Заден мост от s13 в AE86

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 19 Сеп 2006 03:01

fr3nzy написа: ПС: Алтеза тука има една супра мк3 без документи, но е атмосферна ... нейната кутия същата ли е като на турбото и ще върши ли работа?
Не е същата ,на натуралните МК3-ки кутиите държат до около 400НМ на вала и после почват да цъфтят.
Изображение

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 19 Сеп 2006 03:06

LordDigital написа:
fr3nzy написа: ПС: Алтеза тука има една супра мк3 без документи, но е атмосферна ... нейната кутия същата ли е като на турбото и ще върши ли работа?
Не е същата ,на натуралните МК3-ки кутиите държат до около 400НМ на вала и после почват да цъфтят.
Ами като се сложи на по-лекото с половин тон купе няма ли да държи повече, след като няма такъв товар?

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 19 Сеп 2006 03:38

fr3nzy написа:
LordDigital написа:
fr3nzy написа: ПС: Алтеза тука има една супра мк3 без документи, но е атмосферна ... нейната кутия същата ли е като на турбото и ще върши ли работа?
Не е същата ,на натуралните МК3-ки кутиите държат до около 400НМ на вала и после почват да цъфтят.
Ами като се сложи на по-лекото с половин тон купе няма ли да държи повече, след като няма такъв товар?
Общо взето ,тежеста на купето може да има някакво значение при много силни стартове. Там ако купето е малко по-тежкаво може да натиска достатъчно и примерно пиково трансмисиата да качва да кажем 200-300Нм повече (там говорим за КилоНютони).

При гуми които имат сцепление ,няма разлика дали ша е Супра или Корола за стандартен Рейтинг.

На Алтезов Между другото маи е със някакъв п0-късена вариация на таз трансмисия и става ,но пак до определени граници.

Принципно таз трансмисиа е слабичка обаче ,даже маи на някакви пикапи Тойота беха избрали трансмисиа от Турбо модела - явно са имали защо.
Изображение

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 19 Сеп 2006 09:02

na Supra MKIII kutiata e W58, ne sam siguren kolko tochno shte darji, Pankara tvardeshe che uj darjeli, dano vleze skoro tuk da si dade mnenieto. na moita kola transmisiata e W55, koeto uj triabva da e sashtata transmisia no prosto s drugi predavatelni chisla. no v tova ne sam siguren, moje W58 da darji poveche. na moita(W55) kazvat che darji do okolo 300hp, taka che ako vie ste reshili da ia tovarite vashta AE86-ca do 300hp, W58 bi triabvalo da vi svarshi rabota, no shte ste na raba. Supra Turbo MKIII idva s R transmisia(R154), hora det karat Lexus IS300, kat mu kachat konete slagat ili taz R transmisia ili ot Supra Turbo MKIV(6 skorostnata na Getrag, V160), tia izdarja bezbroi kone, no i sa dosta skapichki.
do kat se roveh popadnah na taz stranichka(malko e stara, no varshi rabota)
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/ ... boxes.html
spored neia AE86 idva s T50 transmisia.

sled kat se porovih, izliza che R154 e postaviana samo na Supra Turbo MKIII, a na trakovete sa slagali R150, R150F, R151F, no te sa si se ot edno semeistvo.

eto kakvo pishe za W58 transmisiata:

This transmission is very popular as a replacement of other vehicles' weak stock transmissions. It came in two varieties: the original found in the 1982-1989 non-turbo Supras, Celicas and Cressidas of the early 1980's; and the version found in Mk3, Mk 4 Supras and Lexus SC 300s. The latter version has some differences from the earlier version.

eto i na koi koli e postaviana:

* 1982-1986 Toyota MK 2 Celica Supra
* 1986-1992 Toyota MK 3 non-turbo Supra
* 1993-1998 Toyota MK 4 non-turbo Supra
* 1986 Toyota Cressida
* 1986 Toyota Soarer
* 1982-1985 Toyota Celica
* 1982-1992 Lotus Excel


za kambanata, ne znam dali shte ima W58 transmisia det da idva s kambana za S dvigatel, edva li. moje bi ima aftermarket kompanii det praviat takiva kambani.
nai terikatskia variant bi bil da namerite transmisia ot Toyota Altezza(RS200), te idvat sas 3S-GE(nadlajno razpolojen za RWD), no edinstvenoto koeto znam za tazi transmisiia e che e 6 skorostna i che shte se zakachi direkno kam 3S-GE. za kolko kone izdarja, sigurno mnogo, Altezzata idva ot zavoda s 210hp, t.e. pone 300hp shte darji, vse pak e Toyota.
->

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 19 Сеп 2006 09:33

За S-двигателите има камбана към W-кутии (темата за Селиката).
W50 и дават до 250 коня safe. Диференциала на S13 не е LSD, а VLSD (Беддог може да разкаже по темата).

http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... rboxes.htm

ПП: Нещо ВАЖНО - не мощността троши кутии и мостове, а момента. И то не самия момент... :whistle:
Дори оригиналната Т50 и мост на АЕ86 могат да устискат над 200 коня (до 200 няма проблем) ако се избягват резки стартове.

b_d

Мнение от b_d » 19 Сеп 2006 10:02

Има немалко коли с 4агТе и 250+ коня с оригинални скорости и мост.

На АЕ86 + W58 няма ядове и със 300-400 принципно, поне така казват хората, които карат такива чудовища. Иначе има и една дето е 590 коня. (все 4А мотори и коли около тон)

За 3S двигател и W серия кутия има bell-housing директно от тойота. И беше нещо от порядъка на 400 USD.

Според преди да почнете да дълбаете - проучете сериозно нещата. Пишете мейли на хора, които са го правили. Защото е много лесно подобен проект да пропадне.

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 19 Сеп 2006 22:00

Възможно ли е да се модифицира оригиналната Т50 (примерно да се сложат прави зъби) и да издържи на повече товар? 3сге може ли да се върже директно към оригиналната кутия?

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 19 Сеп 2006 22:37

Може Френци.
Само че струва повече от трансплантите дори.

duco
Мнения: 138
Регистриран на: 04 Ное 2004 15:35

Мнение от duco » 19 Сеп 2006 22:57

fr3nzy kolko konq misli6 4e 6te stane 3s-ge , predi bqha pisali 4e za tozi dvigatel tuninga e dosta skup .Spored men s edin ca18det i s dosta po malko pari 6te postigne6 pove4e kone vse pak si e turbo dvigatel a i e dosta sre6tan v BG ,su6to i kutiqta ne e nikakuv problem sled kato tui ili ina4e si se naso4il kum zaden most ot su6tata kola prosto ne vijdam za ko sa mu4ite da izmislite kakvi li ne varianti .
Osven tova ako ne si prai6 sam transplantaciite sum siguren 4e bg maistorite 6te ti zemat edna kamara pari za tova i + tova ima golqma veroqtnost da ne stane kato horata. Az imam opit s podobna transplantaciq(na mazda rx7 postaviha 4a-fe) i vsi4ko izglejda6e OK no posle se poqviha 6umove ot kutiqta veroqtno kolqnoviq val ne e bil centrovan idealno i e natovaril lagerite na purvi4niq val .
taka 4e trqva dosta dobre da se obmisli celiq proekt. :thumbsup:

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 21 Сеп 2006 23:45

Не мисля, че тунинга е по-скъп, от която и да е 4 цилиндрова турбо кола, пък и този двигател е много надежден със директно натискане на клапните, докато на нисана двигателя е със хидравлика, което за мен е минус. А по-въпроса за конете може да се спори доста ... има една английска фирма, която използва 3сгте във всичките си проекти и няма по-слаб от 600 коня. Друг е въпроса, че ще е трудно и скъпо да се направи всичко, но накрая мисля че ще си заслужава.

El Camino

Мнение от El Camino » 22 Сеп 2006 00:04

fr3nzy написа:Не мисля, че тунинга е по-скъп, от която и да е 4 цилиндрова турбо кола, пък и този двигател е много надежден със директно натискане на клапните, докато на нисана двигателя е със хидравлика, което за мен е минус. А по-въпроса за конете може да се спори доста ... има една английска фирма, която използва 3сгте във всичките си проекти и няма по-слаб от 600 коня. Друг е въпроса, че ще е трудно и скъпо да се направи всичко, но накрая мисля че ще си заслужава.
Проблема е само че между 3SGE и 3SGTE разликата респектираща като цифра и труд. А и както сме писали вече 3SGE влиза с много зор и кръв в АЕ86. БилЗила е правил подробно описание - там може да видиш какво му е коствало.
Естествено не е невъзможно, ама на тая цена можеш да сложиш всеки един двигател във всяка една кола. Та не се сещам що зора е толкова 3SGE.

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 22 Сеп 2006 01:05

Защото е наличен и е лек и няма да наруши баланса на колата, което е общо взето едно от най-важните качества на АЕ86, а като тунинг има много възможности. Мисля, че е това общо взето. На моя авер на мястото ти какво би направил по колата като по-сериозен тунинг?

ПС: можеш ли да дадеш линк към на БилЗил 86цата?

El Camino

Мнение от El Camino » 22 Сеп 2006 01:31

Вярно е по лек и има необходимата за тва купе мощност и момент. На книга е добра идея, ама аkо имам 3сге сигурно бих се замислил да почна да поря тунела, файъруола и правя камбана за скоростни кутии, както и да напасвам кардан.
Ако ще слагам двигател на базата на толкова мъки, то ще е хлопелски ц20хе. Същия зор, но като данни и части е по добър, а и тунинга му е с пъти по лесен и ясен.

За 3СГТЕ на база 3СГЕ не бих и помислил. Провери колко линка за такава конверсия ще намериш в нета.

Напиши ае86 в гугъл и един от първите 3 линка е на Бил.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 22 Сеп 2006 13:53

Ами като е наличен - продаваш го и с парите си правиш чудесен 4AGTE. И без това сейф 350 коня са предостатъчни - а той ги дава. Липсват и главоболията по присаждането му.

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 22 Сеп 2006 14:19

е добре нали на 350 коня не държи оригиналната скоростна кутия как ще стане тая работа?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта