Hayabusa engine w AE86

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 02 Ное 2006 17:56

Xeku написа:
V35GTR написа:Vupros kum expertite!

Kakvo mislite za kola(malka) okolo 700kg sus ~600 cc motor?
Moje li da bude? teoritichno? Dali shte e umriala?

Magkrabar? Jamie? El-Cam? Bad_Dog? etc...????
Да, може да има, и има! Да, ще бъде умряла!
^Ok. Otnosno primera, otgovorite sa pravilni! Otnosno temata kato cialo, sa off topic! Da kajem che ne si razbral! :whistle:

Tova koeto imah predvid e slednata Honda:
64bhp @ 8100 RPM (~~650cc 3 cilinder)

Honda Beat

Изображение
The Beat began production in May 1991, and finished production in February 1996. The total number of cars produced was around 33,600. Most of the production (around 2/3) occurred in the first year, and then production and sales reduced drastically. Many Japanese domestic-only models do not have a full 17 digit International VIN (Vehicle Identification Number.) The Beat only has a chassis number (PP1 1000001~) , an engine number (E07A 6000001~) and a gearbox number (ZK 5000001~). There were two different models of Beat (PP1-100 and PP1-110), although there were a couple of different limited edition versions as well. Variations on the first model were just cosmetic updates. Only the second model had any real mechanical differences. All cars were offered with the option of a drivers-side airbag. First model (chassis numbers PP1-100) Standard model. The standard car came four colours: White, Yellow, Red, Silver. Version F: This was a limited run of 800 cars which came in a special Metallic Green colour. It also came standard with white factory alloy wheels. Version C: This was a limited run of 500 cars which came in a special Metallic Blue colour. It also came standard with white factory alloy wheels. Version Z: This was a real re-jigging of the car mechanically, a lot of parts were changed/upgraded. It had options of ABS (Anti-lock braking) and LSD (Limited Slip Differential). It also had black instrument dials instead of the usual white, and came standard with silver alloy wheels. The Version Z was only available in either Silver or a Dark Green colour (non-metallic) similar to British Racing Green. All cars came standard with the following: Air Conditioning Electric Windows Steel Wheels (155/65R13 on the front, 165/60R14 on the back) Factory Optional extras were: Drivers-side Airbag Alloy wheels ("Telephone-Dial" style) in Silver or White Front Driving Lights Mudflaps Audio System (See separate section on Audio systems) Passenger Side Interior Light Center Console "Knee/Arm Rest" Luggage Rack Luggage Net Stainless Steel Exhaust Tip Chromed Fuel Filler Cover Rear spoiler/wing with integrated stop light Momo leather steering wheel
Oshte malko info:
http://thisoldhonda.org/pictures/hondabeat.jpg

Che i na ebay gi imalo...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-BE ... dZViewItem
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 02 Ное 2006 21:03

Е то Хонда си имат S600-800 количките отпреди 30 и кусур години. С мотоциклетните мотори, 8-9000 оборота, много карбуратори и т.н., но и колите са приличали буквално на мотор с кош (както и Бийт между другото).

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 02 Дек 2006 23:57

поздрав за Ел Камино, за любовта му към обороти и скорости на свръхлеки изтребители :)
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8064832823

не е с хаябуза, не е и ауди R8 - 3 литра от беемве на някакъв френски котур wink.gif

http://perso.orange.fr/castellanacompetition/

според мен това ще бие Радикал-а на Нордшлайфето, вижда ми се по-бавен:
http://video.google.com/videoplay?docid ... &q=radical

а тук продават напълно готови тойотки за има няма 10к лева без таксите(според валутния калкулатор) - де да живеехме в Япония wacko.gif

http://www18.ocn.ne.jp/~mamiana/inventory-toyota.html
status: за БАН

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 03 Дек 2006 03:32

maggkrabar написа:
според мен това ще бие Радикал-а на Нордшлайфето, вижда ми се по-бавен:
http://video.google.com/videoplay?docid ... &q=radical
^Tova su6to e radikal, no RS8 s V8(I4+I4 pak ot motociklet).
Po-malkiq Radikal e SR3 s Haybusov dvigatel.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 03 Дек 2006 03:39

Namerih edna kola za punkara:
http://www18.ocn.ne.jp/~mamiana/toyota- ... hotos.html

I edna za men:
http://www18.ocn.ne.jp/~mamiana/toyota- ... hotos.html biggrin.gif

KAk taka tozi AE111 engine e 2.0L?!? wacko.gif
Predi tova lgedah AE111 motori po 1.6L
KAkto se vijda koleloto na alternatora e anodirano, specialno za El_Camino. tongue.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
domi
Мнения: 58
Регистриран на: 11 Дек 2006 06:18

Мнение от domi » 16 Дек 2006 03:14

По-лесния отговор - bored out.
В един момент това е единствения начин да извадиш полезен midrangeвъртящ момент от 4A-GE, без да слагаш принудително пълнене. NA тунинга в един момент става игра на разпределителни валове и fuel delivery и най-бързото му изкарване от горивната камера, при което можеш да постигнеш доста прилична мощност на високи обороти [хипотетично около 125-140 коня литрова мощност не е фантазия ако помогнеш на двига да развие близо десет хиляди оборота за минута], обаче въртящият момент няма да има умопомрачителни увеличения. Дадено - ще бъде много по-добре от сток, но големия проблем на подобни двигатели е, аджеба, какво по дяволите правиш, когато изпаднеш извън пауър банда си. Единствения лесен изход, който да не те кара да downshift-ваш само за да наваксаш 1-2 хилядите загубени оборота ще е увеличение на displacement-a [disclaimer: разбира се не е единствения, обаче определено е най-евтиния]. Нито е добра оферта да слагаш VVT система само за това, защото има неминуем лаг и неизбежен спайк на мощност и въртящ момент във грешната посока [надолу, сиреч], нито пък си струва да правиш 3-4-5ти левъл порт и полиш, редом със ECU мапинг, който да накара архитектите на НюЙоркската събуей система да се засрамят. Къде-къде по-лесничко е просто да разкараш променливия валв-тайминг и да увеличиш обема.

Пък може и да бъркам....

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 16 Дек 2006 22:41

ми такива китове се продават, но никак не са евтини
status: за БАН


jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 17 Май 2007 23:28

Ako olekotim AE86 do systite kila bi napravila tova vreme s 105kW@wheels.

El Camino

Мнение от El Camino » 18 Май 2007 00:38

jamie написа:Ako olekotim AE86 do systite kila bi napravila tova vreme s 105kW@wheels.
Primerno, ama predwid, che 4AGE e masowka na FORD kent BDA motora, koito pyk si e bolt on za twa kupe, shto sa si prawili truda da slagat turbo 900 kubikow?
I zashto sys 1,6 litrowiq motor ne prawi uskorenieto za 5.5. sekundi, wypreki che momenta mu e powechko?

A do tezi kilogrami AE86ca swalq, no spored me e extremno. Goworeiki za 1,5 litrow motor podobni harakteristiki bi sledwalo da se poluchat i pri 800kg primerno.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 18 Май 2007 00:45

1. 4AGE niama NISTO obsto s BDA.
Sravniavat gi zastoto imat blizki ideologii.

2. Iavno sa iskali proba s 900 kubikov - vse pak gledam napyn za 6-stepenna seq. skorostna kutia. Ne znam kolko dobre ponasia turboto BDA no pri 4AGE nestata sa "kitka cvete" v tova otnoshenie.

3. Pak kazvam - na tia kila 4AGTE s 200 hp turbo naprimer ste ima mnogo poveche moment i veroiatno ste dade pod 13 sek. Kakto se kazva - da sravnim krushi s krushi. Kogato imash forced induction - kubaturata ne e tolkova vajna - gledat se rezultatite. Dali 3.0 motor s 300Nm i 300hp ili 1.5 no na 2 bara i pak takiva danni - vse edno (dori chesto turbo motora e po-udachen zaradi po-golemia torque - obiknoveno tova se poluchava). V taia vryzka kavo pechelia s engine swap-a ? Seq. skorostite - za smetka na poveche vlojeni pari, trud i po-loshi rezultati vypreki vsi4ko.

El Camino

Мнение от El Camino » 18 Май 2007 00:54

Abe kakto kazwash nema kak turbiniran motor da e sys syshtite NM kato stock atmosferniq, ta za twa na toq Ford e dobre da se gledat wremenata i rezultatite, che i filmcheta ima, a ne dannite.

Do kolko Toyota sa izmislili swoi dwigatel na wremeto ne znam, ama az bih se obzalojil, che sa kopirali 1:1 BDA kent dwigatelq, tochno kakto pishe Billzila i Wikipediata.
Logichno e prosto, w dneshno wrewe syshto nikoi ne otkriwa na nowo toplata woda.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 18 Май 2007 05:56

El Camino написа:Без много приказки:

http://www.ffescortbg.com/EP/tuning/Sit ... tmk2rr.htm
Taq bega4ka e s dvigatel kato na PAKETA_1 motoretkata. w00t.gif

Paketov slagai CBR-oviq dvigatel na Del_Sol-a i itlepai zemqta! biggrin.gif :thumbsup:
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 18 Май 2007 14:27

Бил пише и много откровени глупости.
БДА е с глава от 2 части, Ямаха разработват 4АГЕ главата по съвсем друга технология.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 19 Май 2007 01:30

само да изкоментирам че, 740кг АЕ86 с двигател 4AGE 200кс при 9-10000об ще изкорми колата с двигател от моторетка smile.gif АЕ86 с атмосферен двигател 4АГЕ около 160-170кс дава към 14сек/400м - с нормална ск. кутия и без да е олекотена драстично до 740кг!
status: за БАН

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 84 госта