Страница 1 от 10

[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Публикувано: 12 сеп 2011 12:48
от The-Spy
Здравейте,
От скоро съм във форума и досега съм бил пасивен, това ми е първия пост. Не съм много на ти с темата и затова ще ви помоля за помощ/съвет по този въпрос. Колата е Авенсис 2006, 2.2 D4D 150к.с., а питането ми е относно увеличаване на мощността на автомобила, как и с какво бих могъл да го постигна ? Приемам всякакви идеи, както и дали си струва да се прави тази модификация.

Благодаря на всички предварително!

Публикувано: 12 сеп 2011 21:54
от misho09
И аз ще следя с интерес темата, тъй като е мощен, но много муден този двигател и определено има нужда от малко повече пъргавина!

Публикувано: 12 сеп 2011 22:01
от Vesko
муден?

Публикувано: 12 сеп 2011 22:34
от zi_zi_top
Струва ми се, че ти трябва диагностика и ремонт, а не чип тунинг. :help:

PERFORMANCE
Max speed (km/h / mph) 210 / 130.41
Acceleration (0 - 62mph/100km/h) (secs) 9.3

Източник: http://www.toyota.co.uk/vs2/oldpdf/07/AV5_58_spec.pdf

Публикувано: 13 сеп 2011 00:30
от lederman
:) ето два сайта който съм запазил след проучване по темата:

http://www.dieseltuning.co.uk/toyota-diesel-tuning.html

http://www.steinbauer.cc/neu/index.php?car_engine=17102


за съжаление цените не са ниски....

има и доста по-евтини НО....

http://cement1000.hit.bg/

:) успех в избора :)


и аз ще следя темата интересна е

Публикувано: 13 сеп 2011 12:11
от NIXON
Изненадвам се, че Ви идват слаби 150-коньовите. А ние с гайдите какво да кажем? tongue.gif

Публикувано: 13 сеп 2011 13:18
от lederman
Мечо Пух (оригиналния):
Колкото повече, толкова повече.....
cool.gif cool.gif cool.gif

Публикувано: 13 сеп 2011 13:49
от REX_TAXI
Пиши на "Мечо Кух" преди няколко дни се чух с него точно по този въпрос, че и аз искам да слагам нещо такова. Посъветва ме да изчакам 10-на дни, че очаквал доставка на нещо ново и значително по-добро от бок-са дето слагал до сега, но и цената разбира се е по добра. Момчето много е в час за тези неща и е изпитал на практика кое колко може да качи конете на малко заспалите ни "Авенсис"-и :thumbsup: - Успех!



п.с. дано само не го хванеш на път към родилното laugh.gif ,че очаква всеки момент да стане баща - пък може вече да е станал :thumbsup:

Публикувано: 13 сеп 2011 18:23
от misho09
Vesko написа:муден?


Да, имам предвид че до 2500 об/мин при рязко подаване на газта доста мисли преди да тръгне. Иначе на 60к. на дали имам нужда от ремонта.

Публикувано: 13 сеп 2011 18:38
от ToyotaPassion
misho09 написа:
Vesko написа:муден?


Да, имам предвид че до 2500 об/мин при рязко подаване на газта доста мисли преди да тръгне. Иначе на 60к. на дали имам нужда от ремонта.

За мен това е странно... Да, има 'замисляне' и при мен, но това е до около 1800-2000 об/мин. Над 2000 си дърпа доста добре според мен.

Публикувано: 13 сеп 2011 18:40
от zi_zi_top
Пробегът не е никаква гаранция за наличие или отсъствие на проблем. Всяка машина и система може да има проблем. Затова ти написах да отидеш на диагностика.

Карал съм тестовия Авенсис на ТМ Ауто с този ДВГ и останах с отлични впечатления за динамиката му. И то не съм го "ръчкал на макс"!!!

Публикувано: 13 сеп 2011 19:13
от Dizzle
zi_zi_top написа:Пробегът не е никаква гаранция за наличие или отсъствие на проблем. Всяка машина и система може да има проблем. Затова ти написах да отидеш на диагностика.

Карал съм тестовия Авенсис на ТМ Ауто с този ДВГ и останах с отлични впечатления за динамиката му. И то не съм го "ръчкал на макс"!!!


може би очаква да тръгне като бензинка... дизела винаги се усеща муден след като си карал бензин, та дори и реално да е по-пъргав и мощен :) Последно карах един Ярис 1.0, 68к.с. 2001 г. и след него 1.4 d4d ми се стори като умрял кон. Но това беше просто усещането, не реалността :)

Публикувано: 13 сеп 2011 20:26
от zi_zi_top
Dizzle написа:... Последно карах един Ярис 1.0, 68к.с. 2001 г. и след него 1.4 d4d ми се стори като умрял кон. Но това беше просто усещането, не реалността :)


1,4 D4-D може и да е като умрял кон, но 2,0 D4-D не е. А 2,2 D4-D си е съвсем "жив ат". wink.gif

Да не говорим, че усещането за скорост и динамика в Яриса е едно, в Аурис (Корола) е друго, а в Авенсис трето и четвърто... tongue.gif

Публикувано: 13 сеп 2011 21:36
от PESHO OT MARS
Според мен качествения ремап е по-добрия вариант.

Прави се "върху" дино стенда и се проверяват всички режими на двигателя, както и резултатите.

Цени от 500 лева нагоре.

Например Келеша във Варна. Има и други чипьори с добри познания.

Публикувано: 13 сеп 2011 23:37
от The-Spy
Като цяло съм много доволен от представянето на колата, пъргава си е, но искам още малко, както цитират колегите... колкото повече, толкова повече!
Относно коментара на Мишо, аз нямам проблем с оборотите преди 2500,
даже бих казал, че след 1800 е идеален Авенсисът. Така че бих го посъветвал да си погледне двигателя.
А като цяло, освен да пиша на Мечо кух, друго по темата нямаше, как мога да се свържа с него да го попитам по моя въпрос ?
Благодаря Ви за коментарите!