Освежаване на Селика Т18

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран: 06 фев 2010 13:35
Репутация: 0
Местоположение: varna

Мнениеот zapetaysun » 02 май 2011 17:40

...
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран: 06 фев 2010 13:35
Репутация: 0
Местоположение: varna

Мнениеот zapetaysun » 02 май 2011 17:41

Накрая излезе това :)
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран: 06 фев 2010 13:35
Репутация: 0
Местоположение: varna

Мнениеот zapetaysun » 02 май 2011 17:44

Така.Общо взето след като махнах силикона от долу остава само да сложа дифузьора на здравия капак.Понеже няма да го правя на момента,ако някой се е захващал с нещо подобно,или просто може да даде някоя свежа идея за начинанието,ще бъда много благодарен! rolleyes.gif
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Spaski
Мнения: 124
Регистриран: 15 окт 2009 23:24
Репутация: 0

Мнениеот Spaski » 05 май 2011 16:38

super !

Потребителски аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран: 06 фев 2010 13:35
Репутация: 0
Местоположение: varna

Мнениеот zapetaysun » 07 май 2011 09:17

Така.Дългоочакваният момент за захващане с вратите настъпи.Ще опитам да обясня всичко по-подробно,в случай,че някой се зариби по идеята :)
Първо големия зор бяха пантите.След няколко месеца търсене,сърфиране,тичане по стругари,сравняване на цени,реших да си купя направо готови,които разбира се не са оригинални,просто са направени като точни копия на оригинала.Намерих ги пантите.Това което ме чакаше в гаража,малко надмина очакванията ми от към изненади.Първата такава се оказаха гредите под калника на колата,за които трябва да се заварят пантите.Не бяха плоски,а някак си странно овални и трябваше с флекс,чук и СО2 да се направят нещо като легла за пантите.След като стана това,сложихме пантата,с о6те няколко профила,като разпънки,които да дърйат по-здраво не само пантата,но и гредата,за която е захваната.До колкото видях-стана здравичко.Понеже за 1-ви път правим такова нещо,най-вероятно ще излезе че има и друг,може би по-добър вариант,но следвайки логиката и някакви си технически умения,стигнахме до тези решения.Следващата стъпка беше да хванем пантата за вратата.Понеже не исках да я заваряваме за самата врата,а и ми се стори твърде възможно по-нататък вратата да се усуква,поради малкото място за което би била хваната пантата,си поръчах да ми изрежат от 8мм ламарина едни шаблони на вратата от страни,които да хвана с болтовете на мястото на старите панти,и за които да заваря пантата.Слава богу-получи се.Сега не се държи само горе,на малка площ,а на 4-те подсилени то4ки на вратата :) Самата заварка към вратата я направихме разбира се на плътно затворена врата,за да успеем после да я напаснем добре,да мойе да се затваря без проблеми.И това се получи.След като напаснахме всичко от регулиращите болтчета по пантите заварихме плътно цялата панта.Последва обаче следващата изненада-пантата опира в калника от вътре,понеже все пак първо се отваря леко в страни.Пробвахме да намалим хода и в страни,но или опира в калника,или се отваря прекалено малко и тапета на вратата заминава...Решението на този проблем явно ше са едни декоративни(на пръв поглед само) раздувки на калниците,до толкова,до колкото да може пантата да не се ограничава съвсем до минимум.Последното което трябва да направя,което не е никак маловажно,е да намеря,избера и да монтираме амортисьорите на вратите.За жалост нямам идея колко дълги,с какво налягане,за това ще разчитам или на око и интуиция,или на няколко неуспешни опита,докато уцеля което ми трябва.Ако някои може да помогне-да каже :)
За сега май толкова,ако се сетя друго-ще споделя :)
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
CybeR_SurfeR
Мнения: 132
Регистриран: 22 фев 2008 20:48
Репутация: 0
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот CybeR_SurfeR » 08 май 2011 07:13

Давай колега, с нетърпение очаквам да видя какъв ще е крайния резултат :thumbsup: ... Ще може ли да попитам само горе доло колко се очаква да изязат ЛСД-тата като цена всичко ?? mellow.gif

Потребителски аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран: 06 фев 2010 13:35
Репутация: 0
Местоположение: varna

Мнениеот zapetaysun » 08 май 2011 09:16

Много зависи какво търсиш.Аз ги взех за 300 лв.,с известна доза компромиси,сега когато трябва да си взема амортисьори-с тях около 400-450 ще стъпят.За труда по поставянето-аз намазах покрая цялостния проект по колата,иначе бръснат доста здраво.А най-сигурния вариант ако питаш мен е-поръчваш от интернет едни панти.Има bolt-on kit,който си пасва идеално на мястото на оригиналните панти на съответната кола.Е,малко по-скъп е,ама в някои сайтове има яки промоции :) Ако пък ти се минава тънко-правиш си едни панти и готово.Обаче ако ще го правиш това или се консултирай с някого,който го е правил,или изчакай малко да покарам моята и ще ти кажа резултата :occasion5:

Потребителски аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран: 06 фев 2010 13:35
Репутация: 0
Местоположение: varna

:)

Мнениеот zapetaysun » 12 юни 2011 00:28

Ето това се получи до тук.В момента колата е пръсната с пълнител течен кит и го чакаме да съхне.Малко остана до боята и цялостното и завършване :)
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
miLen4o
Мнения: 1028
Регистриран: 21 юли 2007 18:42
Репутация: 0
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот miLen4o » 12 юни 2011 09:56

Браво колега добре става.Надявам се за Джап Феста да си на линия(по скоро на магистрала) biggrin.gif
A car without TURBO is like a man without BALLS!

Потребителски аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран: 06 фев 2010 13:35
Репутация: 0
Местоположение: varna

Мнениеот zapetaysun » 12 юни 2011 11:04

miLen4o написа:Браво колега добре става.Надявам се за Джап Феста да си на линия(по скоро на магистрала) biggrin.gif
:thumbsup: и аз се надявам на това :partyman:

vladoludia
Мнения: 1
Регистриран: 20 фев 2011 02:22
Репутация: 0

Мнениеот vladoludia » 13 юни 2011 17:45

kolega nqmash li nqkakvo kopie na tozi difozior 4e iskam da si sloja na moq kapak takav

Потребителски аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран: 06 фев 2010 13:35
Репутация: 0
Местоположение: varna

Мнениеот zapetaysun » 14 юни 2011 15:07

vladoludia написа:kolega nqmash li nqkakvo kopie na tozi difozior 4e iskam da si sloja na moq kapak takav
нямам брат,с него я взех колата.Ако те интересува-пиши на лични-ще поразпитам тук таме какво може да се измисли

Потребителски аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран: 06 фев 2010 13:35
Репутация: 0
Местоположение: varna

Мнениеот zapetaysun » 04 юли 2011 09:52

Koшницата е готова :) Скоро ще кача и малко снимки,а който му е интересно да я види на живо-на варненската среща в четвъртък :)

Потребителски аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран: 06 фев 2010 13:35
Репутация: 0
Местоположение: varna

:))))

Мнениеот zapetaysun » 16 юли 2011 18:51

Ето една импровизирана снимка-който го е еня да добие малко представа :)
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
Ployd
Мнения: 78
Регистриран: 01 апр 2008 11:09
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот Ployd » 22 юли 2011 20:23

Треат една готина Жанта с много фин борд брат и заспива :thumbsup:
евала часовете в гаража си показаха своето :thumbsup:
Toyota Celica 2.0 GT 1997


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта