Страница 2 от 10

Публикувано: 14 сеп 2011 00:13
от zi_zi_top
The-Spy написа:Като цяло съм много доволен от представянето на колата, пъргава си е, но искам още малко, както цитират колегите... колкото повече, толкова повече!...


Do not optimize a running system! :thumbsup:

Публикувано: 14 сеп 2011 01:26
от Me4oKyX
PESHO OT MARS - принципно си прав, само дето няма такива, които да правят Тойота, Хонда и другите японци... От всичките, само 1.4 д4д подлежи на ремап, чип - както искаш, защото е с БОШ ЕКУ.... Другите - бокс и електронен бууст контролер примерно...

А реално, сега чакам едни piggy-back така да се каже, което реално можеш на момента да го променяш, но променяш надув, гориво, въздух температура, и други подобни - т.е. ЧИП, но променящ се лесно и бързо. Разбира се както всичко друго, си има допустими граници, за да няма изпреварени от предния мост biggrin.gif По празниците ще дойдат нещата, ще сложа на 1.4, 2.2 и 3.0 д4д и ще кажа резултатите. По-добър вариант е теоретично от бокса. А официално има поддръжка дори за бензиновите тойоти, но да видим като дойдат....

Варианти да се повиши мощност точно на този Авенсис има, пробвали сме го, прави 180к.с. на дино, надбягва Ауди А6 3.0ТДИ 240к.с. на 400м ..... Мисля че става приятно, но може още по-добре, без риск за трошене на третото стартиране :thumbsup:
Зизи - тая система може да работи, ама не работи оптимално, камо ли максимално, да не говорим за логично и правилно :whistle: Производителите разчитат на клиенти като теб, но има много като мен, които не харесват заводските ограничения и си правят колата както трябва и както си може biggrin.gif Всеки влак има пътници ...

Публикувано: 14 сеп 2011 01:34
от Vesko
Me4oKyX написа:PESHO OT MARS - принципно си прав, само дето няма такива, които да правят Тойота, Хонда и другите японци... От всичките, само 1.4 д4д подлежи на ремап, чип - както искаш, защото е с БОШ ЕКУ.... Другите - бокс и електронен бууст контролер примерно...


Искаш да кажеш че ЕКУтата на тойота, хонда и другите японци работят на по-различен принци от тези на БОШ? Теотетично всички би трябвало да понадлежат на ремап. До колкото от време на време има фабрични удейти на на ЕКУ-тата (за авенсис 2.2д4д съм сигурен че имаше) би трябвало това с ремап-а дае решима задача :thumbsup:

Публикувано: 14 сеп 2011 08:27
от Me4oKyX
Искам да кажа, че няма хардуера, за да се едит-ва софтуера.... И пак - теоретично си прав, дефакто - НЕМА РЕМАП :thumbsup:

Публикувано: 14 сеп 2011 09:03
от PESHO OT MARS
Ми няма пълно щастие явно biggrin.gif

Щом немогат да се ремапват със сигурност нещо като новите играчки а не старите боксове ще е по-добрия вариант.

Публикувано: 14 сеп 2011 10:01
от max-2
Бих могъл да потърся STEINBAUER на по-ниска цена, около половината, че и по-малко от обявената в сайта им, втора ръка естествено.

Публикувано: 14 сеп 2011 15:44
от danny
За корола версо 2.2 - 136 кончета какво може да се направи? :wav:

Публикувано: 15 сеп 2011 01:21
от Me4oKyX
danny - пак същия вариант има при теб, както и за 2.2 150к.с. ..... бокс или новата джаджа, но за новия вариант ще имам инфо след поне седмица. Не бързайте, за да не се окаже правилното нещо, пък после да имате бокс... А дали Стайнбауер или TDC Technologies или Drake Tuning - все същия ефект - пробвал съм ги всичките :thumbsup:

Публикувано: 22 сеп 2011 15:55
от kopeldaka
Me4oKyX написа:Варианти да се повиши мощност точно на този Авенсис има, пробвали сме го, прави 180к.с. на дино, надбягва Ауди А6 3.0ТДИ 240к.с. на 400м ..... Мисля че става приятно, но може още по-добре, без риск за трошене на третото стартиране :thumbsup:
Само да добавя малко инфо, че Пешо се е пообъркал. Та Авенсиса, за който става въпрос е моя и на диното едвам успя да изкара 170-172 коня, а не 180 и около 345-350 NHm. Дано с piggy back-a да успеем да ударим поне 180 коня, макар че нищо не е сигурно. И въпросното Ауди наистина беше 3.0 ТДИ 245 коня, ама беше комби и куатро, демек поне 200 кила по-тежко от мен, до 200 съм пред него, но нагоре ще ме отвее със сигурност (не сме пробвали, но съм убеден, че ще припадам).

Публикувано: 08 окт 2011 13:01
от The-Spy
Е... МечоКух, какво стана ? Има ли информация вече ??? :)
Чакам с нетърпение

Публикувано: 09 окт 2011 02:20
от Me4oKyX
И аз чакам, не съм ви забравил, искам да споделя мнение, просто момчето, което ги носи катастрофира леко с колата, но колата се прибра на пътна помощ, после пък баща му здравословни проблеми и не остава време да ми обърне внимание................ Абе направо, от мерак не мога да спя вече .... sad.gif Ама неволята го сполетя нещо и чакам и аз като вас..... тръпнейки.... дано тази седмица да станат нещата, че иначе ще родя и аз след жената laugh.gif

Публикувано: 18 ное 2011 13:24
от lederman
Я да размърдаме малко темата :)
Има ли някакво развитие?

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано: 08 окт 2012 22:42
от Shelby
Каква интересна тема, потънала на дълбоко...
Има ли някакво развитие?
Аз също проявявам интерес :)))

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано: 10 окт 2012 22:14
от Me4oKyX
Развитието в крайна сметка - болни мозъци от Англия.... Интересното беше, че ми прати и снимки и инфо, дори той го държеше, но нищо не ми донесе тоя мил човек... А абсурдното е, че ТОЙ ми ги предложи, щото искаше и на неговата кола да слагаме.... А сега това чудо, не мога да го намеря.... Та реално - нищо ново под слънцето.... За всеобщо съжаление sad.gif

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано: 15 окт 2012 17:10
от Shelby
От Prospeed Motorsport ми обявиха 1170в за Powerbox...
Дадоха ми следни показатели:
Максимална мощност (hp) преди-150, след- 174
Максимален въртящ момент (Nm) преди-310, след- 355

Като цифри е добре, но цената му не е и прекалено висока?!?! ohmy.gif