Страница 5 от 10

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 19 Окт 2012 10:53
от Shelby
Но, има и друг момент, че не всяка кола и двигател имат индивидуална скоростна кутия! Ползват се две, три кутии с минимални промени по тях. Не случайно поитах, дали при D-CAT мотора се ползва друга скоростна кутия, съеинителят е по-евтин и сигурно е друг, но се съмнявам за скоростите!

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 19 Окт 2012 11:59
от SFINKS
Shelby написа:Все си мисля, че разните му там водни помпи, дюзи и прочие са под много по-голямо натоварване, заради промененият им "темп" на работа и тогава идва ред на съединител и скорорости...
Факт е, че тази кола се купува от по-улегнали хора, които не се вълнуват от този келешки тунинг. Това е и причината да няма почти никакв информация за нея в нета. Сигурно ще си го взема този бокс,защото действам на принципа: Нека пробвам, пък ако не ми хареса ще го махна..
Нл е малко наивно да се смята, че скоростите ще се прецакат от толкова малка промяна коне и Нм. Причината е по-скоро в задкормилното устройство, което се радва на новата динамика и изцежда силите на елементите по колата... лично мнение.

Слагай и карай , просто имай предвид това което ти споделих от личен опит със слагане на POWER BOX :thumbsup:
Дали е наивно да се смята че скоростите и съединителя ще се прецакат като вдигнеш мощноста .... Сам ще разбереш и то според мен доста бързо като се има предвид че не ти е първа младост автомобила :thumbsup:

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 19 Окт 2012 12:12
от Shelby
SFINKS написа:
Shelby написа:Все си мисля, че разните му там водни помпи, дюзи и прочие са под много по-голямо натоварване, заради промененият им "темп" на работа и тогава идва ред на съединител и скорорости...
Факт е, че тази кола се купува от по-улегнали хора, които не се вълнуват от този келешки тунинг. Това е и причината да няма почти никакв информация за нея в нета. Сигурно ще си го взема този бокс,защото действам на принципа: Нека пробвам, пък ако не ми хареса ще го махна..
Нл е малко наивно да се смята, че скоростите ще се прецакат от толкова малка промяна коне и Нм. Причината е по-скоро в задкормилното устройство, което се радва на новата динамика и изцежда силите на елементите по колата... лично мнение.

Слагай и карай , просто имай предвид това което ти споделих от личен опит със слагане на POWER BOX :thumbsup:
Дали е наивно да се смята че скоростите и съединителя ще се прецакат като вдигнеш мощноста .... Сам ще разбереш и то според мен доста бързо като се има предвид че не ти е първа младост автомобила :thumbsup:
Така е, божа работа wink.gif
На всички ни е ясно, че тези неща не са редни, но веднъж се живее tongue.gif
Няма пълно щастие, ако исках бегачка, трябваше да си взема нещо с повече коне и въртящ момент, но и по-висок разход unsure.gif

Но, забавното е, че дори и така, без чип, снощи се закачих с един пич с Е46 330хд, комби на южната дъга на околомръсното и неможа да ми дръпне, нито от място, нито от летящ старт... Сигурно е бил малкият мотор и автомат, но и малкият е 184 коня и 390Нм... Добър мотор е 2.2 д-4д... икономичен и динамичен!

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 19 Окт 2012 13:24
от memorex
Вижте тази статия имам и на руски
http://www.motor.org.uk/documentlibrary ... b%2010.pdf

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 19 Окт 2012 13:37
от Shelby
memorex написа:Вижте тази статия имам и на руски
http://www.motor.org.uk/documentlibrary ... b%2010.pdf
Мерси,изглежда доста интересна, ще я прочета след работа, че искам да вляза в смисъла на нещата :)

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 19 Окт 2012 20:00
от Shelby
Значи в този моторетка, дизеловата имало "запас" от кислород ;) Благодарение на което, пауърбоксът ще има някакъв ефект... Абе, че ще се взима, е ясно :)

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 19 Окт 2012 23:09
от Me4oKyX
2.0 126hp, 2.2 136hp, 2.2 150hp и 2.2 170hp са с еднакви съединители и кутий..... И да, може да умре кутия на 2.2 150к.с., но то няма невъзможни неща... Моята Корола 1.4 д4д вече над 150 000км е с бокс и още не съм я сменил. Да, в оТОРизирания сервиз ми я "оправиха", след което си я оправих как требе и до ден днешен грижи нямам. Но за всеки проблем си има решение. Сфинксе - ти нали си плащаш като пич и в Тойота сервизираш - затова ти е умряла кутията брат - ако искаш вярваш, ако искаш се заяждаш за пореден път. Факт, маслото не са ти го сменили, затова и си е заминала кутийката - няма си първия, нито последния..... Още повече, че на Тойота кутийте искат хубави масла и са капризни, особено Рав4 2006 нагоре модела.... С "оригиналното" тойота беше да кажем добре, смених го с едно "измислено" и вече са мед..... Те такива ми ти раути :thumbsup:

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 19 Окт 2012 23:15
от Shelby
Не ме разбирай погрешно, но можеш ли да докажеш тази информация за скоростните кутии? Аз подозирам същото, но все пак rolleyes.gif

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 19 Окт 2012 23:34
от Me4oKyX
toyodiy.com - разгледай ги. Вече съм взимал оригинални комплекти съединители за 2.2 136к.с. Корола Версо 2007 и АВенсис 2.2 150к.с., че скоро и за 2.0 126к.с. ще се взима, та по РАМАта го проверих - пак същия си излиза. Разлика има само с Д-Кат - 6-та скорост е по-дълга, за по-висока МАХ скорост, но като цяло, друга разлика няма особена :thumbsup:

П.П. Поръчвам ги от Англия от дилъра на Тойота, не от БГ .... идва към 780лв с доставка - варирайки цената от курса. Вече може да е по-ниска ....

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 21 Окт 2012 14:32
от zi_zi_top
С риск да си навлека гнева на някои съфорумници ще отбележа, че най-зле вървят колите на комшиите, които постоянно ги "ремонтират" и подобряват с ъпгрейди и вечно са на крачка от супер тунинга, но така и не могат да го направят. laugh.gif

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 21 Окт 2012 14:38
от Shelby
zi_zi_top написа:С риск да си навлека гнева на някои съфорумници ще отбележа, че най-зле вървят колите на комшиите, които постоянно ги "ремонтират" и подобряват с ъпгрейди и вечно са на крачка от супер тунинга, но така и не могат да го направят. laugh.gif
Кои са тези комшии? Нещо не разбирам? !

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 21 Окт 2012 14:41
от zi_zi_top
С 3 думи казано: "Не пипай колата!".

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 21 Окт 2012 20:44
от Me4oKyX
И си прав Зизи, и не точно.... Но всеки си има вкус. Аз поне съм направил всичко, на моите коли първо, за да се получи както трябва..... Но някой винаги си мисли, че ще измисли нещо по-добро за нула време и всичко, че му е ясно.... Та затова има много баракуди по пътя, ама има и вече достатъчно наточени Тойоти, които си вървят повечко, горят си същото в най-лошия случай, пък не се развалят да му се .... Има разни такива случайности... А заводското можеш да си 1000% сигурен, че НИКОГА НЕ Е най-доброто, което може да е...

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 21 Окт 2012 21:01
от slowtraveler
Me4oKyX написа:..... А заводското можеш да си 1000% сигурен, че НИКОГА НЕ Е най-доброто, което може да е...
Зависи от гледната точка. Заводското е компромис и баланс между доста неща - от екология, разход, пътно поведение и отзивчивост, издръжливост и сигурност (например покриване на голям височинен и топлинен диапазон)...
Тунинга обикновено променя баланса между тези параметри. Някои правят тунинг за да им върви повече колата, жертвайки екологията и разхода.
Други например понижават максималната мощност, зареждайки по-нискооктанов бензин, но пък това им помага да увеличат температурния диапазон и колата да стартира по-лесно при екстремен студ...

Така, че всеки тунинг променя този баланс. Ако жертваните параметри (а винаги има такива) не представляват интерес за тунинговащия, или поне не в такава степен, че да го притеснят - то няма проблем...

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Публикувано на: 21 Окт 2012 21:07
от Shelby
slowtraveler написа:
Me4oKyX написа:..... А заводското можеш да си 1000% сигурен, че НИКОГА НЕ Е най-доброто, което може да е...
Зависи от гледната точка. Заводското е компромис и баланс между доста неща - от екология, разход, пътно поведение и отзивчивост, издръжливост и сигурност (например покриване на голям височинен и топлинен диапазон)...
Тунинга обикновено променя баланса между тези параметри. Някои правят тунинг за да им върви повече колата, жертвайки екологията и разхода.
Други например понижават максималната мощност, зареждайки по-нискооктанов бензин, но пък това им помага да увеличат температурния диапазон и колата да стартира по-лесно при екстремен студ...

Така, че всеки тунинг променя този баланс. Ако жертваните параметри (а винаги има такива) не представляват интерес за тунинговащия, или поне не в такава степен, че да го притеснят - то няма проблем...
:thumbsup: