Hayabusa engine w AE86

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
El Camino

Hayabusa engine w AE86

Мнение от El Camino » 04 Окт 2006 16:28

Zashto ne? I zashto ne e praweno oshte?
250 konq ot super lek dwigatel i oboroti do nebeto?

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 04 Окт 2006 16:49

El-Kam

Predi nekolko sedmici vodehme sushtia spor glavno KANU i Az sreshtu Lorda! Toi tvurdi che niama dostatachno vurtiasht moment... tova pri polojeni che edno vreme Toyota e polzvala 1.3L NA motori vuv corolite! Da ne govorim che tochno tozi motor ot Hayabusata razvurta do 12K+ (v poslednite modeli i pravi 200hp + i ednovremenno e ultra lek!!! Sushto stava i za FI!

No Lorda tvurdi che nemalo da stane!

- Otdelno, ima edin mini cooper sus takuv engine swap:
http://video.google.com/videoplay?docid ... gine&hl=en

- Reanult sus podoben swap:
http://video.google.com/videoplay?docid ... gine&hl=en

A TOVA E PROSOT UNIKALNO:
http://video.google.com/videoplay?docid ... gine&hl=en
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 04 Окт 2006 17:02

А защо ДА - да попитам ?
На тази кола мотора е последния проблем :whistle:

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 04 Окт 2006 17:16

Ne e nujno da e problem... obache na busata motora e po lek i opredeleno razvurta po visoko + shirokia mu power band!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
K-A-N-U
Мнения: 1232
Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
Местоположение: Wheeling, IL

Мнение от K-A-N-U » 04 Окт 2006 17:58

I az se 4udq kak taka o6te nikoi ne go e napravil, dali na AE86, dali na Lada, fiat ili kakvato i da e druga po malka kola.

Аватар
K-A-N-U
Мнения: 1232
Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
Местоположение: Wheeling, IL

Мнение от K-A-N-U » 04 Окт 2006 18:01

edinstveno ne mi idva na akyla kak 6te predavat mo6tnostta na dvigatela do kolelata, dali sys skorostnata kutiq na motora? To togava idva problema 4e pri motora e s veriga, i pri kolata li 6te e s veriga???? Az ne moga da si predstavq da se sloji druga skorostna kutiq na dvigatela na hayabusata.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 04 Окт 2006 19:11

V35GTR написа:Ne e nujno da e problem... obache na busata motora e po lek i opredeleno razvurta po visoko + shirokia mu power band!
Кое широко ? Имаш ли дино-графики ? Съмнява ме пика на момента да е по-ниско от 1500 оборота от пика на мощността - което е адски НЕИЗГОДНО за стрийт. Съмнява ме и мотоциклетен мотор да има широк бенд !
Колкото до теглото - не мисля че и това е проблем на тази кола (прославила се именно с ниското си тегло и отличен баланс). Почти сток мотора може да развърта безопасно до 8500, а с по-сериозни модификации опасното идва над 9500 (с лимит 11000 !). За кола определено е достатъчно - като имаме предвид че сток пика на момента е на 5300.

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 04 Окт 2006 19:39

jamie написа:
V35GTR написа:Ne e nujno da e problem... obache na busata motora e po lek i opredeleno razvurta po visoko + shirokia mu power band!
Кое широко ? Имаш ли дино-графики ?
POWER BAND-A! Grafi kolkot iskash - vij v google
Съмнява ме пика на момента да е по-ниско от 1500 оборота от пика на мощността - което е адски НЕИЗГОДНО за стрийт. Съмнява ме и мотоциклетен мотор да има широк бенд !
Iskash da mi kajesh che orginalnia pik-va pri 1500 i podurja susthia VM do redline? Sporde men, ako niakoi se hvane da pravi takava razmiana, edva li celta mu e streetability!
Колкото до теглото - не мисля че и това е проблем на тази кола (прославила се именно с ниското си тегло и отличен баланс). Почти сток мотора може да развърта безопасно до 8500, а с по-сериозни модификации опасното идва над 9500 (с лимит 11000 !). За кола определено е достатъчно - като имаме предвид че сток пика на момента е на 5300.
kade e 5300RPM kade e 1500 RPM(mnogo trudno za malolirtajen NA motor) - ne znam zastho daje go izpolzva kato sravnenie

Siguren sum che vurtiashtia moment na Suzuki motora pikva na okolko 5300 RPM! A otdelno che BEZ nikakvi modifikacii ima SHIROK power band vuv koito poddurja tozi vurtiasht moment pone do 10-11K i razvurta do 12K!

A s modifikacii.... wacko.gif
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 04 Окт 2006 19:55

Васкооо, четеш като дявола евангелието.
Не пиша че пика на момента е при 1500 оборота, а че отстои на 1500 оборота от пика на мощността.
http://www.mcnews.com.au/MotorcycleRaci ... s_dyno.htm

Ето ти и сравнителни таблици. Максимум 128 Нм (по-слаб е от 4АГЕ) при 7500 (с 2200 оборота по-нагоре) че и доста пикова характеристика - не виждам никъде и широк пауър бенд (които на практика е широк торк бенд) - виждам едни 150 коня при 9500 оборота които се постигат на майтап от 4АГЕ при първите модификации още и то при 7500 оборота. Определено смятам че ако на една АЕ86 се сложи мотор от Хаябуса тя ще губи (особено на улицата) от такава с редтоп например (100кВ) дори сток 4АГЕ. Може би Хаябуса двигателя би имал минимални шансове да превъзхожда сток блутоп на писта - но пак на улицата ще е губещия.

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 04 Окт 2006 20:21

hubavo, razbral sum te greshno za RPM-a

Eto ti dyno na 2005 GSXR1300 - WHP

Изображение
Tova e stock pri 9750RPM!!!!

Imash li niakava idea kakvo stava sus ~~ $6-700 ili toest Power Commander i exhaust???? Tochno tozi motor respondva adski dobre na takiva malki modifikacii

Za sravnenie eto ti ZX14R vs GSXR1300
Изображение

No sled kato ima exempliari napraveni sus tozi ili sus drugi dvigateli ot motocilcleti(osobeno sustezatelni koli) znachi ima nekva faida!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 04 Окт 2006 20:28

То екземпляри има всякакви - това не значи нищо.
Пропускаш цената на импланта в коша на АЕ86 ($ХХХХ) както и това че с парите от цялата операция отиваш на 4АГТЕ с 350 коня като пич.
ПП: Не ти ли се набива на очи колко са стръмни мотоциклетните криви ? Това е недостатък, също както и прекалено високите обороти.

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 04 Окт 2006 20:29

4AGE

1.6L (98 cu)
4 Individual Throttle Bodies
Variable Valve Timing (VVTi)
Twin Cams
Fuel-Injected
Power: 165 hp @ 7,800 rpm
125 lbs/ft @ 5,500 rpm
Redline: 8,000 rpm
Years: 1991 - Present

Stock!

Verno che sus race setup tozi motor ima dosta dobur potencial no vurposa veche opira do frakcii podobren performance i moje bi i lichen izbor, budget... whatever...

Az ne sum expert(ne che moga izluja obratnoto) no ot tova koeto znam e che mnogo hora praviat race koli sus tochno takiva motori: Yamaha 998cc ot YZFR1 998cc i 1300cc na suzuki i mnogo drugi polzvani glavno zaradi niskoto im teglo i gore dolu shirok/somewhat friendly power band!
Последно промяна от V35GTR на 04 Окт 2006 20:41, променено общо 1 път.
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
K-A-N-U
Мнения: 1232
Регистриран на: 12 Авг 2005 01:17
Местоположение: Wheeling, IL

Мнение от K-A-N-U » 04 Окт 2006 20:33

Jamie, sys tebe sam kolkoto syglasen tolkova i nesyglasen biggrin.gif
zna4i edna AE86 vadi okolo 97-8 konq na kolelata i okolo 88 tq.
hayabusa dvigatela vadi okolo 160hp na zadnoto kolelo i okolo 97 tq.
Kato se napravi tazi transformaciq i se napasne dvigatela kam kupeto i se ispolzva skorostnata kutiq na motora, edinstveniq extra power loss 6te e ot defirenciala i kardana, nali? Zna4i ako re4em 4e tova mu donese edni dopylnitelni 10% zaguba. Zna4i Hayabusa dvigatela 6te pravi okolo 145hp i kam 88tq......kolko lesno e da iskara6 o6te 50 konq ot AE86 dvigatela....tam idva vaprosa zanimava li ti se sys vsi4kite tiq gluposti da se instalira napasva ne6to koeto ne e napraveno da e tam(dvigatel ot motor) ili e po dobre da si poigrae6 sys 4AGE i da go tweekva6 do 150tina konq. Az mislq 4e nqma smisal da se instalira Hayabusa dvigatel na AE86 osven ako nqma6 Turbo kit ispadnal ot nqkade 4e togava stava lo6o vadqt po 350-400 konq ot tozi dvigatel.
Az mislq 4e Hayabusa engine swap e za mnogo po slabi koli i po malki, ne 4e AE 86 e mnogo golqma no, ne6to ot roda na razni ti mi ladi4ki jigulita fiat4eta renca...i t.n. koito si idvat zavodsko s 50-60 konq. :thumbsup:

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 04 Окт 2006 20:35

jamie написа:То екземпляри има всякакви - това не значи нищо.
Пропускаш цената на импланта в коша на АЕ86 ($ХХХХ) както и това че с парите от цялата операция отиваш на 4АГТЕ с 350 коня като пич.
ПП: Не ти ли се набива на очи колко са стръмни мотоциклетните криви ? Това е недостатък, също както и прекалено високите обороти.
Iasno mi e tova, nali zatova se ispolzva tolkova kusi skorosti vuv comlect sus agressiven final drive.... no neshtata ne sa chak tolkova daleche pri A86!

Kato cialo moje bi A86 i tozi suzuki motor niama da sa nai dobroto suotnoshenie kato teglo/haracteristika na dvigatela i power delivery! Predpolagam shte si e cial koshmar da namerish podhodiashta transmisia, harnes, etc etc za da napravish neshto podobno..
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Аватар
Drifter
Мнения: 131
Регистриран на: 23 Дек 2005 00:10
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от Drifter » 04 Окт 2006 20:52

Според мен двигателя от мотора ще свърши много бързо на купе от автомобил.За това обаче не съм сигурен,но преди месец търсейки бутала за 4a-ge разбрах че сериините бутала на хаябузата са точно 81мм.Само не можах да взема другите размери на буталата.... със сигурност тези бутала ще са доста по-добри от сериините на 4а-ge.И аз бих предпочел 20V 4а-ge отколкото модификация от GSX-R 1300 Hayabusa.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 116 госта