Страница 10 от 10

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано: 25 фев 2013 12:57
от Shelby
Здравейте,

През студените зимни дни, бях махнал бокса, защото не виждах смисъл да го ползвам, при положение, че колата не успяваше да загрее до офиса. Този петък, обаче го сложих обратно, защото се позатопли, а и имах ходене до Хисаря punk.gif Веднага след монтажа си напълних душата, защото колата стана доста по-отзивчива, тръгваше от по-ниски обороти, а във високите имаше значително по-голяма сила! Вечерта тръгнах към Хисаря, но понеже закъснявах за партито и карах доста бързо. Голям кеф, ей biggrin.gif Така се набираше , при 140 като натиснех газта и си наемаше доста сериозно tongue.gif По пътя не паднах под 140 и не карах плавно, ту ускорявах, ту намалявах, защото застигах някой. Стигайки в Хирася видях, че средната ми скорост е 112км/ч, а разхода по борд 6.8л/100. С предишната ми кола, 320i Е90, щях да направя около 9-10л/100км и нямаше да ми достави такова удоволствие откъм ускорение...
Добри са им моторетките на тези коли, много добре им пасват :)

Един убавец с Алфа 156 1.8 twinspark (140 коня) реши да ми се дърпа при около 140 и му направих такъв ластик, че чак ми стана неудобно :whistle:

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано: 20 апр 2015 11:09
от mitakanadeto
Здравейте колеги,
Сериозно съм решил да сложа Power box на моя Avensis 2.0 126к.с. 2007г.
Има предложения в eBay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... 6&_sacat=0
Предлагат се варианти за рейла, през OBD2 буксата, настроени само за този мотор и универсални (самонастройващи се) с Reset бутон при смяна на автомобила.
Искрено моля за коментар на предлаганото и още повече споделяне на мнения от ползватели.
Аз лично желая единственно намаляване на разхода на гориво и приоритета ми е само в тази посока.
Поздрави и успех на всички!
Димитър.

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано: 24 апр 2015 08:09
от hangelov
Някой запознат ли е с този power box настроен си е за дадената кола няма настройки от потребителя слагаш и караш и гарантират 1 литър по-нисък разход на гориво
http://www.ebay.com/itm/Chiptuning-power-box-Toyota-Avensis-Verso-2-0-D4D-116-hp-Express-Shipping-/291027632550
http://www.ebay.com/itm/Chiptuning-power-box-TOYOTA-AVENSIS-VERSO-2-0-D4D-116-HP-PS-diesel-tuning-chip-/300928094637?hash=item4610b651ad&vxp=mtr
http://www.italianspeed.eu/en/chiptuning-toyota-avensis-verso/chiptuning-toyota-avensis-verso-20-d4d-116-hp-1476.html

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано: 26 апр 2015 22:08
от Me4oKyX
Момци, тези, които сте показали стават за 2.0 116к.с. Проблема е, че ще дойде за 90 евра, а това тук струва 260лв, с монтажа, с гаранция - вие си правете сметката. Пак италиански са, пробвани на доста автомобили, производител им са води Abarth. За 2.0 126к.с варианта е още по-добър. За пълна настройка и лесна промяна ви трябват тези за рейла. ОБД версиите нещо не са много популярни. А и това с автоматичните настройки няма как да го накараш да работи за МАХ икономия. Трябват ви ръчни настройки, с възможно най-голям диапазон на корекции, за да постигнете това, което искате :thumbsup:

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано: 28 апр 2015 09:20
от hangelov
Me4oKyX написа:Момци, тези, които сте показали стават за 2.0 116к.с. Проблема е, че ще дойде за 90 евра, а това тук струва 260лв, с монтажа, с гаранция - вие си правете сметката. Пак италиански са, пробвани на доста автомобили, производител им са води Abarth. За 2.0 126к.с варианта е още по-добър. За пълна настройка и лесна промяна ви трябват тези за рейла. ОБД версиите нещо не са много популярни. А и това с автоматичните настройки няма как да го накараш да работи за МАХ икономия. Трябват ви ръчни настройки, с възможно най-голям диапазон на корекции, за да постигнете това, което искате :thumbsup:

Това ли са чиповете който предлагаш Мечопух : http://www.racechip.com/chiptuning/toyota/avensis/2-t25/2-0-d-4d-85kw/index.php
защото ако са тези и при тях няма настройки от потребителя и твоята цена е с 40 лева по-малко което е добре. Предлагам ти да почнеш да предлагаш и готови защото на мен и на много хора не им се занимава да си правят експерименти а предпочитат да вземат нещо което вече е настроено. Предлагам също да качиш някакви снимки как изглежда продукта.

Re: [Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Публикувано: 02 май 2015 23:00
от Jetro
Не се занимавай с глупости...в хеед вече правят ремап :), има тема в общи. Зарежи скапаните боксове.

Re: [Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Публикувано: 13 май 2015 09:58
от Me4oKyX
hangelov - не са тези боксовете. Бокса е Genercom. А ремап има, някой ако е направил да сподели, аз не съм, а и нещо не виждам как ще потроша 5-6 пъти повече пари за този ремап.... просто нереалничко е малко за България rolleyes.gif

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Публикувано: 18 апр 2016 03:04
от Iliyа Damyanov
Темата ми се стори подходяща да попитам дали някой си е газифицирал дизела. Преди време попаднах на информация и поразрових каква е тази история.

В общи линии се поставя изпарител който при над 1000 оборота подава в колекторите малко газ. Ефекта бил като още едно турбо , разхода на дизел пада с около 2 литра но за сметка на 2 литра газ. Удължава се живота на катализатора и филтъра за твърди частици , повишаване на въртящия монент още в ниските оборти. Мненията бяха все позитивни особено за по-големите мотори с рейл система. Последно по спомен даже не ползваха изпарител. Подава се направо течна фаза която се изпарява в колектора и при изпарението допълнително сваля температурата (дава ефект на по-голям кулер). Не ,че е голям плюс но и двигателя утихвал. Та въпроса тук някой курдисал ли си е газово на дизела? Пак по спомен интервенцията е около 700-800 лева.
Лично аз не търся повече мощост но цялостните ползи ако се кара една кола интензивно повече от две години си заслужава.
Вариянта който обмислям е да си купя от малко по-скъпите гуми със самоносеща конструкция и на мястото на резервната гума да сложа бутилка.

Поздрави.

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Публикувано: 19 апр 2016 16:34
от kostadinnm
Iliyа Damyanov написа:Източник Темата ми се стори подходяща да попитам дали някой си е газифицирал дизела. Преди време попаднах на информация и поразрових каква е тази история.

В общи линии се поставя изпарител който при над 1000 оборота подава в колекторите малко газ. Ефекта бил като още едно турбо , разхода на дизел пада с около 2 литра но за сметка на 2 литра газ. Удължава се живота на катализатора и филтъра за твърди частици , повишаване на въртящия монент още в ниските оборти. Мненията бяха все позитивни особено за по-големите мотори с рейл система. Последно по спомен даже не ползваха изпарител. Подава се направо течна фаза която се изпарява в колектора и при изпарението допълнително сваля температурата (дава ефект на по-голям кулер). Не ,че е голям плюс но и двигателя утихвал. Та въпроса тук някой курдисал ли си е газово на дизела? Пак по спомен интервенцията е около 700-800 лева.
Лично аз не търся повече мощост но цялостните ползи ако се кара една кола интензивно повече от две години си заслужава.
Вариянта който обмислям е да си купя от малко по-скъпите гуми със самоносеща конструкция и на мястото на резервната гума да сложа бутилка.

Поздрави.


Интересно. Колега от hardwarebg-форума има такава инсталация на сивик и твърди, че е много доволен. Единствено не разбрах, защо му замина съединителя.
А ти от къде имаш инфо - сподели да поразпитаме - ако не друго, поне от любопитство?!
Други нови легенди в момента се носят за т.нар. 'хибридно турбо', което така и не ми се изясни. До колкото можах да схвана за него е, че също е много ефективно, но така и няма достатъчно инфо за установени практики за поставяне.
Всеки случай с нашите заключени денсо еку-та, ако се налагат промени по тях, ще е жалко.

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Публикувано: 20 апр 2016 00:35
от Iliyа Damyanov
Преди няколко години ровех инфо за бусове. Там попаднах на информация но е бедна , за сметка на това ме припрати към офроуд форуми където доста авджии са си газифицирали “джиповете“ с които ходят на лов и всички мнения са положителни. Нямам спомени за саитове но няма да е трудно да ги откриеш. Има информация и за майстори.
За ЕКУ-то не се притеснявай не се модифицира а само се взима информация от него която е нужна за дозирането на газта.

За хибридно турбо чувам за първи път и нямам представа за какво става въпрос.

Що се отнася до колегата от hardwarebg-форума вероятно визираш Сивика на bat-zerga.
Там нещата са тотално модифицирани. Като почнаш от колектори и скопен ЕГР до италиянски чип тунинг. Миналия септември чукнах 14 лазарника в Италия и мога да ти кажа , че са много напред с материяла но е нормално все пак са 60 милиона население и си има доста тунинг фирми с традиции. Та въпросния Сивик не съединител да гори ами от чипа може и карета да троши. Проблема му не е в газификацията. За мене самото упражнение е малко безсмислено , в смисъл дизелова малолитражка да се модифицира като бегачка. Ако колата не е проектирана за бегачка няма никакъв смисъл от напъване освен ако не е за чесане на краста. На Октобър феста видях Фолцваген бръмбър с монтиран двигател от Порше. От пръв поглед си личеше , че парите които са наляти са повече от колкото да се купи направо Порше. Та така. На мене интереса ми опира до подобряване на комфорта при градско защото в ниските обороти 2,2 D-CAT е пълна скръб. Сравнявам го с 2,2 на Нисан който е само 126 коня но до 2000 оборота тегли чувствително по-добре и мотора е някак по-гъвкав и балансиран от Toyota-та макар тя да е по-мощна , то аз някак не мога да я усетя като кола която има 177 коня. Иначе кутиите им са като близнаци , 4000 оборота 240. Това естествено е скорост която не ползвам. На мене и 100 коня ми стигат ама това чудо 3 секунди мисли и после реагира . Ако няма решение на тоя проблем ще има развод по италянски.
Поздрави.

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Публикувано: 20 апр 2016 13:16
от steich
При газифициране на дизелов автомобил, за максимална ефективност и икономия едновременно с подаването на определено количество газ е важно и да се коригира/намали процентно и подаването на нафта. Има разработени готови инжекциони които при по-новите автомобили в такъв смесен режим на работа директно командват дизеловото ЕКУ по КАН и коригират количеството дизел. За съжаление преди няколко години гледах такива системи само в чужди сайтове и ставаше въпрос за едни 4-5 хил. лв. ... сега знам че и доста известни чужди фирми на нашия пазар разработват такива системи но излизали около 2000 - 2000+ лв. Другото което е ... колкото по-голям двигател като кубатура, толкова ефекта е по голям ... затова се слага на камиони предимно.

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Публикувано: 20 апр 2016 14:02
от TATI
Аз такова, да не ви развалям идилийката, но последните мнения нямат нищо общо с темата.
Та, или си направете нова тема в раздел ОФФТОПИК или ще изтрия последните мнения!

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Публикувано: 30 авг 2016 22:58
от bdm
Iliyа Damyanov написа:Източник
ама това чудо 3 секунди мисли и после реагира . Ако няма решение на тоя проблем ще има развод по италянски.
Поздрави.

Може да ти се струва тъпо, но пробвай със смяна въздушния филтър. При мен беше същата работа. Случи се при обслужването на колата и смяна на всички филтри. Филтъра, които бях сложил беше с киче от долния край. Купих бош, които е с дунапрен отдолу и като го смених колата литна, няма лаг и мощоста се вдигна. Колата е авенсис 2.2 д4д 150 к.с. Успех!