CJ's AE86 project

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 22 Май 2008 21:05

cj написа:Под "агресивен" имах в предвид по-скоро начинът, по-който експлоатирам автомобила - както съм писал и по-рано, колата ми е само за "глупости" и почти не вижда нормално каране. Двигателят като концепция е малолитражен и високооборотен. За да му ползвам потенецияла почти не падам под 5500 рпм и то само в момен на шифтинг. Всичко това в комбинация с планираните промени води до значително завишена амортизация. От тази гледна точка, предпочитам да имам по-качествен и надежден сетъп.

...колкото да самите валове, за сега нямам намерение да ги сменям. Но принципно, ако реша да минавам по-нагоре с атмосферния сетъп - то те са логическата следваща стъпка и тогава качеството на карантиите вече ще е от наистина голямо значение.
:thumbsup: найстина е хубаво докато настъпваш-да не мислиш кое ти е слабо или е затръгнало...,а акъла да ти е в карането..

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 23 Юни 2008 23:59

Колата е сглобена. smile.gif Двигателят е в процес на разработване. Първи отзиви: нищо впечатляващо, както се казва в един филм "Well, it can move" wink.gif tongue.gif Oпределено има нужда от настройка, така че се надявам резултатът значително да се подобри.

За пореден път благодаря на bad_dog & Co. :thumbsup: worthy.gif :occasion5:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 24 Юни 2008 00:25

:thumbsup: punk.gif yako! Bravo! happy.gif

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 24 Юни 2008 00:43

Mеханиците са ти от Cartoon Network, но останалото изглежда доста на ниво! laugh.gif

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 25 Юни 2008 23:06

много хубави джелеза cool.gif
status: за БАН

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 09 Окт 2008 15:13

Хидравлична спирачка:
Изображение

ACT Cluthc kit: Heavy Duty Plate & Performance Street Disk
Изображение
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 09 Окт 2008 17:20

vsichko extra ama da beshe vzel street plate i 4 ili 6-puck disk.
Pak sushtite kone shteshe da darji, no s mnogo po kulturno mek pedal :) ama i taka e extra de. Moite sa dolu gore sushtite.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 10 Окт 2008 00:34

този съединител е екстра. сложихме такъв на тодор и не се различава особено от оригиналият като усещане, пак си е мек.
status: за БАН

del_sol_fen
Мнения: 533
Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
Местоположение: Chicago, US of A

Мнение от del_sol_fen » 10 Окт 2008 08:27

super e stanalo :)

iavno horata ot 7up reklamite deto sa ti pravili kolata....znaiat kvo praviat :)
-------------------------------------------------
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 10 Окт 2008 15:28

A kakva e taz spirala predi rycnata ,da ne bi da se planuva imlementacia na nqkakyv mehanicen G-meter :whistle:
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 10 Окт 2008 16:25

a ne na mene kato mi se skusat jilata moje i az da se zamislia za edna takava ruchna che taia kolkoto i bavno da se dvija kat drupna ne moga da blokiram kolelata.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

b_d

Мнение от b_d » 10 Окт 2008 16:42

LordDigital написа:A kakva e taz spirala predi rycnata ,da ne bi da se planuva imlementacia na nqkakyv mehanicen G-meter :whistle:
Тези, които виждат светлина в тунела да си мълчат :whistle:

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 10 Окт 2008 17:46

cj написа:Колата е сглобена. smile.gif Двигателят е в процес на разработване. Първи отзиви: нищо впечатляващо, както се казва в един филм "Well, it can move" wink.gif tongue.gif

този проект ми въздейства очайващо,,,,прави се всичко за което си мечтая да направя и накрая..."Well, it can move" unsure.gif

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 11 Окт 2008 00:14

bad_dog написа:
LordDigital написа:A kakva e taz spirala predi rycnata ,da ne bi da se planuva imlementacia na nqkakyv mehanicen G-meter :whistle:
Тези, които виждат светлина в тунела да си мълчат :whistle:
:whistle: :whistle: :whistle:
Изображение

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 13 Окт 2008 15:15

Съединителят е ОК, чувства се доста като сток. Дори съм леко разочарован - надявах се да е маничко по-рязък. Би следвало поне да издържа по-дълго. :)

Колкото до ръчната, в началото ми се струваше слаба. С времето започнах да свиквам, но все още смятам, че й липсва т.нар. "initial bite". Ще отида да замеря дали има разлика в силата и скоростта на притискане в зависимост от това дали системата се задейства с педала или с ръчната спирачка.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 60 госта