проект превръщане на 3sfe v 3sge

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
nikolov22
Мнения: 706
Регистриран: 16 дек 2008 00:34
Репутация: 1
Местоположение: Варна-Русе

проект превръщане на 3sfe v 3sge

Мнениеот nikolov22 » 11 мар 2012 20:57

колата е карина интересуваме някои пробвал ли е дали долната част на моторите са еднакви електрониката не ме интересува нали го има (azvokil)за тази работа искам да запазя блока с номера на двигателя щото е инвалидна колата и няма данък
ама искам и кончета
и се чудя цял двигател от селика съм намерил от 6 ген дали да го отнасям целия или само горната част
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Потребителски аватар
Vokil
Мнения: 601
Регистриран: 03 мар 2009 00:35
Репутация: 24
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Vokil » 12 мар 2012 20:14

Според написаното тук http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=35436 всичко си пасва но е по-добре да смениш и буталата за да имаш същата степен на згъстяване като на ге двигателя и да достигнеш неговите коне :)
Човек и добре да живее умира .......

Потребителски аватар
nikolov22
Мнения: 706
Регистриран: 16 дек 2008 00:34
Репутация: 1
Местоположение: Варна-Русе

Мнениеот nikolov22 » 14 мар 2012 23:43

с две думи закупуваме целия двигател и прехвърляме блока само от карината :thumbsup:
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Потребителски аватар
lord_pz
Мнения: 109
Регистриран: 19 ное 2008 10:24
Репутация: 0

Мнениеот lord_pz » 04 апр 2012 23:07

Според този сайт кол.валове са различни (единия е железен,а другия стоманен http://www.enginebuildermag.com/Article ... _5sfe.aspx Аз като си свалях вала ми приличаше на първия от снимката... wacko.gif .Като потърся в гоогле пак ми излизат снимки на първия.Нещо не разбирам .Вашите на кой приличат?
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
Vokil
Мнения: 601
Регистриран: 03 мар 2009 00:35
Репутация: 24
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Vokil » 08 апр 2012 21:23

Едното не е ли чугун а другото стомана :)
Човек и добре да живее умира .......

Потребителски аватар
lord_pz
Мнения: 109
Регистриран: 19 ное 2008 10:24
Репутация: 0

Мнениеот lord_pz » 08 апр 2012 21:28

The main difference will be the flywheel bolt pattern. It's different between the 3SFE/5SFE and 3SGE/GTE. The 3SFE/5SFE bolt pattern is moved outward just a bit compared to the 3SGE/GTE. Also, as it says on the site, some 3SFEs may have a 6-bolt flywheel pattern (mostly 80s era 3SFEs). Definitely not good.

All of the cranks are forged steel, and the 5SFE crank is regularly used in 3SGTE strokers.
__________________Това ми отговориха от http://www.toyotanation.com


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта