Japanese_fever написа:
Nikude ne vijdam 2.0L, 210 hp?
1ZZ не го броим
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_S_engine
3S-GE 1998 only 86.0 mm 86.0 mm 11.0:1 1,998 cc 150 kW (204 PS; 201 bhp) at 7,000 rpm 210 N·m (155 lb·ft) at 6,000 rpm Celica (ST202), MR2 (SW20)
3S-GE 1997–2005 86.0 mm 86.0 mm 11.5:1 1,998 cc 156 kW (212 PS; 209 bhp) at 7,500 rpm 220 N·m (162 lb·ft) Altezza, Caldina GT
работа отпреди 15 години (в смисъл че Субару нищо уникално не са създали) - имат си шаси (Ае86) имат си мотори и плащат да им направят колата - луда работа
а Субару си е Субару с различна концепция и начин на изпълнение, както е видно и от последното им творение, това че е платена от Тойота не я прави такава. Ако това го направи някоя малка фирма добре, ама Тойота ??? Те Хюндай сами си направиха спортно купе и то не-лошо - моторите 2.0т и V6 - Субару 2.0 атмосферка !
кутиите издържат 300 на колелета само в мечтите на собствениците им, като изключим въпросната 6-чка на СТИ
25-30К в САЩ може би - цената при нас със сигурност ще е доста по солена
От компания която е направила Супра, Селика ГТ, АЕ86 и още куп добри състезателни коли е нормално да се очаква нещо сериозно а не да слиза на нивото на МХ5. Развитието е нормално да е нагоре - като пример S13, 14, 15 -> R32, 33, 34 - R35 GTR това е развитие а не АЕ86, Селика, МР2, Супра и ФТ-86 ( след какви ли не проекти за предните модели - от страшни по страшни biggrin.gif )
а при положение че са правили и тези мотори, от това което изкараха съм без думи направо :
3S-GT (503E) 1987-199? 89.0 mm 86.0 mm 7.0:1 2,140 cc 560 PS (412 kW; 552 bhp) at 8,500 rpm 471 lb·ft (639 N·m) at 5,500 rpm 87C, 88C, Eagle HF89, Eagle Mk III
3S-GT (503E) 1987–1989 89.0 mm 86.0 mm 7.0:1 2,140 cc 680 PS (500 kW; 671 bhp) at 8,500 rpm 471 lb·ft (639 N·m) at 5,500 rpm 87C, 88C (Le Mans setup with CT26R turbocharger)
3S-GT (503E) 1995–1996 89.0 mm 86.0 mm 7.0:1 2,140 cc 680 PS (500 kW; 671 bhp) at 8,500 rpm ? Supra GT JZA80 (Le Mans setup, Garrett turbocharger with 55.9 mm restrictor)
3S-GT (503E) 1997 86.0 mm 86.0 mm 7.0:1 1,998 cc 480 PS (353 kW; 473 bhp) at 6,800 rpm 471 lb·ft (639 N·m) at 4,500 rpm Supra GT JZA80 (JGTC setup with 45.3 mm restrictor)