Заден Мост - RearSubFrame

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 15 Ное 2006 20:42

не съм сигурен че с горелка става лесно - целта е плавно да се нагрее обвивката около болта(и външната резба), малко да се разшири от топлината и така да го отпусне. с горелка ще се загрее и болта, а за предпочитане е да нагряваш това около него. ама пробвай с горелката, може и да стане. и с чукчето като почукаш добре и навсякъде трябва да отпусне
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 16 Ное 2006 05:30

Купих некви мноо страшни горелки - Кисолордна Бутилчица и неква друга Жълта дето не разбрах какво точно има вътре.

Мислех да нагрявам ма едни кретени ме прецакаха и требеше да работя повече от предвиденото - нищо друг ден ша сколасам и ке репортувам.
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 16 Ное 2006 06:06

Moje da i prusne6 na Suparata malko kislorod pred vuzdu6niq filtur da vidim k'vo 6a stane ... :whistle: biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 16 Ное 2006 10:40

Лорде що такава бре - не е ли скъпа ? Нямаше ли от тия дребните дето са само с газ ???
Честита придобивка иначе ! rolleyes.gif

Само не пробвай горелката след ВД40 че ще трябва после и да гасиш !

Аватар
NIK_4E
Мнения: 72
Регистриран на: 16 Май 2006 17:10
Местоположение: СЛИВЕН

Мнение от NIK_4E » 16 Ное 2006 15:03

Japanese_fever написа:Moje da i prusne6 na Suparata malko kislorod pred vuzdu6niq filtur da vidim k'vo 6a stane ... :whistle: biggrin.gif
Az znam kvo stava :whistle: maslenite pari samo za kislorod pitat biggrin.gif laugh.gif

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 18 Ное 2006 01:31

Ко тана:

Тръгнах към магазина ,ма нещо ма гложкаше и гепих горелката и взех да нагрявам. Нагрявах ,нагрявах - от едната страна болта тръгна.

Тва добре ,ма е само 1/4 от работата!

От другата нагрявах ,нагряван и не сака и не сака (рейката пречи за хубав удар със чука). Викам ,ша го раздвижа със гедорето (тречотка). Нагрях ,сложих тречотка и половин метър тръба напънах много силно чу са якооо пукане ,ма за съжаление беше фара на осрешно преминаващия влак ... тресчотката и са почупи механизма за превъртане отхлаби много силно извднъж и ръката ми изфръкна във диска. Сега ма боли китката ,счупи ми се любимото гедоре дето ползвам от толкова години и болта не е мръднал - маи ша требе рязане със трион (по форумите дават по 5-6 ножа за болт!!) :(
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 18 Ное 2006 06:36

hehe - chevy, built like a rock!. tai de supra :-D
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

pacobg
Мнения: 33
Регистриран на: 15 Яну 2005 13:36
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pacobg » 18 Ное 2006 10:00

vzeni si istinski oksijen ot nqkade ta dori i da e s propanbutan i grei i studi s voda i taka nqkolko pyti?
USPEH

pacobg
Мнения: 33
Регистриран на: 15 Яну 2005 13:36
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pacobg » 18 Ное 2006 10:04

osven 4e go nagrqva6 vajno e i rqskoto istudqvane?
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

pacobg
Мнения: 33
Регистриран на: 15 Яну 2005 13:36
Местоположение: София
Обратна връзка:

otnosno qdovete

Мнение от pacobg » 18 Ное 2006 10:11

ot vednyj ne stava trqbva nqkolko pyti?
a kade se namira tozi bolt???

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Re: otnosno qdovete

Мнение от LordDigital » 18 Ное 2006 17:29

pacobg написа:ot vednyj ne stava trqbva nqkolko pyti?
a kade se namira tozi bolt???
Болта е на долния носач.Замръзнал е във металната тръбичка която е около тампона. Не смея да нагрявам и изтудявам бързо ,щото тва значи да стресирам целия носач които ми е доста ценен.
Изображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 18 Ное 2006 18:11

Рязане само с абразиви, Тойота "по навик" използват ДИН 10 клас на якост при тия болтове !

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 18 Ное 2006 19:56

jamie написа:Рязане само с абразиви, Тойота "по навик" използват ДИН 10 клас на якост при тия болтове !
A sa da - kvo pa etva "abrraziv"?
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 18 Ное 2006 22:54

LordDigital написа: A sa da - kvo pa etva "abrraziv"?
такива клеясали болтове аз ги боря първо малко с духалото като с едно малко чукче чукам навсякъде около връзката и по главата на болта по-яко. после му слагам някакъв звездогаечен или лула и я удрям с един тежък гумен чук. ако не поддаде - абразивна обработка или просто казано прибарваш флекса smile.gif
status: за БАН

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 19 Ное 2006 01:45

maggkrabar написа:
LordDigital написа: A sa da - kvo pa etva "abrraziv"?
такива клеясали болтове аз ги боря първо малко с духалото като с едно малко чукче чукам навсякъде около връзката и по главата на болта по-яко. после му слагам някакъв звездогаечен или лула и я удрям с един тежък гумен чук. ако не поддаде - абразивна обработка или просто казано прибарваш флекса smile.gif
Мда гепих аз че за старио-убав флекс стаа дума. Препочитам 4-5 изхабени шфеицарски ножа (обща стоиност $20). Преди това обаче ша пробвам кесенето във газ за лампи ,само дето днеска одих до магазина и не ма разбраха "що сакам" ,ма ша погледнем речника:)

Само дето днеска не можах да свърша нищо от плануването. Взех да си натягам ремъка на алтернатора ,от там му се счупи куплунга (три пина) за контролиране. Не го видях веднага ,запалих ,покарах и светна лампата че не зарежда. Явно е изгорял ,щото го свалих гледах просто колата работи някак си ма не зарежда на пълна пара (12.2 волта макс ,без никаква функционална зависимост със оборотите). Тъпо - хубавия алтернатор от MR2 дето толкоз си играх да пасне ,сега ша требе да го сменям пак...
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта