Страница 1 от 16

Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Публикувано на: 30 Дек 2013 10:48
от НиКо
В памет на мой добър приятел и от собствен интерес реших да вкарам 2zz into a mr2 mk3 spyder.
Swapa не е от най-лесните ,но сам се справих за 48 часа.

Резултата е бясно бърза стокова кола ,която смятам до лятото да я направя 400++ коне.

База 02 mr2 143ps - 500pounds
Engine 2zz ge -1150 pounds from corolla 03 TS
C60 from lotus exige 6speed +lsd - 300pounds
Shifter changes , all wires , axels , intake and exhaust - 400pounds


Резултат сток по джи тек на 400м с летни гуми на 30%
1: 13.84_
2: 13.52_
3: 13.38_

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 30 Дек 2013 10:53
от НиКо
wink.gif

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 30 Дек 2013 11:45
от НиКо
Сложих и лек полъх на азотец ... На 5та и 6та е страшно.
Но ме е страх по това време да я меря на нитро.

Да не говорим че трябва да подредя коша.Въпроса е , че съм купил бутала валове MWR stage 2 и турбо Gt2860 и само чакам да видя дали съм навързал всичко по електрониката както трябва и свалям мотора отново за краен сетъп.

Гаранция тоя кош на нитро ще слезне в ниските 12ки ,но аз гоня 11ки.
За момента ме е страх ,но в първия топъл ден ще споделя какво време давам с тойотата и с нитрото.

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 30 Дек 2013 19:54
от The enD
Лудница ohmy.gif

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 31 Дек 2013 19:58
от Win_XP
Лудница, искам да го (нещото) карам :D

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 01 Яну 2014 12:29
от max-2
Честито за бегачката и наистина винаги подхождай със страх и разумно към нея, особено в моментите, в които ще искаш да видиш максимума от нея. :thumbsup:

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 02 Яну 2014 10:41
от НиКо
Win_XP

На Сбирките като се видим живот и здраве направо яла и ми кажи... Дай ключЪт wink.gif
Никъв дерт.


Разума винаги е една идея пред десният крак колега но въпроса е ,че не винаги вината е в теб.
Ако намекваш за случилото се със Симо.
Аз на всеки съм го казвал...По-голям шофьор от него не съм имал честа да познавам.
Въпроса е ,че остана недоказана вината на един човек от БМВ-средите.
Нашата теза беше и още Е ,че не се е завъртял сам.Имахме и аргументи ...но това е тема , от която малцина се
интересуват.Защото ако се интересуваха всички негови "приятели" , там където лежи тои в момента щеше да има повечко цветя...

By the way

Засилването тепърва предстои...
Поръчани са инжектори и заводски кулер от Exige.
Аз другото го имам налично w00t.gif


Резултати от изминалите 3 дни:

BMW e46 M-power cabrio уж сток vs MR2 (без нитро) от старт от място - 2-2.5 коли между нас на 400m за мен
Mercedes E-class 5.5 amg 401hp на дино е мерен vs MR2 (без нитро) от летящ с 80 до 180 - 1 кола може и малко повече между нас в полза на Мерцедеса
Citroen C2 3.0 V6 204hp vs MR2 (без нитро) от старт от място - 20-30 метра между нас на 400m ако не връщах газта за мен
Peugeot 106 1.6 с валове и кво ли още не ... нямаше дръпка просто.Ще го оставя на средата.
Пежото бие с много 190 коня Сеат Ибиса турбо мапната.

Мерцедеса не ще старт от мясо за момента , но и двамата знаем ,че резултата ще е крайно категоричен.
Той е магистрална кола а мойто е лагерна количка.

Кофти е ,че тези резултати не са много реални заради температурните условия.
Пича с БМВ-то се оправдаваше , защото много въртял гуми w00t.gif ...Ужас , кво очаквате от бмв punk.gif

Предизвикаха ме с на колегата по форумите jiv (Живко) алфата , а едва ли той самия знае за това.
Как не ги е срам кола 192 коня срещу кола 500++ коне 4x4 turbo и кво ли още не biggrin.gif

Някой ако има подходяща кола и иска да си направим шоу може да се уреди.
И сега за всички четящи...

Честита Нова Година. Пожелавам на всички вас първо здраве , щастие , късмет и да преживеете всичко онова ,за което сте си мечтали през тази година.
А на всички като потребители на този форум желая сплотеност и все повече нови "попълнения" ,защото се очертават много кебапчета тази година и само с общи усилия трябва да ги преборим. punk.gif

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 02 Яну 2014 16:13
от speedking
За много години Нико. Евала за МР2-то :thumbsup:

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 03 Яну 2014 00:25
от andrian999999
гледам проекта с интерес!!! доста голям мерак имам да си купя този модел. но да стане към 220-230к.с.
Две неща не ми харесват в проекта ти но това си е мое мнение.
1. Десен волан за мен е недупостимо. бих го обърнал задължително
2. Не харесвам нитро!!! или само атмосферка свободно дишашта или ако ще е принудително пълнене за тая работа си има турбо или компресор.
п.п. поздрави!!! и пускай снимки и всяка крачка на проекта.

успех!!!

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 03 Яну 2014 12:58
от НиКо
За да стане 2zz 220кс атмосферен на колелата, чертата която трябва да се удари е близка до 10 000лв приятел... а
срещу 1000лв става ~240 кс (Как да не харесваш нитрото biggrin.gif )


Аз турбо коли съм правил много и единственото,което ме спира все още да не извадя мотора от коша е ,че трябва отново да лижа
гъза на някъв царвул ,който нарича себе си мапер.Ако ми кажеш ,че има и такива които разбират пак няма да ти повярвам.

Затова първо идва Apexi PFC за 2zz и тогава почвам да турбинирам ,защото с него и срещу още 80лв на дино сам ще си настроя колата.

Даже може да мина и без дино.Няма по-добре настроена кола от тази на пътя.


За волана...тва е кола за фън и гоним максимално ефтин проект punk.gif

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 03 Яну 2014 18:17
от intelman
andrian999999 написа:гледам проекта с интерес!!! доста голям мерак имам да си купя този модел. но да стане към 220-230к.с.
Две неща не ми харесват в проекта ти но това си е мое мнение.
1. Десен волан за мен е недупостимо. бих го обърнал задължително
2. Не харесвам нитро!!! или само атмосферка свободно дишашта или ако ще е принудително пълнене за тая работа си има турбо или компресор.
п.п. поздрави!!! и пускай снимки и всяка крачка на проекта.

успех!!!

Чакаме твоя проект със ляв волан и турбо :thumbsup:

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 04 Яну 2014 00:21
от Vokil
НиКо написа:За да стане 2zz 220кс атмосферен на колелата, чертата която трябва да се удари е близка до 10 000лв приятел... а
срещу 1000лв става ~240 кс (Как да не харесваш нитрото biggrin.gif )


Аз турбо коли съм правил много и единственото,което ме спира все още да не извадя мотора от коша е ,че трябва отново да лижа
гъза на някъв царвул ,който нарича себе си мапер.Ако ми кажеш ,че има и такива които разбират пак няма да ти повярвам.

Затова първо идва Apexi PFC за 2zz и тогава почвам да турбинирам ,защото с него и срещу още 80лв на дино сам ще си настроя колата.

Даже може да мина и без дино.Няма по-добре настроена кола от тази на пътя.


За волана...тва е кола за фън и гоним максимално ефтин проект punk.gif
Нико ако ти се тръгва по тоя път с турбините и мапването мога да ти помоогна с мега и настройките и. Единствено разстонието малко бърка работите но може да се измисли :)

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 04 Яну 2014 08:56
от НиКо
Аз частите на 70% ги имам.Въпрос на 20 дни е да си ги прибера в БГ.
На 7ми тръгвам към UK а там всичко ще ме чака и живот и здраве на 15ти ще имам всичко необходимо.


Въпроса е с мега ли да я подкарвам или с PFC на Apexi.
Мегата е 4 пъти по-ефтина от Апексито.Въпроса е такъв... Ти сам ли си ги сглобяваш или ги купуваш директно?
Защото сме настройвали едно Пловдивско Рено Клио с Мега при Могилата (Николай) в София.
Аз познавам 90% от всички знайни мапери в БГ , но всеки има счупена кола.
Той момчето си ги купува от някъде , но не са правени от БГ майстори.
Въпроса е ,че зимата на -3 колата си пали от рас.Мен това ме притеснява , че той(Коцето с Клиото) е късметлия w00t.gif

Аз карах с Мега преди 5 години та и повече*от Никито Златоградския ...батко като си в кафето тряя да го пиеш до 30 мин. biggrin.gif
Забавиш ли се , ще има едни въртенета на стартери едни чудесий.
Да не говорим за авансите (чуват се от километри)
Апексито си е чиста работа според мен.
И ако се стигне до чупене на мотора ,поне ще знам че аз съм го счупил и ще търся вината в мен.

За всяка помощ ще ти бъда изключително благодарен, защото аз съм жапче със монтьорско гьолче в масълце, твойто явно е в мед и кабели... За да скоча там трябва да има друго жапче ,дето да ме пази да не се удавя laugh.gif

По проекта ...за момента единствения тюнинг дето направих е да си изчистя радиатора на парното... blush.gif

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 04 Яну 2014 09:25
от speedking
на мен ми казаха, че в кичука някъде от хаджията в дясно имало някакъв мапер. Някой знае ли нещо за него.

Re: Проект:Мр2 , 2дни , 2нощи , 2к паунда и 200коня под капк

Публикувано на: 04 Яну 2014 16:42
от НиКо
Познавам го.Казва се Жоро (Касапина) Full Throttle Motorsport му е фирмата.

Като човек е голям пич и е много свястен.Много отзивчив и трудолюбив , но като мапер аз му нямам доверие.
От 5 коли ,които знам ,че са правени при и от него - 5 са счупени.
+ тва аз кола ,която е в 14ките не знам да имат като "постижение" ,което говори че са все още любители на спорта а не професионалисти. :thumbsup:

C2 ката с ,която се дърпах беше правена от него и като видях как са пускани кабелите направо жал ми стана за собственика.