Страница 1 от 2

Намират ли се в България 4A-GE Silvertop или Blacktop ?

Публикувано на: 05 Фев 2012 14:59
от photon
Замислям след лятото да правя 4A-FE -> 4A-GE swap та да ви попитам намират ли се в България тези двигатели и какви пари вървят горе-долу ?

Re: Намират ли се в България 4A-GE Silvertop или Blacktop ?

Публикувано на: 05 Фев 2012 15:12
от rudolf
photon написа:Замислям след лятото да правя 4A-FE -> 4A-GE swap та да ви попитам намират ли се в България тези двигатели и какви пари вървят горе-долу ?
не се намират, не са масови дори в европа.
ориентирай се към внос от УК,някой вносител на японски халкъти или извън евро съюза.

Re: Намират ли се в България 4A-GE Silvertop или Blacktop ?

Публикувано на: 14 Фев 2012 20:08
от fentazi
rudolf написа:
photon написа:Замислям след лятото да правя 4A-FE -> 4A-GE swap та да ви попитам намират ли се в България тези двигатели и какви пари вървят горе-долу ?
не се намират, не са масови дори в европа.
ориентирай се към внос от УК,някой вносител на японски халкъти или извън евро съюза.




намират се и аз имам МР2 МК1 или AW11
както искате и в момента мисля да си го стегна защото такава кола не се вижда често много малко броики са бг аи има един пич тук в форума продава два такива двигателя

Публикувано на: 14 Фев 2012 21:00
от photon
Тези на колегата от форума са 4A-GE 16 valve , а аз питам за 20v Silvertop или Blacktop , то ако ще е за 4A-GE 16v по-добре направо да си взема нова Celica 3S-GE и да не се занимавам със swap.
ПП: Честит празник и леко с пиенето :) :occasion5:

Публикувано на: 14 Фев 2012 23:33
от Japanese_fever
Че като е Селика с 3S-GE, да не е златна..?
Може да е по-мощен от 4A-GE, ама и Селиката тежи много, много повече от Королата! biggrin.gif
Една балансирана и олекотена кола може с 4А-GЕ може да е по-бърза от Селика с 3S-GE.

Публикувано на: 14 Фев 2012 23:45
от photon
Имам Celica ST и обмислям евентуален swap 4А-FE -> 4A-GE , къде намеси Corolla не те знам...

Публикувано на: 15 Фев 2012 00:23
от Japanese_fever
Ааа извинявай, не знаех, че има Селики с 4А-FE.
Да, в такъв случай 3S-GE май е по-добре - има по-голям въртящ момент,
a твоята кола е тежи.

Публикувано на: 15 Фев 2012 07:16
от rudolf
photon написа:Имам Celica ST и обмислям евентуален swap 4А-FE -> 4A-GE , къде намеси Corolla не те знам...
мисля че ще останаш разочарован от ефекта;..не мисли колко повече ще върви тази кола..а помисли това което ще стане-дали те задоволява и дали си струва..и сравни графиките, че уж конете звучат много.

Публикувано на: 29 Фев 2012 22:57
от fentazi
абе колеги аз ви говоря за задно предаване не 4 по 4 то тва му е якото на колата че е за дрифт и ако искаш да си направиш кефа на кола това е колата тез селики ги мани баси и боклуците дет са караи селика в завои караи и МР2 в завои че да си говорим кое е по яко за каране а селики от 1000 лева колкот щеш и под път и над път

МР2 си е класика в жанра

Публикувано на: 29 Фев 2012 23:23
от photon
Леко си сбъркал темите, но карай. А колкото до Селиката - те тия от Тойота били много прости да пускат Селика на WRC , а след това и Corolla, при наличието на ултра-мега-якия MR2.

Публикувано на: 01 Мар 2012 00:35
от DanielzZz
От кога MR2 става за дорифто ? ohmy.gif

Публикувано на: 01 Мар 2012 00:40
от tZv3t0zAr
За някои хора дрифта е донъти и бърнаути :whistle:

Публикувано на: 01 Мар 2012 09:18
от Chapstur
tZv3t0zAr написа:За някои хора дрифта е донъти и бърнаути :whistle:
много добре казано biggrin.gif

Публикувано на: 01 Мар 2012 15:21
от fentazi
ако усещаш колата и в наи умрялата има потенциал а ако рацете и краката ти не са си на мястото каквото и да ти дадът пак няма да мои да я подкараш

Публикувано на: 01 Мар 2012 18:03
от friblle
fentazi написа:абе колеги аз ви говоря за задно предаване не 4 по 4 то тва му е якото на колата че е за дрифт и ако искаш да си направиш кефа на кола това е колата тез селики ги мани баси и боклуците дет са караи селика в завои караи и МР2 в завои че да си говорим кое е по яко за каране а селики от 1000 лева колкот щеш и под път и над път

МР2 си е класика в жанра

От такива дрифтъри по завоите като тебе стават белите ... та после да си скубем косите..
Първо се научи да пишеш, за да гледа някой на мненията ти сериозно, а това, че Селиките се представят по-зле в завоите от МР2 си се объркал жестоко, ама много жестоко.Преките ми наблюдения в/у ST205 и МР със същия мотор показват точно обратното...
Прав е колегата, защо ли глупаците от Тойота са се пробвали да се състезават с тази Селика в WRC.Тя не може да завива ...