Страница 1 от 2

Supra 7M GTE

Публикувано на: 15 Мар 2013 21:26
от portolinko
Здравейте колеги!
Поради резките промени в пролетните температури мойта баба се разболя,така че се наложи лек ремонт за стимулиране на имунната и система biggrin.gif
Та реших,че понеже тези индивиди са на изчезване вече,ще е интересно да заформя малко снимков материал от ремонта и.
А ето и малко снимки от началото...

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 15 Мар 2013 21:35
от portolinko
и малко продължение...

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 15 Мар 2013 22:32
от Nedkow
Браво добро начинание :thumbsup:

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 16 Мар 2013 02:19
от LordDigital
Добре че вала ти е ок:)

Като слгабяш внимавай много със челните болтове ,не помня кой от тех маи за обтегача на ангренажа изглежда як и ако не се стяга по дебелите книги ИЗДЪРПВА 1-ви цилиндър напреде! Голем Ташак .но е много тъжен Тойодски факт... чак на Група А блоковете (след 1991) проблема е решен ,преди това за едното нищо човек може да си прецака мотора.

Иначе зе мателна гарнитура ,отиваш на задължително челосване на блок - аз таз операция така и не я направин зашото тука цената на челосването е колкото 3-4 супри:)

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 16 Мар 2013 02:23
от LordDigital
E tova e nai-dobrata opcia za turboto:

http://store.driftmotion.com/static/i-5 ... 6turbo.php

Toq Trim realno e tocno systiq kato na TRD systezatelniq ot edno vreme ,tuka sym go opisval:

http://www.supramania.com/forums/showth ... Spec-Sheet

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 16 Мар 2013 17:19
от portolinko
Малко новини от шлайф сервиза,вала е крив в средните основни шийки 0.2мм(биелните ще се уточняват другата седмица) и минава на 1-ви ремонт.Донякъде късмет,че преди да превърти вала духна гарнитурата на главата.Но пък вече имам лагери STD за вала,ама какво да се прави.
Турбото много искам да го подобря ,а това с група А е много интересно не бях засичал подобна документация в интернет.

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 16 Мар 2013 21:17
от LordDigital
portolinko написа:Малко новини от шлайф сервиза,вала е крив в средните основни шийки 0.2мм(биелните ще се уточняват другата седмица) и минава на 1-ви ремонт.Донякъде късмет,че преди да превърти вала духна гарнитурата на главата.Но пък вече имам лагери STD за вала,ама какво да се прави.
Турбото много искам да го подобря ,а това с група А е много интересно не бях засичал подобна документация в интернет.
Кофти за вала ,по принцип имам един последен останал дето е читав без да има нужда от ремонт - ама много трудно се намират вече такива.

Аз съм карал със 60-ка 3-4 години и бех много доволен (320 коня на колелата и над 500НМ момент) ,малко карах и със 57-ца ма нямах много време да го усетя как е ,па камоли да го замеря. Заводското турбо го тормозех на 100% дюти ,и пак ГоУфа на Кану ме биеше ,абе много е зле горкото. Качествената документация разбирасе е кът ,защото този от които съм я взел я е плащал по 5 евро на страница от някаква европейска ферация (не помня коя). Знам и от къде може да се вземат същинските BluePrints на Група А колите ,купувани едно време от Кйолн за колосални цифри за един безнадежно смотан но със много голям бюджет англииски отбор дето са карали 3 супри във BTCC ... MIL-Shell.

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 17 Мар 2013 12:13
от portolinko
Lorde ти сменял ли си и на турбинната част перката или само на нагнетателната?Откраде да ги прибарам тия Official JAF spec sheet,че май ще има и други интерестни преработки.

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 20 Мар 2013 03:38
от LordDigital
portolinko написа:Lorde ти сменял ли си и на турбинната част перката или само на нагнетателната?Откраде да ги прибарам тия Official JAF spec sheet,че май ще има и други интерестни преработки.
Смяната на перката изисква разтъргване на корпуса ,не съм го правил аз - всички турбини съм ги пращал на Performance Techniques. Освет смяна ги клипват на 10-на градуса (GT35R турбото на последната еволюция на супрата ми беше със 8 градуса клип) ,сменя се и оста - абе изощо целата турбина става Гарет само корпуса на Хитачи остава. Операцията маи беше кам $500 ,би трябвало да може и във БГ да ти я направят - там Гарет-А-Джии бол (особено във МЕИ-то във Варна).

Другите преработки са VO-та т.с Опционални Варианти дето TRD са прваили за бегачките си ,понеже са свързани със компоненти дето са били без ограничения (спирачки ,трансмисия ,окачване) не са описани на Блу-Принт ниво като турбото. Интересно е че са ползвали магнезиева правозъба трансмисия със цена през 1986-та от 35 000 лири или във днешни пари над $100 000 ,после са минали на Гетраци. Имали са и стабилизиращи щанги със динамичен контрол на вилиците ... във крайна сметка цялата Група А програма им е струвала поне 10 милиона долара! като крайния резултат е бил по-зле от плачебен защото един Европейски отбор ,със натурална супра и Бош ЕКУ е бил по-бърз от заводските Турбо Супри...

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 20 Мар 2013 23:44
от Nedkow
За турбината мога да ти помогна в МЕИ Варна познавам се със шефа те правиха и моите :thumbsup:

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 22 Мар 2013 20:27
от portolinko
Преди време бях говорил с момчетата от там, за смяната на перката и комплекта с лагерите на оста цената беше много хард.Ама ще го обсъдим пак
smile.gif

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 22 Мар 2013 22:11
от Nedkow
Ти кога ще идваш да вземеш подобренията от САЩ :thumbsup:

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 23 Мар 2013 22:43
от IVOtuning
Браво, успех с ремонта/подобренията.
Мислех си, че само аз съм останал с МА70( от доста време не пиша нищо за моята blushing.gif ), но явно и други "болни" има.
Ако трябва да помагаме с нещо?
wink.gif

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 24 Мар 2013 12:04
от portolinko
Има и още с МК3 и МК4 ама нещо не им се поства,требе да ги разбутаме малко biggrin.gif
За сега ремонта спрял до уточняване на конкретните промени,че много идеи ама......

Re: Supra 7M GTE

Публикувано на: 16 Апр 2013 23:02
от portolinko
Малко заигравка със блока да минава време....