Do not optimize a running system!The-Spy написа:Като цяло съм много доволен от представянето на колата, пъргава си е, но искам още малко, както цитират колегите... колкото повече, толкова повече!...
[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006
- zi_zi_top
- Мнения: 4207
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
PESHO OT MARS - принципно си прав, само дето няма такива, които да правят Тойота, Хонда и другите японци... От всичките, само 1.4 д4д подлежи на ремап, чип - както искаш, защото е с БОШ ЕКУ.... Другите - бокс и електронен бууст контролер примерно...
А реално, сега чакам едни piggy-back така да се каже, което реално можеш на момента да го променяш, но променяш надув, гориво, въздух температура, и други подобни - т.е. ЧИП, но променящ се лесно и бързо. Разбира се както всичко друго, си има допустими граници, за да няма изпреварени от предния мост biggrin.gif По празниците ще дойдат нещата, ще сложа на 1.4, 2.2 и 3.0 д4д и ще кажа резултатите. По-добър вариант е теоретично от бокса. А официално има поддръжка дори за бензиновите тойоти, но да видим като дойдат....
Варианти да се повиши мощност точно на този Авенсис има, пробвали сме го, прави 180к.с. на дино, надбягва Ауди А6 3.0ТДИ 240к.с. на 400м ..... Мисля че става приятно, но може още по-добре, без риск за трошене на третото стартиране
Зизи - тая система може да работи, ама не работи оптимално, камо ли максимално, да не говорим за логично и правилно Производителите разчитат на клиенти като теб, но има много като мен, които не харесват заводските ограничения и си правят колата както трябва и както си може biggrin.gif Всеки влак има пътници ...
А реално, сега чакам едни piggy-back така да се каже, което реално можеш на момента да го променяш, но променяш надув, гориво, въздух температура, и други подобни - т.е. ЧИП, но променящ се лесно и бързо. Разбира се както всичко друго, си има допустими граници, за да няма изпреварени от предния мост biggrin.gif По празниците ще дойдат нещата, ще сложа на 1.4, 2.2 и 3.0 д4д и ще кажа резултатите. По-добър вариант е теоретично от бокса. А официално има поддръжка дори за бензиновите тойоти, но да видим като дойдат....
Варианти да се повиши мощност точно на този Авенсис има, пробвали сме го, прави 180к.с. на дино, надбягва Ауди А6 3.0ТДИ 240к.с. на 400м ..... Мисля че става приятно, но може още по-добре, без риск за трошене на третото стартиране
Зизи - тая система може да работи, ама не работи оптимално, камо ли максимално, да не говорим за логично и правилно Производителите разчитат на клиенти като теб, но има много като мен, които не харесват заводските ограничения и си правят колата както трябва и както си може biggrin.gif Всеки влак има пътници ...
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Искаш да кажеш че ЕКУтата на тойота, хонда и другите японци работят на по-различен принци от тези на БОШ? Теотетично всички би трябвало да понадлежат на ремап. До колкото от време на време има фабрични удейти на на ЕКУ-тата (за авенсис 2.2д4д съм сигурен че имаше) би трябвало това с ремап-а дае решима задачаMe4oKyX написа:PESHO OT MARS - принципно си прав, само дето няма такива, които да правят Тойота, Хонда и другите японци... От всичките, само 1.4 д4д подлежи на ремап, чип - както искаш, защото е с БОШ ЕКУ.... Другите - бокс и електронен бууст контролер примерно...
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Ми няма пълно щастие явно biggrin.gif
Щом немогат да се ремапват със сигурност нещо като новите играчки а не старите боксове ще е по-добрия вариант.
Щом немогат да се ремапват със сигурност нещо като новите играчки а не старите боксове ще е по-добрия вариант.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
danny - пак същия вариант има при теб, както и за 2.2 150к.с. ..... бокс или новата джаджа, но за новия вариант ще имам инфо след поне седмица. Не бързайте, за да не се окаже правилното нещо, пък после да имате бокс... А дали Стайнбауер или TDC Technologies или Drake Tuning - все същия ефект - пробвал съм ги всичките
Само да добавя малко инфо, че Пешо се е пообъркал. Та Авенсиса, за който става въпрос е моя и на диното едвам успя да изкара 170-172 коня, а не 180 и около 345-350 NHm. Дано с piggy back-a да успеем да ударим поне 180 коня, макар че нищо не е сигурно. И въпросното Ауди наистина беше 3.0 ТДИ 245 коня, ама беше комби и куатро, демек поне 200 кила по-тежко от мен, до 200 съм пред него, но нагоре ще ме отвее със сигурност (не сме пробвали, но съм убеден, че ще припадам).Me4oKyX написа: Варианти да се повиши мощност точно на този Авенсис има, пробвали сме го, прави 180к.с. на дино, надбягва Ауди А6 3.0ТДИ 240к.с. на 400м ..... Мисля че става приятно, но може още по-добре, без риск за трошене на третото стартиране
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
И аз чакам, не съм ви забравил, искам да споделя мнение, просто момчето, което ги носи катастрофира леко с колата, но колата се прибра на пътна помощ, после пък баща му здравословни проблеми и не остава време да ми обърне внимание................ Абе направо, от мерак не мога да спя вече .... Ама неволята го сполетя нещо и чакам и аз като вас..... тръпнейки.... дано тази седмица да станат нещата, че иначе ще родя и аз след жената laugh.gif
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Каква интересна тема, потънала на дълбоко...
Има ли някакво развитие?
Аз също проявявам интерес ))
Има ли някакво развитие?
Аз също проявявам интерес ))
Avensis 2.2 D-4D '06
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
Развитието в крайна сметка - болни мозъци от Англия.... Интересното беше, че ми прати и снимки и инфо, дори той го държеше, но нищо не ми донесе тоя мил човек... А абсурдното е, че ТОЙ ми ги предложи, щото искаше и на неговата кола да слагаме.... А сега това чудо, не мога да го намеря.... Та реално - нищо ново под слънцето.... За всеобщо съжаление
Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D
От Prospeed Motorsport ми обявиха 1170в за Powerbox...
Дадоха ми следни показатели:
Максимална мощност (hp) преди-150, след- 174
Максимален въртящ момент (Nm) преди-310, след- 355
Като цифри е добре, но цената му не е и прекалено висока?!?!
Дадоха ми следни показатели:
Максимална мощност (hp) преди-150, след- 174
Максимален въртящ момент (Nm) преди-310, след- 355
Като цифри е добре, но цената му не е и прекалено висока?!?!
Avensis 2.2 D-4D '06
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Nedkow и 5 госта