xxr 527 17x8.25 et35

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

kokuwow
Мнения: 53
Регистриран: 24 май 2008 20:24
Репутация: 0
Местоположение: SPAIN

xxr 527 17x8.25 et35

Мнениеот kokuwow » 15 фев 2012 19:58

Imam 1 vupros kolegi nerabziram mnogo pristignaha djantite za toyotata imam 2 vuprosa: Moga li na tezi djanti da im sloja gumi 225 45 ? i ot kude moga da si kupq boltove gledam v internet no ima samo LUG NUTTS na men tova mai ne mi vur6i rabota ako nqkoi znae ne6to neka drasne
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: xxr 527 17x8.25 et35

Мнениеот Japanese_fever » 15 фев 2012 20:18

Страхотни джанти! :thumbsup:
Да, 225 влизат на 8" джанта като у дома си.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Troshko
Мнения: 2097
Регистриран: 24 яну 2006 11:58
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот Troshko » 16 фев 2012 09:03

Защо не си вземеш и дълги гайки от нета, в България едва ли ще намериш :)

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 16 фев 2012 16:55

Ами той, до колкото виждам не е в България.
Значи явно ти си с болтове, а не с гайки?
Аз не съм виждал афтър маркет джанти с болтове. Най-често, да же им слагат по-дълги шпилки и както колегата каза по-дълги гайки. Дългите гайки са кухи, за да може да се навиват на дълги шпилки без да им опира дъното.

Също така трябва да внимаваш за профила на болта (гайката, ако решиш да слагаш шпилки). Повечето афтър маркет трябва да са с V-образна форма.

Защо не си купиш болтовете от там, от където си взе и джантите?
Или ги питай какви и от къде да си вземемш.

Виж долу в основата профила, където е обозначено 60° ъгъл (трябва да си сигурен, че взимаш правилния профил):

Изображение

А може да се замислиш и за такова:

Изображение
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 16 фев 2012 16:58

Ако кажеш на какъв модел Тойота ще ги слагаш може колегите да ти помогнат повече.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

kokuwow
Мнения: 53
Регистриран: 24 май 2008 20:24
Репутация: 0
Местоположение: SPAIN

xxr

Мнениеот kokuwow » 17 фев 2012 14:36

Za toyota celica zzt230 vvti motora 2000 godina 5x100.djantite sa ot usa.Moje naistina s spacer i posle s gaiki lilavi naprimer,a moje i s originalnite boltove v neta ima dosta gaiki no moqta ne e s 6pilki tam e rabotata ?Misulta mi e da ne slagam ot celicata sivite boltove a da si kupq aftermarket cvetni sini ili lilavi ideq nqmam nqkoi da pomaga :)

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: xxr

Мнениеот Japanese_fever » 17 фев 2012 18:00

kokuwow написа:Misulta mi e da ne slagam ot celicata sivite boltove a da si kupq aftermarket cvetni sini ili lilavi ideq nqmam nqkoi da pomaga :)


Rabotata ne e v cveta na gaikite, a dali profila im pasva na djantata,
za6toto ako za V-obrazen prfil, a ti im slojish zaoblen shte precakash djantata,
a moje i da se orvurtqt gaikite posle.

Proveri si ot tam otkudeto si gi kupil ili ot Am. Toyota forumi s kakvi gaiki se karat tezi djanti i dali originalnite ot Celika stavat, koeto men mnogo me sumnqva.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

kokuwow
Мнения: 53
Регистриран: 24 май 2008 20:24
Репутация: 0
Местоположение: SPAIN

xxr

Мнениеот kokuwow » 24 фев 2012 02:41

Dobre s tezi dve ne6ta re6afvame li problema 4e skoro si idvam v bg i idva mmenta v koito da naglasq ne6tata: http://www.ebay.co.uk/itm/4-pcs-1-5x100 ... 3cc267ae32 i boltove http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Red-12- ... 58925e401e

kokuwow
Мнения: 53
Регистриран: 24 май 2008 20:24
Репутация: 0
Местоположение: SPAIN

xxr 527 Complete

Мнениеот kokuwow » 14 мар 2012 14:11

celica
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: xxr 527 Complete

Мнениеот Japanese_fever » 14 мар 2012 14:19

Добре е! :thumbsup:
Как реши проблема?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

kokuwow
Мнения: 53
Регистриран: 24 май 2008 20:24
Репутация: 0
Местоположение: SPAIN

xxr

Мнениеот kokuwow » 14 мар 2012 14:41

Ami vzeh si 1 sedmica vakanciq i sega sum v bg naglasihme djantite.Ami vsu6nost sum bil s 6pilki oburkal sum se i namerih gaiki s vutre6no zahva6tne koito sa za 1vo vreme.Kato se pribera v ispaniq 6te si vzema ot neta volk gaiki.Gumite sa 215 40 17 ne opira niude idealno si pasnaha djantite bez nikakvi spaceri i tempodobni.Mislq mai mesec kato si idvam pak da kupq Tein springs i da q smukna.

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: xxr

Мнениеот Japanese_fever » 14 мар 2012 16:31

kokuwow написа:Gumite sa 215 40 17


Абе видях, че стоят малко по-тесни на джантата, ама мислех, че е от снимката. Принципно, няма да има проблем. Дръж добро налягане в гумите, че да не счупиш някоя джанта!
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

kokuwow
Мнения: 53
Регистриран: 24 май 2008 20:24
Репутация: 0
Местоположение: SPAIN

xxr

Мнениеот kokuwow » 14 мар 2012 17:35

Karam isklu4itelno bavno za6toto v bg e ujas mnogo dupki vuob6te...Ta kolata sum q publikuval za prodavane za6toto tq stoi v garaj i se kara dvapati v godinata za po 1 ili 2 sedmici i posle aide pak obratno v garaj.Ako ne q prodam 6te si vkaram VVTL angli4anka i 6te swapnem a ako uspeq da q prodam 6e ima S2000 :)


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта