Страница 1 от 1

проект превръщане на 3sfe v 3sge

Публикувано на: 11 Мар 2012 20:57
от nikolov22
колата е карина интересуваме някои пробвал ли е дали долната част на моторите са еднакви електрониката не ме интересува нали го има (azvokil)за тази работа искам да запазя блока с номера на двигателя щото е инвалидна колата и няма данък
ама искам и кончета
и се чудя цял двигател от селика съм намерил от 6 ген дали да го отнасям целия или само горната част

Публикувано на: 12 Мар 2012 20:14
от Vokil
Според написаното тук http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=35436 всичко си пасва но е по-добре да смениш и буталата за да имаш същата степен на згъстяване като на ге двигателя и да достигнеш неговите коне :)

Публикувано на: 14 Мар 2012 23:43
от nikolov22
с две думи закупуваме целия двигател и прехвърляме блока само от карината :thumbsup:

Публикувано на: 04 Апр 2012 23:07
от lord_pz
Според този сайт кол.валове са различни (единия е железен,а другия стоманен http://www.enginebuildermag.com/Article ... _5sfe.aspx Аз като си свалях вала ми приличаше на първия от снимката... wacko.gif .Като потърся в гоогле пак ми излизат снимки на първия.Нещо не разбирам .Вашите на кой приличат?

Публикувано на: 08 Апр 2012 21:23
от Vokil
Едното не е ли чугун а другото стомана :)

Публикувано на: 08 Апр 2012 21:28
от lord_pz
The main difference will be the flywheel bolt pattern. It's different between the 3SFE/5SFE and 3SGE/GTE. The 3SFE/5SFE bolt pattern is moved outward just a bit compared to the 3SGE/GTE. Also, as it says on the site, some 3SFEs may have a 6-bolt flywheel pattern (mostly 80s era 3SFEs). Definitely not good.

All of the cranks are forged steel, and the 5SFE crank is regularly used in 3SGTE strokers.
__________________Това ми отговориха от http://www.toyotanation.com