Toybaru AE86 EJ25

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 03 апр 2012 20:07

От това, което виждам до сега с внедряването на други двигатели си е чиста гавра.

Тази кола не може да се сравнява нито със Супра, нито със Селика.
Може да се сравнява единствено и само с Корола АЕ86, която през далечната '83-та излиза с 1.6 DOHC 124 коня и било привилегия да я притежаваш в сток вариант, дори и днес.
Тази кола е наследник на онази Корола. Иначе има АЕ86 с 3S-GE и с двигател на S2000 и какво от това?
То има и Старлет с двигател от Супра, това значи ли, че Старлета за нищо не става с неговия си двигател?

Според мен 200 коня и 150 lb-ft върт. момент са достатъчни за 2700 lb. кола, която излиза от завода. После, който иска да си я прави 300 коня и 2500 паунда.

То не може хем да е чиста бегачка, хем да е малко пари,
а колата е мислено, също така, да е ефтина.

Говорейки за цифри Субаруто:

• ще е няколко хилядарки над МХ5, а FR-S ще е 1-2 само.

• има 30 коня повече от МХ5 и двете имат 2.0L (Субаруто има по-висока компресия)

• има 10 lb-ft повече върт. момент от Маздата

• тежи около 2700 lb., а MX5 - 2500 lb. (само, че Маздата е кабрио)
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

alex72bg
Мнения: 151
Регистриран: 27 яну 2008 13:35
Репутация: 0

Мнениеот alex72bg » 03 апр 2012 20:28

Чак пък гавра - по-скоро опит за съживяване състезателя "мъртвец".

Смяната на мотора на АЕ86 и Старлет си е гавра, понеже и двата мотора са си на място и нямат нищо общо с тоя боксер.

То е ясно, че след като 10-12 години са произвеждали само масови коли няма как да изкарат нещо като хората.
Toyota MR2 SW20 Turbo, Supra MKIV TT (x2), Celica ST185 GT4 (x2), LandCruiser 80 4.2TD
Suzuki Cappuccino 0.65 Turbo (x2)
Mazda MX5 NA - Miabusa, MX5 NB 1.8
Nissan Skyline R33 RB25DET
Peugeot 205 GTI Mi16
Alfa Romeo 155 Q4

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 03 апр 2012 20:35

Тази кола на планински път ще скъса turbo WRC, вярвай ми!

После ми говори за мъртвец. smile.gif

Ти какво повече очакваш от 2-а литра двигател, със сигурност е по-добър от 3S-GE tongue.gif

То е ясно, че след като 10-12 години са произвеждали само масови коли няма как да изкарат нещо като хората.


Това за Субару или Тойота, защото колата е направена изцяло от Субару, а те имат turbo WRX (WRC) и Sti?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

alex72bg
Мнения: 151
Регистриран: 27 яну 2008 13:35
Репутация: 0

Мнениеот alex72bg » 03 апр 2012 21:31

за сега нищо не къса - само мотори на боклука
3С мотора е на 20 години вече - голяма база за сравнение cool.gif

Това за Субару или Тойота, защото колата е направена изцяло от Субару, а те имат turbo WRX (WRC) и Sti?


Субару ако можеха да направят сами кола нямаше да ги купи Тойота - имат една Импреза от 20 години - накрая и нея у*раха като я направиха хечбек. Добре че на времето имаха късмет МакРий да кара с тяхна кола.

turbo WRC - не знам какво имаш предвид, тая кола няма шанс срещу Клио Р3 даже.
Toyota MR2 SW20 Turbo, Supra MKIV TT (x2), Celica ST185 GT4 (x2), LandCruiser 80 4.2TD
Suzuki Cappuccino 0.65 Turbo (x2)
Mazda MX5 NA - Miabusa, MX5 NB 1.8
Nissan Skyline R33 RB25DET
Peugeot 205 GTI Mi16
Alfa Romeo 155 Q4

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 03 апр 2012 21:36

Исках да кажа, че тази кола сток е по-добра от WRX turbo.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

alex72bg
Мнения: 151
Регистриран: 27 яну 2008 13:35
Репутация: 0

Мнениеот alex72bg » 03 апр 2012 22:00

Japanese_fever написа:Исках да кажа, че тази кола сток е по-добра от WRX turbo.


тук може би си прав :thumbsup:
Toyota MR2 SW20 Turbo, Supra MKIV TT (x2), Celica ST185 GT4 (x2), LandCruiser 80 4.2TD
Suzuki Cappuccino 0.65 Turbo (x2)
Mazda MX5 NA - Miabusa, MX5 NB 1.8
Nissan Skyline R33 RB25DET
Peugeot 205 GTI Mi16
Alfa Romeo 155 Q4

Потребителски аватар
MX5
Мнения: 2560
Регистриран: 20 ное 2008 09:47
Репутация: 0
Местоположение: Los Angeles

Мнениеот MX5 » 03 апр 2012 23:35

alex72bg написа:От сега, супер мотора на Субару го модифицират като направо го изхвърлят, и кое точно е уникалността на управлението - за подготвена дрифтачка ми изглежда съвсем посредствено. Чакаме другите дисциплини може там да е силата biggrin.gif


Ако не си зацепил още, правилата по Америка и Япония за тия дрифт серии, разрешават смяна на двигателя с V8 и ако не си с V8 (без значение Тойота V8 ли е, Ford V8 ли е, General Motors V8 ли е и т.н. - все тая) общо взето духаш супата в дрифт състезанията ...

Затова и доста надигат глас и се надяват да го забранят това.

Ето ти подготовката и на други за тоя сезон ...


Matt Powers - Nissan Silvia S14 с General Motors Chevy V8:

http://speedhunters.com/archive/2012/04 ... party.aspx


Шампионът за миналата година Dai Yoshihara - неговото S13 и то с GM Chevy V8:

http://www.youtube.com/watch?v=xKzVoCMB ... _embedded#!



Walker Wilkerson - Nissan S13 с Chevy V8:

http://www.motoiq.com/magazine_articles ... -ride.aspx



Chris Forsberg - Nissan 370Z с Nissan V8:

http://speedhunters.com/archive/2011/07 ... -370z.aspx

и т.н.


Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 04 апр 2012 00:16

alex72bg написа:за сега нищо не къса - само мотори на боклука
3С мотора е на 20 години вече - голяма база за сравнение cool.gif


Ами дай ми някой съвременен 2 литра двигател дето е 200 коня.
Аз освен за Хондовия (F20), други не се сещам.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

alex72bg
Мнения: 151
Регистриран: 27 яну 2008 13:35
Репутация: 0

Мнениеот alex72bg » 04 апр 2012 10:34

сега няма - всички са от 10-15 години поне - и тойота, хонда, рено, бмв - все стари мотори които никой не прави вече

чакаме първите класирания

гледам примерите - да S13, 14 е иделното сравнение за тази кола - супер, хипер, мега бегачки - вземаш я за спортна, пък тя едва се движи и започва да прилича на такава след първите 10-15к набити в нея
Toyota MR2 SW20 Turbo, Supra MKIV TT (x2), Celica ST185 GT4 (x2), LandCruiser 80 4.2TD
Suzuki Cappuccino 0.65 Turbo (x2)
Mazda MX5 NA - Miabusa, MX5 NB 1.8
Nissan Skyline R33 RB25DET
Peugeot 205 GTI Mi16
Alfa Romeo 155 Q4

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 04 апр 2012 14:39

alex72bg написа:
гледам примерите - да S13, 14 е иделното сравнение за тази кола - супер, хипер, мега бегачки - вземаш я за спортна, пък тя едва се движи и започва да прилича на такава след първите 10-15к набити в нея


Еми това е, защотот са ефтини, ако искаш да вакрваш по-малко пари си взимаш направо М3 или 911.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
andrian999999
Мнения: 1509
Регистриран: 19 мар 2009 11:51
Репутация: 2
Местоположение: София

Мнениеот andrian999999 » 04 апр 2012 23:50

Джапи както каза май колегата МХ5 колата е мъртво родена 1400кг на 200к.с . а по повод тия 200к.с. има доста коли дето ще и скъсат гъза, примерно едно клио. лошото е че почти всички производители пражят малки мотори 1,4 1,6 с турбо . а и тоя боксер за кво са го сложили тойота? аз освен порше друга фирма не познавам да прави здрав боксер
професионален мапер

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 05 апр 2012 01:10

andrian999999 написа:Джапи както каза май колегата МХ5 колата е мъртво родена 1400кг на 200к.с . а по повод тия 200к.с. има доста коли дето ще и скъсат гъза...


Ама ще й скъсат гъза:

- на писта
- на драг
- на дрифт
- на италианско
- на планинаско

Айде уточно се малко, ако може?

Твойта кола колко коня е и колко тежи, че да видим дали и тя е мъртво родена? laugh.gif

Едно Клио-млио може ли да дрифти така във фабрично състояние?

http://www.youtube.com/watch?v=YTCOwX9rQJk&feature=player_embedded

Твоята кола, може ли, дето 70% от теглото й е пред предната ос?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 05 апр 2012 01:13

Да, 200 lb. разлика сравнена с МХ5 не е хич малко като се има на предвид, че има само 10 lb-ft torque повече от Маздата.

Нека да ги сравнят на писта.
Сигурен съм, че BRZ-то ще скъса МХ5, дето идва от завода с някакви супер меки пружини, а е и 30 коня по-назад от Субаруто.
Позбай коя кола ще влиза по-бързо в завоите?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
andrian999999
Мнения: 1509
Регистриран: 19 мар 2009 11:51
Репутация: 2
Местоположение: София

Мнениеот andrian999999 » 05 апр 2012 09:29

Джапи не ми се спори , ще стане ... тема все едно да спориш с колегата Лексус коя е най -качесвената кола в премиум сегмента или , ако слушам приус 3 ще си купя приус щото зимата харчи 2,7 и до морето ще ходя само с 10 литра. за мойта кола аз още когато влязох за първи път във форума съм написал най-вече за какво съм я купил http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t ... c&start=45

знам и доста от минусите ( ще ми метнат 5 бона за нея за това не я продавам) ,но през 1994г е била много бърз автомобил, не я хваля тогава голф 3 ГТИ е бил 116 к.с. и 18 години по късно тойота ми вадят атомобил 1,4 тона 200к.с. с пиклив боксер двигател (ми да беха сложили стария 3СГЕ мотор ) ми голфа от 2009 вече е 211 к.с. виж в мобиле.де един тон коли има около 200к.с.

за съжаление тойота са направили един посредствен автомобил с хубава форма

п.п. за проект сме говорили какъв автомобил да си купим
професионален мапер

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Мнениеот Japanese_fever » 05 апр 2012 09:34

Ясно, ама с теб пък малко като да споря с яриса.

Нито рабзрах какви са параметрите на автомобила ти нито нищо.

Разбрах само, че бил много бърз за '94-та година и също, че имало Голф 211к.с.

Не ми се говори с теб, защото и хабер си нямаш.

Според теб една кола за да влиза и излиза бързо от завой конски сили ли й трябват?

Точно пък Голф да ми даваш за пример, мале-мале... rolleyes.gif

p.s.
Твоята Селика е 1440 кг, BRZ е 1225 кг.
Има 40 коня повече от субаруто и 73 lb-ft повече,
само че с разликата, че твоята кола турбо, а субаруто не е.
И с тази разлика, че с твоята Селика може да дривтиш само на сняг. laugh.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта