Страница 1 от 1

Toyota Supra MK4 Auto>6sp Manual

Публикувано на: 19 Яну 2011 15:25
от DanielzZz
Понеже все повече и повече наближава момента,когато ще започна да си търся Супра имам следния въпрос.Кое е по-изгодно - да се купи Supra NA 6spd. и да и се трансплантира GTE,или да се купи Supra TT и да и се трансплантира 6sp ск.кутия.
Защо питам ? Защото според един потребител в тунинг.бг смяната на кутия излизала доста по-скъпо от смяната на мотор.

Публикувано на: 19 Яну 2011 15:55
от Akima
Тук трябва да питаш Недков - аз само ще вметна, че темата май е за Тойота Мания раздела. wink.gif

Публикувано на: 19 Яну 2011 15:56
от DanielzZz
Дълго време се чудех къде да я пусна.Мислех,че Тойота Мания е за проекти и т.н.

Re: Toyota Supra MK4 Auto>6sp Manual

Публикувано на: 19 Яну 2011 16:10
от LordDigital
DanielzZz написа:Понеже все повече и повече наближава момента,когато ще започна да си търся Супра имам следния въпрос.Кое е по-изгодно - да се купи Supra NA 6spd. и да и се трансплантира GTE,или да се купи Supra TT и да и се трансплантира 6sp ск.кутия.
Защо питам ? Защото според един потребител в тунинг.бг смяната на кутия излизала доста по-скъпо от смяната на мотор.
За супра излиза МНОГОО по-скъпо ,от смяната на натуралния мотора със най-добрия и екзотичен двигател някога слаган по супри със промелниво газоразпределение.

Със една дума НИКОГА не купувай супра автомат!

Публикувано на: 19 Яну 2011 22:31
от Nedkow
Смяната на кутията е по трудоемка, тъй като трябва да сменяш горната част на тунела да добавяш педал и др. Финансово зависи за колко ще си намериш атмосферка със 6ск. защото те не са много евтини, а и са редки.

Публикувано на: 20 Яну 2011 01:16
от Bass_Man
Имаш и други варианти , като например да ползваш кутия от МК3 в MK4, която е значително по-евтина или пък да садиш 2JZ в MK3 .

Публикувано на: 22 Яну 2011 15:17
от EMPEROR
Именно, смяната на Auto към 6sp. е МНОГО по-скъпа и трудоемка от NA към TT... затова земай NA 6sp и си свиркай.

За справка, мотор цял ТТ можеш да намерия между 1000 и 1500 паунда.
Само скоростната кутия е около 2500 паунда, а там е различен и дифа и кардана (което са още към 1000 паунда) и доста преправяне има.

Публикувано на: 23 Яну 2011 01:44
от poli
А защо не се копува готова?

Публикувано на: 23 Яну 2011 02:05
от Nedkow
poli написа:А защо не се копува готова?
При теб да не би да има нещо за супра и да няма кои да го купи ?

Публикувано на: 23 Яну 2011 11:59
от EMPEROR
И аз не разбрах кое не се купува точно?

Публикувано на: 23 Яну 2011 13:43
от mitoko
supra-та да си е и 6 скорости и турбо готова, и да се купува така :thumbsup:

Публикувано на: 23 Яну 2011 15:27
от poli
Да,самата кола да си е RZ.
Хвърлих им едно око вчера на RZетките 93- не са койзнае колко скъпи.

Публикувано на: 23 Яну 2011 15:30
от poli
Nedkow написа:
poli написа:А защо не се копува готова?
При теб да не би да има нещо за супра и да няма кои да го купи ?
Ако имах щеше да се знае.
А не би се продало сигурно само табло или рейка за RHD biggrin.gif

Публикувано на: 23 Яну 2011 23:15
от Nedkow
poli написа:
Nedkow написа:
poli написа:А защо не се копува готова?
При теб да не би да има нещо за супра и да няма кои да го купи ?
Ако имах щеше да се знае.
А не би се продало сигурно само табло или рейка за RHD biggrin.gif
Ако някои ти търси имам два комплекта табла и рейка за RHD laugh.gif

Публикувано на: 24 Яну 2011 00:30
от poli
Ще го имам в предвид. laugh.gif