica GT-Four ST205

Публикувано на: 23 Ное 2012 12:21
от Chapstur
Защо решихте да шлайфате вала, колко отклонение даваше на индикатора? И основно и биелно ли го шлайфахте? Предпорагам под 1ви ремонт имаш в предвид 0,25 стотни.

Re: Проект Celica GT-Four ST205

Публикувано на: 23 Ное 2012 13:35
от SLADURA
Толкова .. 0.25 стотни го резнахме .. ами нямаше как иначе... беше се изкривил от счупения лагер.
А нов струва колкото целия двигател .. втора рака не ми се искаше..

А защо толкова го мислите тоя вал .. кво толкова може да му стане от шлайфането ?

+едит: мисля, че и основно и биелно го сецнаха да ..
П.С. Панирахте ме малко .. - толкова ли е зле, че е шлайфан ? ermm.gif

Re: Проект Celica GT-Four ST205

Публикувано на: 23 Ное 2012 13:56
от rudolf
хм,,,сега си погледнах в каталога и за 1г-фе има 0.25 ремонтни,,а за моя 3сге-няма,,,сладуре, ти по мануал ли действаш или по универсални майскорски знания??

защото вала е циментиран с особено твърдо покритие..идеята е той да не се износва,а износването да е по лагерите които са от по мек матерял....в момента дори и да са спазени допустимите хлабини- вала ти е по мек като матерял защото си отнел циментацията
и имаш износване и на лагер и на вала.

нямам представа какъв живот значи това.

Re: Проект Celica GT-Four ST205

Публикувано на: 23 Ное 2012 14:49
от Chapstur
По принцип нямя страшно да шлайфаш.Но не и в тоя случай.Ако наистина циментацията на вала е както казва Митко а и Аз така мисля , че е 30 стотни.Ще почне да фърля лагери често,често. То в твоя случай няма какво да направиш.Така че времето ще покаже.Ако скоро изчукат лагерите ще търсиш вал, пък дори и втора употреба(ако е читав)

Re: Проект Celica GT-Four ST205

Публикувано на: 24 Ное 2012 09:29
от rudolf
аз не съм специалист и не разбирам много-гледам да се придържам към ремонтните каталози на фирмата....има ли процедура за шлайф-не бих се притеснявал,няма ли-бих

Re: Проект Celica GT-Four ST205

Публикувано на: 09 Апр 2013 10:32
от kir40
Браво!!! Много полезна и важна информация

Банкнотоброячни машини