двигател от селика vvtli 190 na vvti 143

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
daido86
Мнения: 18
Регистриран: 18 сеп 2009 22:54
Репутация: 0
Местоположение: UK London

двигател от селика vvtli 190 na vvti 143

Мнениеот daido86 » 16 апр 2011 14:47

колеги някои може ли да ми каже при смяната на двигател на 143 с този с турбото 190,трябва ли да се сменя скоростната кутия също и кои други 4асти по двигателя трябва да се подменят(инжектори,маслена помпа,съединител....) ?

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5593
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 349
Местоположение: Варна

Мнениеот Akima » 16 апр 2011 15:24

1.http://tinyurl.com/6zkvach - вземаш една такава.

2.Преценяваш кое е по-лесно да оправиш с части от твотя тази с VVTL-а или да размениш двигателите барабар със всичко,което е под предния капак и ECU-то.

3.В следствие на т.2 имаш или една Celica 192 HP и една за продаване на части/блъсната[както решиш да я обявиш] или имаш 2 работещи Celic-и,едната от която е нахаканат само,че с твоя двигател.

Успех - ако решиш да предприемеш Swap-ване непременно пиши във форума - има доста кадърни колеги,които с радост ще помогнат! :thumbsup: cool.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Re: двигател от селика vvtli 190 na vvti 143

Мнениеот rudolf » 16 апр 2011 16:36

[quote="daido86"] с този с турбото 190,quote]
????

най добре е да питаш с обозначенията на самите двигатели,,,за да сте сигурно с този които говорите,че става въпрос за едно и също,,,а и подозирам че не си чел характеристките на моторите

мисля че си обречен на неуспех,,ако мислиш че мотора е турбо и мислиш да правиш суапове, само с блок и глава,,без периферийте..

Потребителски аватар
daido86
Мнения: 18
Регистриран: 18 сеп 2009 22:54
Репутация: 0
Местоположение: UK London

Мнениеот daido86 » 16 апр 2011 16:50

da zamestq 1zzfe s 2zzfe.imam predvid celiq dvigadel a ne da prenasqm 4arkove ot nego ( http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-CELICA-190 ... 4aa8ecac8d )

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5593
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 349
Местоположение: Варна

Мнениеот Akima » 16 апр 2011 17:09

Пак те съветвам - купи си цяла кола - двигател,кутия и електроника! :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 16 апр 2011 17:40

daido86 написа:da zamestq 1zzfe s 2zzfe.imam predvid celiq dvigadel a ne da prenasqm 4arkove ot nego ( http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-CELICA-190 ... 4aa8ecac8d )


happy.gif

ми не говориш за 2zzfe,,a za 2zzge,,,и не е турбо,,а е атмосверен.което ме кара да си мисля че този суап е моментно хрумване...

периферия- е онази част от двигателя,,които стой извън блока и главата-като този които си пуснал, но без която двигателя не може да функционира.

като цяло ,единственото което без д апознавам моторите си мисля,е че захватите на скоростните кутий на тойота са съвместими с различни двигатели от едно поколение в случея ZZ .
при наличието на контрол на Лифта на клапаните в 2ззге,освен електрониката,ще има и разлика в инсталацията...помисли с какво ще управляваш новия мотор. ако избереш стандарта електрониката- е добре да се увериш за кой пазар е правен мотора и че електрониката не е секурната към ключ или табла...мен това ме плаши-останалото и да опира-тук там-може и да стане.

принципно данните на мотоп които е правен за японския пазар са за над 100 октанов бензин(мисля 104). и в форум за моя японски мотор,-ирланците го дават с около 5 коня по ниско на 100 октана..

от въпросите които задаваш те съветвам да не се захващаш.

Потребителски аватар
daido86
Мнения: 18
Регистриран: 18 сеп 2009 22:54
Репутация: 0
Местоположение: UK London

Мнениеот daido86 » 16 апр 2011 17:56

qsno....sega ve4e ideqta na ''Akima'' mi dopada pove4e,no za 190-to sum po4ti 100% siguren 4e e s turbo.ako nqkoi ima drugi predlojeniq za vdigane ne mo6tnostta na 143-kata da spodeli wink.gif

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 16 апр 2011 18:03

атмосверен е,,не съм се интересувал,но 1ззфе мисля че имаше някакви плюсове,,,прочети странична информация,,,в тойота форум,не е много популясрен мотора,,мисля че ен са повече от 3,и няма свапове..

http://www.toysport.com/technical%20inf ... _notes.htm

Потребителски аватар
daido86
Мнения: 18
Регистриран: 18 сеп 2009 22:54
Репутация: 0
Местоположение: UK London

Мнениеот daido86 » 16 апр 2011 18:18

....ако от плюсове имаш предвид:разход на масло и проблем с клапаните.но всичко се оправя с един лек ремонт smile.gif след това наистина съм нямал проблеми с колата,единствено къде е тромава...

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 16 апр 2011 18:38

daido86 написа:....ако от плюсове имаш предвид:разход на масло и проблем с клапаните.но всичко се оправя с един лек ремонт smile.gif след това наистина съм нямал проблеми с колата,единствено къде е тромава...


хубаво да покараш кола с 2зз,,,защото се опасявам че ще останеш леко разочарован от това което очакваш...10 нютона+ и 30 коня повече над 6500 оборота...

сравни графики,да не се окаже че до 6500 са еднакви,,а ти не обичаш да караш на 7200 оборота,,

mar29
Мнения: 216
Регистриран: 12 окт 2010 18:21
Репутация: 0
Местоположение: България

192 к.с

Мнениеот mar29 » 16 апр 2011 18:43

Абсолютно всички 192 к.с СЕЛИКИ са БЕЗ ТУРБО, независимо за кой пазар са правени.
Според мен започваш нещо,на което не се знае кога ще му видиш края.Отговорът на АКИМА най-ми допада в твоя случай.
Според мен въобще не се занимавай с глупости колега.По-добре си продай твоята,добави някой лев и си вземи една заводска 192 к.с ,отколкото да се захващаш с това.
Мое мнение е това............и не очаквай да се радваш на нисък разход с по-мощния двигател или какво,после ще питаме как и дали да го слагаме на ГАЗ ли ?
Карай си количката и не се занимавай с глупости.По-добре помисли как да си олекотиш купето на твоята.
Иначе и колегата РУДОЛФ е много,много прав- за 1 сек време ще набуташ толкова пари ( а и ще гори повече ) ,че по-добре не се занимавай.Или сменяй колата ,или послушай АКИМА

Потребителски аватар
daido86
Мнения: 18
Регистриран: 18 сеп 2009 22:54
Репутация: 0
Местоположение: UK London

Мнениеот daido86 » 16 апр 2011 21:48

ок мерси за инфото...а някои може ли да ми каже ще повлияе ли нитрото особено на мощността на този двигател?

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 16 апр 2011 21:56

не съм казал че ще гори повече в оборотите в който кара 1ззфе-то,,,идеята на vvtli, според мен е точно такава,,,да съвмести икономичен,екологичен и спортен двигател в едно...тъй че за разлика от спортните двигатели с стационарно газоразпределение---тук системата позволява японеца д апрецени в кой режими-какъв характер ще има двигателя....

mar29
Мнения: 216
Регистриран: 12 окт 2010 18:21
Репутация: 0
Местоположение: България

?

Мнениеот mar29 » 16 апр 2011 22:15

Ами имаше един съфорумец,който беше сложил на СЕЛИКА 143 к.с НИТРО......ГЕНЧО се казва момчето,и ако поровиш из форума,ще намериш проекта му.
Обаче ми направи много лошо впечатление отношението на колегите от форума.Момчето наля сума ти пари в тази СЕЛИКА и споделяше как се развива колата,а някои колеги открито се дразнеха с него.После аз се запознах с него и той ми сподели за нитрото,че се е подгонил с някакво АМГ по магистралата.Държал го е отзаде си до към 210 км/ч ,но после приказката е свършила...........по негови думи и мой спомен, му се е прекъснало горивоподаването и колата е останала само на НИТРО............,като после всичко е станало на салата в двигателя и сменяше даже и бутала ( за 2 от тях ми каза,че ги е изкарвал на по 3 части всяко ). wacko.gif
Между другото искам да кажа на колегите от форума (те ще се познаят най-вероятно ),че ГЕНАТА продаде въпросната СЕЛИКА за 15 500 лв миналата година ( август-септември ) на един бургазлия !!!!
Казвам го,защото се ебавахте с него,че много и искал и тем подобни.
В момента въпросният колега кара АУДИ А6 Т 2.7, като го чипоса при КЕЛЕША във ВАРНА и сега АУДИТО е над 350 к.с. :whistle:

Та с две думи колега- купи си заводска СЕЛИКА 1.8 192 к.с. или сменяй колата.А ако ще даваш толкова пари за друга такава и да ходиш по майстори да ти смянят нещата,по-добре си продай твоята,добави въпросните пари и вземай една ХОНДА S 2000

Потребителски аватар
daido86
Мнения: 18
Регистриран: 18 сеп 2009 22:54
Репутация: 0
Местоположение: UK London

Мнениеот daido86 » 16 апр 2011 22:39

...to taka stava nai 4esto-razni mi6kari koito ne mogat da si pozvolqt ne6to podobno im ostava samo da se durjat skipti4no kum tezi koito sa re6ili da probvat kakvoto i da e.a otnostno kolata e sled osnoven remont na dvigatelq taka 4e 6te i se poradvam malko o6te dokato si e v silata a sled tova 6te mu mislq wink.gif


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта