Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от Japanese_fever » 04 Ное 2014 03:01

НиКо написа:
Но аз съм сектант в червата и главно харесвам Тойота заради Ямаха , така че ще си остана на 2зз.
Ако говорим за двигатели я вижте Хенеси Веном GT . 7.0 битурбо сложен в същото шаси.
Същото шаси е трудно казано, доста е модифицирано от вътре, а и базата му е удължена. Ползвали са шасито на Лотус за изходна позиция, но е тотално преработено, после само са запазили външните линии, ама то нали е фибро-карбон. Иначе 7.0L мотора е от Корвет, а колата е една от най-бързите в света в права линия. Но както казваш, да не се отклоняваме от малолитражките.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
begleca
Мнения: 19
Регистриран на: 03 Ное 2014 11:02

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от begleca » 09 Ное 2014 16:52

Без проблем, ще се достигнат тези кончета punk.gif

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от mitoko » 10 Ное 2014 11:36

Japanese_fever написа:
НиКо написа:
Но аз съм сектант в червата и главно харесвам Тойота заради Ямаха , така че ще си остана на 2зз.
Ако говорим за двигатели я вижте Хенеси Веном GT . 7.0 битурбо сложен в същото шаси.
Същото шаси е трудно казано, доста е модифицирано от вътре, а и базата му е удължена. Ползвали са шасито на Лотус за изходна позиция, но е тотално преработено, после само са запазили външните линии, ама то нали е фибро-карбон. Иначе 7.0L мотора е от Корвет, а колата е една от най-бързите в света в права линия. Но както казваш, да не се отклоняваме от малолитражките.
На хенеси венома само челното стъкло и още нещо беше оствено от лотуса , казва го на представянето на колата при Джей Лено

Аватар
НиКо
Мнения: 235
Регистриран на: 18 Сеп 2010 18:49
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от НиКо » 08 Дек 2014 13:08

Wet beauty
Прикачени файлове
IMG_20141208_130557.JPG
IMG_20141208_130557.JPG (883.23 KiB) Преглеждано 1984 пъти
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Аватар
andrian999999
Мнения: 1513
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от andrian999999 » 08 Дек 2014 21:49

колко струва една такава кошница?
професионален мапер

Аватар
НиКо
Мнения: 235
Регистриран на: 18 Сеп 2010 18:49
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от НиКо » 09 Дек 2014 09:40

Ако не си като мен,а не си претенциозен от към двигател и оборудване може да си намериш 122к.с. що-годе читава за около 10-12 000 паунда.


Ако търсиш 111R обаче цената започва доста над тази сума wacko.gif
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от Japanese_fever » 10 Дек 2014 02:51

Elise с 2ZZ-GE тук втора употреба върви м/у $20-27К в зависимост от състоянието и годините.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
НиКо
Мнения: 235
Регистриран на: 18 Сеп 2010 18:49
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от НиКо » 10 Дек 2014 08:33

Нищо чудно в Америка да е толкова.
Англичаните още я държат на почит.
В немското мобиле гледах , че с 2zz има тук таме за 17-20 000 евро
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от LordDigital » 15 Дек 2014 21:58

Супер колица ,само внимавай от бордюри че със това лепило по купетиедин лек удар и ремонта после може да е пратктически невъзможен.
Изображение

Аватар
НиКо
Мнения: 235
Регистриран на: 18 Сеп 2010 18:49
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от НиКо » 08 Яну 2015 09:06

Малко раздвижване.

Наковаха ми диск с четирилъчова керамика
Поръчах гарнитура за разреждане на мотора
При заводска 0.48мм степента на сгъстяване е 11.5:1 , а при гарнитура 0.80мм степента за този мотор е 11.11:1

Ето малко инфо за тези от вас , на които предстой да разреждат този мотор с гарнитура.

Available in a range of thicknesses:
0.38mm - Thinner than stock (compression with stock pistons = 11.65:1)
0.80mm - Thicker than stock (compression with stock pistons = 11.11:1)
1.20mm - Much thicker than stock (compression with stock pistons = 10.65:1)

Stock 2ZZ head gasket measures 0.48mm (11.5:1 compression)



Реших да си направя Front Splitter и странични прагове.
Всеки момент ще ми дойде материала. 3mm HIPS цвят черен.
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Аватар
НиКо
Мнения: 235
Регистриран на: 18 Сеп 2010 18:49
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от НиКо » 08 Яну 2015 09:16

Ето така предполагам ще изглеждат.
Прикачени файлове
3536640834_dd79c310ba_b.jpg
3536640834_dd79c310ba_b.jpg (564.93 KiB) Преглеждано 1837 пъти
FS-200211b.jpg
FS-200211b.jpg (185.12 KiB) Преглеждано 1837 пъти
Front_Splitter_Air_Dam.jpg.opt592x380o0,0s592x380.jpg
Front_Splitter_Air_Dam.jpg.opt592x380o0,0s592x380.jpg (52.63 KiB) Преглеждано 1837 пъти
Splitters-2010-6.jpg
Splitters-2010-6.jpg (683.3 KiB) Преглеждано 1836 пъти
cars_lotus_elise_111s_autumn_1600x900_28917.jpg
cars_lotus_elise_111s_autumn_1600x900_28917.jpg (249.78 KiB) Преглеждано 1836 пъти
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Аватар
НиКо
Мнения: 235
Регистриран на: 18 Сеп 2010 18:49
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от НиКо » 09 Яну 2015 17:40

Днес ми остана време само да ги отрежа.
Прикачени файлове
IMG_20150109_104459-1.jpg
IMG_20150109_104459-1.jpg (303.92 KiB) Преглеждано 1809 пъти
IMG_20150109_103537-1.jpg
IMG_20150109_103537-1.jpg (234.43 KiB) Преглеждано 1809 пъти
IMG_20150109_155222-1.jpg
IMG_20150109_155222-1.jpg (263.89 KiB) Преглеждано 1809 пъти
IMG_20150109_155215-1.jpg
IMG_20150109_155215-1.jpg (238.39 KiB) Преглеждано 1809 пъти
IMG_20150109_103609-1.jpg
IMG_20150109_103609-1.jpg (383.05 KiB) Преглеждано 1807 пъти
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Аватар
НиКо
Мнения: 235
Регистриран на: 18 Сеп 2010 18:49
Местоположение: Пловдив

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от НиКо » 09 Яну 2015 18:01

По-горе Джапи ме пита дали си заслужава да сменя МР2 с Елийс заради 100 кила.
Мр2 то беше 950кг в най-олекотения вариянт ,който можах да докарам.
Тази е 780кг. с катализатор и пълна генерация , със поне 30кг алуминиеви топло-изолатори.Със седалки,който са поне 30тина килограма и със джанти,които също са адски тежки.
Сигурен съм , че ще я докарам до 700кг.

Предполагам, че с 250кг по малко и 150кс повече ще успея да сваля колата от 12.5 до 11.2-3
Прикачени файлове
IMG_20141210_102957-1.jpg
IMG_20141210_102957-1.jpg (175.04 KiB) Преглеждано 1807 пъти
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Аватар
Akima
Мнения: 7119
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 33 пъти
Получена  благодарност: 59 пъти

Re: Mr2 Mk3 2zz-ge Project : turbo + nitrous

Мнение от Akima » 09 Яну 2015 18:20

Мислиш ли да подменяш панели с цел олекотяване или първо искаш да свалиш обичайното?
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
НиКо
Мнения: 235
Регистриран на: 18 Сеп 2010 18:49
Местоположение: Пловдив

Re: MR2 Mark 3 2ZZ-GE Project: Turbo & Nitrous

Мнение от НиКо » 09 Яну 2015 18:47

Първо обичайното ,защото характерните панели от карбон са адски скъпи и не са рентабилни според мен ,защото за равносилната сума ще ъпгрейдна още мотора.
Гледах цял боди кит ,който е по-лек от фабричния стъклопластов с 40кг и струва 8000лв а за 8000лв знаете колко тунинг по мотора може да се направи.

Понеже плановете постоянно се променят и ту четете турбо , ту четете нитро ...
То в прочем и аз не съм сигурен още а вече имам части и за турбо и за атмосферен ребилд.

Имам планове в които участва следното.

Атмосферен вариянт: Дросели , разреден мотор до 11:1 с гарнитура Cosworth и 120 шота сухо нитро през по-големите инжектори, валове MWR стейдж 2 (имам абсолютно всичко останало)
Турбо вариянт: Бутала 9:1 , турбо кинугава за 400кс (имам абсолютно всичко останало)
Причината да се наложи да реша ,кое ще е за момента е ,че в клас RWD разрешен е само един пауър адър.... Или турбо или нитро mellow.gif
Относно олекотяването на колата...Все пак трябва да ми останат козове. :thumbsup:
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта