CJ's AE86 project

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 13 Окт 2008 15:40

тоя тип помпи мисля че оригинално са някакви дърти ягуари от 70сете като приложения.

мисля си по голяма помпа 0.75 - с малко по дълго рамо на ръчната??
упгрейт на задните апарати?

http://www.raceparts-direct.com/product ... +Cylinders

нон интегрейт резервоар.


бтв 0.625 ги ползват като приложения за дву помпови спирачни системи без серво,,,,и явно работи за две колела,,,освен да има значение дали я натискаш с крак...

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 23 Окт 2008 19:14

Днес сложих бързата кормилна рейка. Преди да я монтирам я модифицрах като добавих още 2 зъба. tooth.gif Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг. Все още не съм тествал сетъпа подробно, но със сигурност значително се увеличи усилието, необходимо за въртене на волана. dry.gif Ще трябва да редувам дрифтинга с фитнес tongue.gif :whistle:

Quaife quick steering rack (извинявам се, но не направих сниммки от монтажа):
Изображение
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 23 Окт 2008 22:29

няма да имаш никакви проблеми при дрифтинга. и аз така предполагах, но тази рейка е чудесна, по-стегната е, но изобщо не пречи. и дрифта се хваща много по-лесно и удобно.
status: за БАН

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 24 Окт 2008 00:43

Тъкмо се връщам от малко среднощтни тестове :)
Воланът е действително по-стегнат и чувствителен, а оборотите от пълен ляв до пълен десен (или обратно) са 2,5. Все още не мога да преценя дали съм постигнал по-голям ъгъл на завиване, защото не я замерих със сток рейката. Сякаш има мъничко увеличение.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 24 Окт 2008 01:32

cj написа:Тъкмо се връщам от малко среднощтни тестове :)
Воланът е действително по-стегнат и чувствителен, а оборотите от пълен ляв до пълен десен (или обратно) са 2,5. Все още не мога да преценя дали съм постигнал по-голям ъгъл на завиване, защото не я замерих със сток рейката. Сякаш има мъничко увеличение.
Е тез работи са ясни ,амаа със вратите на преде тества ли? wink.gif

Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...
Изображение

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 24 Окт 2008 02:22

рамената който се захващат на нрца/рца и кормилните пръти--- при модели с хидравлична рейка са по къси,,,дават 17% по голям ъгал+ по бърза рекация= до сегашния ъгъл който имаш все едно да ти стане
2.08 -вътренето,,,а останалите 0.42 ти отварят повече,,,
конверсията е болт-он...
аз съм с такива, сметам че от 3.7 ход съм с 3.07 за същия градус.

b_d

Мнение от b_d » 24 Окт 2008 07:36

LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...
cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 24 Окт 2008 15:35

bad_dog написа:
LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...
cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.
Нещо ми се губи как със пилене може да се достигне подобен ефект като ползването на Spacers? wacko.gif
Изображение

b_d

Мнение от b_d » 24 Окт 2008 15:37

LordDigital написа:
bad_dog написа:
LordDigital написа: Между другото за Steering Angle - за АЕ-тата нема ли практика да се правят малки spacers дето да го увеличават ,вчера капилтурахме сервиза и си намерих моите дето са ми ги направили преди 2-3 години...
cj написа: Също така смених и накрайниците като преди това малко ги изпилих на струг.
Нещо ми се губи как със пилене може да се достигне подобен ефект като ползването на Spacers? wacko.gif
като струговаш края, така че да влиза леко(5мм) в рейката.

С шайба остава много малко резба.
Прикачени файлове
DSC00665.jpg
DSC00665.jpg (18.66 KiB) Преглеждано 3232 пъти

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 10 Фев 2009 13:21

Наскоро смених корона и пиньон на диференцияла с "TRD 4.778 final gear set". Все още не съм тествал колата както си му е реда, но сякаш е по-добре. Позапълниха се някои дупки в "power band"-а. Като понатрупам впечатления ще пиша пак.
Прикачени файлове
TRD 4.778 final gear set
TRD 4.778 final gear set
145a_1.jpg (13.39 KiB) Преглеждано 3207 пъти
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 25 Фев 2009 12:28

Снощи си карах колата малко "по-подробно". По-късия диф ми допада - хем разликата не е толкова голяма в цифри, хем се чувства. Пробвах няколко трасета и ме кефи. Изглади се паурбанда и по-бързичко се пълни оборотомера.

Само дето пак има нещо механически нередно - след кратко карана се появи скърцане. Най-осезаемо е при скорост от около 70 км/ч - направо като ултрасоник действа. :whistle: Над 90-100 пък почти не се чува. Нови лагери, нов шпер, нова корона, пиньон, хубаво масло - какво повече иска... wacko.gif wacko.gif wacko.gif При дрифт в завой също се разскърца.

Да му се невиди, пак ще играят човекочасове в бокса... надявам се да успея да го оправя до мероприятието в Пловдив. smile.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 26 Фев 2009 01:09

що не провериш внимателно реглажа на колата. аз този дето го сложих не издавани какви странни звуци, само чат пат почуква, ама много рядко. иначе грам не се чува, тесвахме го до 200 по километраж. на колата, от която го свалихме постянно се обаждаше, но тя е доста разкривена.
status: за БАН

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 26 Фев 2009 05:47

a be skurcane. Karai tam, tia shte se ogrize :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 26 Фев 2009 11:43

Днес ще му източа/проверя/сменя маслото - макар, че ме съмнява от там да проличи проблем. След това ще извадя дифа и ще го тествам как е регулиран.

ПС: Краси, диффа го сглобяваха някъде в София - там където е сглабян на червената Тойота на Тошко. Не знам дали е същият майстор, който е регулирал и твоя.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
Местоположение: sofia

Мнение от ghost rider » 26 Фев 2009 19:02

същия е.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта