Страница 2 от 3

Публикувано на: 29 Сеп 2011 22:22
от KiLLeR
mitoko написа:http://www.newcelica.org/other/faq/vvtl-i/vvtl-i.htm

What's VVT-i and VVTL-i???
като напишех VVTL и ми изкарва резултати за VVT I. благодаря все пак :thumbsup: cool.gif

Публикувано на: 29 Сеп 2011 23:10
от НиКо
Мерси :)


Впрочем те са два напълно различни мотора , но с еднакъв замисъл.

До преди малко замервах с една астра H с чип

Мерена на диното 200 конски сили.

Преди със стария мотор на 400 метра ми правече 2 коли та и малко
При положение ,че се бях заиграл с него (порт глава , филтър , генерация , хубави свещи и още един почти несъществен "коз")
Сега на 400 метра разликата е около 3 коли + в моя полза

Със 1zz километража съм и не ми показва вярно.
Всеки път удрях на първа прекъсвач без да искам и от това губих доста.

Важното е ,че лифта си казва думата....


Хора след 6к оборота просто е душевен оргазъм biggrin.gif

Публикувано на: 29 Сеп 2011 23:17
от KiLLeR
НиКо написа:Мерси :)


Впрочем те са два напълно различни мотора , но с еднакъв замисъл.

До преди малко замервах с една астра H с чип

Мерена на диното 200 конски сили.


Важното е ,че лифта си казва думата....


Хора след 6к оборота просто е душевен оргазъм biggrin.gif
Да не е една черна, двувратка OPC с едно особено копче на таблото

tongue.gif

Гледах клипове на този VVTL-i страшно нещо! :thumbsup:

Публикувано на: 30 Сеп 2011 02:45
от c3ll
как ти работи оборотомера, стрелката, подминава ли осмицата?
че скоро и аз ще се сблъскам с този проблем, искам да знам какво да очаквам :) и още няколко въпросчета имам, как стана номера с имобилайзера и жилото на газта? използва си твоето жило или как ?

Публикувано на: 30 Сеп 2011 02:46
от c3ll
можеш ли да ми пуснеш един твой ГСМ номер на ЛС или да ми звъннеш на 0889 594626 - Георги Илиев, да поговорим, че в момента трансплантирам и имам няколко въпроса ;)

Мерси предварително колега,
Поздрави :)

Публикувано на: 30 Сеп 2011 09:35
от raider_yaris
Лично присъствах от около 9-я работен час нататък. Много ентусиазъм кипеше от Нико, сигурно не беше спал цяла вечер, но акъла му цепеще като бръснач!!!

С много кеф да я караш Нико.

Публикувано на: 30 Сеп 2011 10:55
от Advan
Поздравления колеги!

Да, ентусиазмът е основното и единствено нещо, което движи света!
Ако са ви казвали, ч ее любовта, значи са ви излъгали. :-)

A 2ZZ наистина няма нищо общо с 1ZZ не само заради VVTL-i, но
и заради надписа на снимката (от съседната тема):

Изображение

Публикувано на: 01 Окт 2011 01:02
от НиКо
c3ll написа:как ти работи оборотомера, стрелката, подминава ли осмицата?
че скоро и аз ще се сблъскам с този проблем, искам да знам какво да очаквам :) и още няколко въпросчета имам, как стана номера с имобилайзера и жилото на газта? използва си твоето жило или как ?
Стрелката подминава 8 много малко и удря прекъсвач

Номера с имобилайзера е много пинизчийски.
Не знам колко жици имаш от 1zz и колко жици имаш от 2zz
В смисъл ако имаш цялата електроника на 2zz мотора , която влиза към ECU-то става много лесно.

Оставяш с имобилайзера на 2zz(той е във инсталацията ,която е на двигателя) , но ключа и централното са на 1zz
За целта трябва да отвориш ключа на 2zz мотора, и да извадиш едно малко магнитче и да го сложиш във твойто дистанционно.
Без да размениш магнитчетата колата няма да запали.
Тоест ще ти примигва диода на алармата(Този долу, вляво под волана)

Жилото не се променя.Пасва идеално

0878 130 400 Нико

Когато имаш въпроси звънкай смело.
Ще помагам с каквото мога.

raider_yaris Мерси братле .Дано удоволствието от шофиране да съпровожда всички!И най вече разумното шофиране !
KiLLeR написа:
Да не е една черна, двувратка OPC с едно особено копче на таблото

tongue.gif

Гледах клипове на този VVTL-i страшно нещо! :thumbsup:
Точно тя . Момчетата са ми големи приятелчета и направихме един старт за шоу , защото те ме разминаваха 2-3 коли ,когато бях със 1zz.
Астричката е перфектна машина и е много вярна smile.gif

Публикувано на: 01 Окт 2011 01:31
от c3ll
Златен си братле ;)
Клипнах ти току-що. Утре идвам в пловдив, така че може да изпием по едно кафе :)

Имам цялото окабеляване от 2zz-тката така че би трябвало да стане лесно ...

Публикувано на: 01 Окт 2011 08:47
от НиКо
Ок имам ти номера.Аз се усетих ,че си ти smile.gif

Днес съм до 2-3 на работа.След това съм свободен.
С удоволствие ще пием по кафе :thumbsup:

Публикувано на: 01 Окт 2011 23:54
от НиКо
cool.gif

Публикувано на: 01 Окт 2011 23:55
от НиКо
cool.gif
Тук мотора е просто "пуснат"


Нямам снимка на изцяло сглобен и подреден
Утре ще ви пратя снимка на полирания вече мотор.
Не е толкова оцапан от "чистите" ни ръце laugh.gif

Впрочем споделям замерванията през последните 2 дни:

BMW 328 е36 купе със шпер - загуба с 1 кола
BMW 320 е90 дизел с чип - победа с 8-9 коли (имам клипче :) )
BMW 323ci е46 победа с 8-9 коли
BMW 528 е39 сток победа с 6-7 коли
Хонда Сивик 900кг 2.2 Vtec - загуба 2 коли
Nissan 350z 280hp - загуба 2-3 коли
Ауди А4 куатро с чип - победа 3-4 коли

Никой друг около 200 коня не ще да се пуска с мен :)

Скоро смятам да пръскам 75 шота и се надявам разликата с тези , които ме бият в момента да е огромна smile.gif

Публикувано на: 02 Окт 2011 22:05
от НиКо
Да ви попитам в тази тема , вместо да пълним форума:

Имало спрей , с който се пръска гумата и по този начин нейното сцепление се увеличава.
Тоест не позволява на гумата да превърта по време на старт.

Спрея се състои в това ,че омекотява външния слой на каучука и по този начин повишава драстично сцеплението.

Много често се използва при пистови мотори в Drag рейсинга.

Знаете ли как му викат на това животно и къде да го открия?

Публикувано на: 02 Окт 2011 22:32
от alex72bg
аз имам такава течност, взех я от Англия ( не е спрей ), маже се върху гумите, но ефект има върху сликове. Ефектът върху обикновенна гума беше липсата на парчета с размери по няколко сантиметра. Ползва се за нови и стари сликове във всички видове състезания на асфалт. Ето линк
http://www.ebay.co.uk/itm/Grip-Tyre-Sof ... 439e65eca9

Публикувано на: 02 Окт 2011 23:21
от KiLLeR
НиКо написа:
Точно тя . Момчетата са ми големи приятелчета и направихме един старт за шоу , защото те ме разминаваха 2-3 коли ,когато бях със 1zz.
Астричката е перфектна машина и е много вярна smile.gif
Факт! И доста опъва tongue.gif и аз се знам с тях.

Гледам трепеш доста баварии! Давай все така! :thumbsup: Догодина на джапа и Хондите ако натръшкаш равен няма да имаш :thumbsup: biggrin.gif