Страница 1 от 3

Присадка 1zz To 2zz

Публикувано на: 23 Сеп 2011 10:32
от НиКо
Някой сменял ли е мотора на Celica GT със такъв от GT-S
Относно 7ма генерация.

Много спешно ми трябва информация относно електрониката.
Статия на английски или немски също ще ми е от полза
Кои точно кабели трябва да се сменят и има ли малко по-лесен вариянт от този ,да се прехвърля цялата инсталация от едната на другата.
1зз е с лява дирекция а 2зз е с дясна.
И двете коли имат абсолютно еднакви екстри.

Найстина търся вариянт , за да го направя по най-човечния начин.

Много благодаря!

Публикувано на: 23 Сеп 2011 11:28
от Xeku
Най добрият вариант е и донора и твоята кола да са с волани от една и съща страна. Тогава се прехвърля двигателя с цялата му инсталация и ECU и си готов. В твоят случай, ще трябва да се удължават кабели, ако ползваш инсталацията на 2ZZ, което все пак е за препоръчване пред насаждането на двигател на чужда инсталация, там е сериозно четене на схеми и игра с поялника. При всички положения ако нямаш ECU-то на новия двигател няма да стане работата.

Публикувано на: 23 Сеп 2011 11:31
от НиКо
Имам всичко от другата , тоест двете коли ще са една до друга по време на "swap"-a

Знаеш ли къде мога да прочета по темата?

Публикувано на: 23 Сеп 2011 13:44
от EMPEROR
Първото, което отворих в Гугъл:
http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?t=226223
Има не малко изписано по въпроса. :thumbsup:

Публикувано на: 23 Сеп 2011 14:31
от НиКо
Благодаря колега!
Знам я наизуст обаче тази тема. smile.gif

Ако някой има още малко данни по въпроса нека сподели.
В Сряда се започва проекта , и искрено се надявам да съм разбрал на 100% какво започвам да правя.
Всеки казва ,че е лесно , но докато не се сблъска човек с проблема няма как да разбере.

Някой може ли да ми даде тема ,като тази която колегата ми постна

Публикувано на: 23 Сеп 2011 16:14
от EMPEROR
Колкото и да си сигурен, че всичко е наред, винаги изскача по някоя дребна спънка, но това не трябва да те отказва. Давай смело и това е, няма какво да го мислиш и да се кахъриш. И при мен уж беше директен swap и уж имах всички части, ама взеха едно по едно да излизат нещата - дребни, но досадни. Тези неща обаче не трябва да те пречупват, напротив - придават привкус на цялата работа wink.gif Дерзай! :thumbsup:

Публикувано на: 24 Сеп 2011 09:00
от FEARKiril
EMPEROR написа:Колкото и да си сигурен, че всичко е наред, винаги изскача по някоя дребна спънка, но това не трябва да те отказва. Давай смело и това е, няма какво да го мислиш и да се кахъриш. И при мен уж беше директен swap и уж имах всички части, ама взеха едно по едно да излизат нещата - дребни, но досадни. Тези неща обаче не трябва да те пречупват, напротив - придават привкус на цялата работа wink.gif Дерзай! :thumbsup:
Няма как да го кажа по-добре от Лъчо. Това ми е мнението :) Успех

Публикувано на: 24 Сеп 2011 09:16
от НиКо
Благодаря момчета!

Моля темата да не се затваря.
Тепърва ще има снимки по проекта , за да може следващия,като мен да бъде с привилегий smile.gif

Като ще започна оттам ,че на който му се налага да отваря глава на 1.8 VVT-i мотора при положение ,че мотора е в колата - да не се навива.
Много по-лесно е да свалиш мотора и да го обслужиш извън купето.
Това е лично мое мнение , защото съдейки по болтовее и гайките , които махнах , докато сваля главата ... ми да ви кажа напълних 3 кутийки biggrin.gif

Да се надяваме ,че до 8ми ще мога да я оправя и да присъствам на националния Селика събор
В момента колата е на системи , без сърце и скорости.
Коша е "промит" и чакаме сърцето да пристигне към Сряда живот и здраве.
От там нататък ще залея темата със снимков материал :thumbsup:

Публикувано на: 24 Сеп 2011 12:58
от Advan
EMPEROR написа:Колкото и да си сигурен, че всичко е наред, винаги изскача по някоя дребна спънка, но това не трябва да те отказва. Давай смело и това е, няма какво да го мислиш и да се кахъриш. И при мен уж беше директен swap и уж имах всички части, ама взеха едно по едно да излизат нещата - дребни, но досадни. Тези неща обаче не трябва да те пречупват, напротив - придават привкус на цялата работа wink.gif Дерзай! :thumbsup:
[/quote]

Така са си казвали и момчетата от Германия, когато са хкнали 3S-GE в моето Кемри. smile.gif
Упспех и знай, че всичко на този свят се движи от страстта!
Страстта, да со по-бърз, страстта да си по-различен, страстта към автмобилите като цяло.

Публикувано на: 28 Сеп 2011 21:01
от НиКо
Ден първи cool.gif

Публикувано на: 28 Сеп 2011 21:02
от НиКо
Подемника кърти нали happy.gif

Публикувано на: 29 Сеп 2011 09:47
от Georgimitrovich
Верно подемника е един път :thumbsup: Аре чакаме още снимки от развитието на проекта.

Публикувано на: 29 Сеп 2011 20:51
от НиКо
Аз вече си я карам

Мотора беше свален , качен и напасната електрониката точно за 16 работни часа biggrin.gif


Толкова ме болят кръста и ръцете ,че едва ли ще мога да кача снимки тази вечер.


Всичко мина по вода.
Това е най-лесния "swap" , който съм правил някога.

Електрониката има едни тънкости , които чесно да ви кажа налучках, но това е без значение.

Сега мотора ми е на колата , без катализатор със заводския филтър.
Обслужена напълно и честно да ви кажа върви повече от очакванията ми.

След 6х оборота лифта започва да пищи , като компресор и усещането е чудесно biggrin.gif

Снимки утре :)
Лека вечер cool.gif

Публикувано на: 29 Сеп 2011 21:38
от KiLLeR
Браво, майна! wink.gif Един ден и вече с изцяло нова кола tongue.gif

Какво точно означава това L което го пише на мотора? smile.gif

Много безаварийни километри! cool.gif

Публикувано на: 29 Сеп 2011 22:01
от mitoko